TIR sürücüləri Rusiyaya getməkdən QORXURLAR
Cebheinfo portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Rusiyada bu ilin əvvəlində qüvvəyə minən yeni miqrasiya qaydaları beynəlxalq yükdaşıma sektorunda ciddi narahatlıqlara səbəb olub.
Vizası olmadan Rusiyaya daxil olan əcnəbilər üçün ölkədə qalma müddəti ildə 90 gün olaraq yenidən tənzimlənib. Əvvəlki tətbiqdə 180 gün ərzində 90 gün qalmaq hüququ verilirdi. Yeni qaydalar isə xüsusilə qonşu ölkələrdən gələn və tez-tez səfər edən TIR sürücülərini birbaşa təsir edir.
"Cebheinfo.az" xəbər verir ki, “Business FM” radiosuna danışan sektor nümayəndələri bildiriblər ki, bu qaydaların beynəlxalq yükdaşıyıcılar üçün xüsusi rejim olmadan tətbiqi daşınma xərclərini artıracaq və təchizat zəncirində gecikmələrə səbəb ola bilər. Məsələnin təcili xarakteri Çelyabinskdən olan bir kənd təsərrüfatı ixracatçısının yaşadıqları ilə konkretləşir. Şirkət sahibi bildirib ki, Qazaxıstan vətəndaşı olan sürücülər artıq Rusiyaya girməkdən qorxurlar.
Yeni sistemə əsasən, sürücülərin Rusiyada keçirdikləri hər gün illik 90 günlük limitdən çıxılır və bu limiti aşan sürücülər deportasiya olunmaq və gələcəkdə ölkəyə giriş qadağası ilə üzləşmək riski daşıyırlar. Daha kritik məqam isə bu müddətin Rusiya və Belarus üçün birgə hesablanmasıdır.
Bir TIR sürücüsü Avropaya bir neçə tranzit səfər etdikdə belə, 90 günlük limitini doldurmaq riski ilə qarşılaşa bilər. Bu qeyri-müəyyənlik sərhədlərdə faktiki böhran yaradıb. Sentyabr ayının ortalarından etibarən Rusiya–Qazaxıstan sərhədində minlərlə TIR-dan ibarət uzun növbələr yaranıb. Bəzi xəbərlərə görə, növbədəki nəqliyyat vasitələrinin sayı 7 minə çatıb.
Bu tıxanmanın səbəbləri arasında hər iki ölkənin gömrük yoxlamalarını sərtləşdirməsi ilə yanaşı, sürücülərin yeni qaydalarla bağlı yaşadıqları anlaşılmazlıq və narahatlıq da yer alır. Sürücülər hüquqi boşluqlar səbəbilə cərimə almaqdan qorxduqları üçün səfərləri dayandıra bilirlər. İş adamları və logistika şirkətləri təcili həll çağırışı ediblər. “Agrio” ixracat şirkətinin rəhbəri Yevgeni Volkoviç bildirib:
“Beynəlxalq yükdaşıma sürücüləri üçün ayrıca hüquqi rejim yaradılması vacibdir. Mövcud vəziyyətdə səfəri zamanı kabinəsində qalan və burada daimi yaşamayan bir sürücünün bu qaydaya necə əməl edəcəyi qeyri-müəyyəndir. Bu vəziyyət artıq çətin iqtisadi şəraitdə mübarizə aparan biz ixracatçılar üçün daşınma xərclərini daha da artıraraq təchizat zəncirini qırılma nöqtəsinə gətirə bilər”.
Nigar Hacılı
"Cebheinfo.az"
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


