Uşaqlar və “AI Psixozu” sindromu Reallıqdan ayrılmış yeni nəsil gəlir
Icma.az xəbər verir, Lent az saytına əsaslanaraq.
Uşaqlar artıq yalnız rəqəmsal oyunlar oynamırlar; süni intellektlə söhbət edir, hisslərini bölüşür və bəzən dost kimi onunla bağlar qururlar.
Lent.az xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə bu əlaqələr, xüsusən də yeniyetmələrdə dərinləşə, zamanla onların reallıq qavrayışında əhəmiyyətli dəyişikliklərə səbəb ola bilər.
Süni intellektlə böyüyən yeni nəsil bu sistemlərlə əlaqə qurarkən öz reallıqlarından uzaqlaşa bilər.
Psixiatriya ədəbiyyatında getdikcə daha çox müzakirə edilən "AI (süni intellekt) psixozu" anlayışı, qeyri-real varlıq ilə sıx ünsiyyətin zehni qopmaya səbəb ola biləcəyini göstərir.
Yalnızlıq, özünə inamın olmaması və emosional dəstəyin olmaması kimi amillər uşaqları bu cür bağlara daha həssas edir.
Buna görə də atılan hər bir addım uşaqların psixi sağlamlığının qorunması üçün çox vacibdir.
AI ilə əlaqə gənc beyinlərə olduqca pis təsir edir. Çünki yeniyetməlik fərdlərin şəxsiyyətini formalaşdırdığı və xarici dünyanı anlamağa çalışdığı bir dövrdür. Bu dövrdə uşaqlar və gənclər daha çox təsirə məruz qalırlar və daha tez əlaqə qura bilirlər. Süni intellektin bu ehtiyacı qarşıladığını düşünsək bu əlaqənin əvvəllər düşünüldüyündən daha təhlükəli olacağıehtimalı da o qədər çox olur.
Mütəxəssislərin fikrincə, süni intellektin dediyi hər şeyi həqiqət kimi qəbul etmək meyli, xüsusən də gənc fərdlərdə təhlükəli zehni təhriflər yarada bilər.
Bəs gələcək nəsli qorumaq üçün nə etmək lazımdır?
Xüsusilə uşaqlar və yeniyetmələrdə AI psixozu kimi problemlərlə bağlı diaqnozlar vaxtından əvvəl qoyulmalıdır.
Onun üçün də valideynlərə bu məsələdə veriləcək bəzi tövsiyələr bunlardır:
Vaxt məhdudiyyəti: Uşaqların AI ilə keçirdiyi vaxt onların yaşlarına uyğun olaraq məhdudlaşdırılmalıdır.
Uşaqları tək qoymamaq: Xüsusilə 12 yaşından kiçik olan uşaqlar bu sistemlərlə tək və nəzarətsiz buraxılmamalıdır.
Valideynlərin məlumatlandırılması: Ailələr süni intellektin təsirləri barədə məlumatlandırılmalı və uşaqlarının rəqəmsal əlaqələrini izləyə bilməlidirlər.
Məktəblərdə məlumat: Süni intellektdən istifadə və tənqidi düşünmə bacarıqları rəqəmsal savadlılıq dərslərinə inteqrasiya edilməlidir.
Emosional bağlılıqla bağlı xəbərdarlıq: Əgər uşaq yalnız süni intellektlə danışmaq istəyirsə və insanla ünsiyyətdən uzaqlaşırsa, bu ciddi qəbul edilməlidir.


