Tesla dan narazı müştərilər üçün YENİLİK
Oxu.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
"Tesla" müştəri xidməti sisteminə süni intellekt tətbiq edib".
Oxu.Az bu barədə "Teslarati" nəşrinə istinadla xəbər verir.
Təşəbbüs müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni yaxşılaşdırmaq və problemlərin operativ həllinə yönəlib.
Süni intellekt uzun müddətdir suallarına cavab ala bilməyən və əsəbiləşən istifadəçilərə xüsusi diqqət yetirəcək.
Yeni süni intellekt agenti şirkətlə müştərilər arasında ünsiyyətdəki gecikmələri izləyəcək, bu söhbətlərin tonunu təhlil edəcək və müəyyən şikayətləri avtomatik olaraq birbaşa rəhbərliyə ötürəcək.
Bundan əlavə, iki həftə cavab gözlədikdən sonra müştərilər birbaşa menecerlərlə əlaqə saxlamaq üçün "Escalate" sözünü yaza biləcəklər.
Bu funksiya rəhbərliyin problemə çıxışını asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulub və şikayətlərin bir çox səbəbini aradan qaldırmağa kömək edəcəyi gözlənilir.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:113
Bu xəbər 12 May 2025 04:33 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















