“Xarici dil müəllimlərinin bilik səviyyəsi yüksək deyil” Ekspert
Icma.az, 525.az saytına istinadən bildirir.
"Azərbaycanda bir çox orta məktəbdə xarici dil - ingilis dili - formal olaraq tədris olunsa da, praktik danışıq və anlama bacarıqları çox zəif səviyyədə qalır. Əsas problem odur ki, tədris proqramı şagirdlərdə dil biliklərini inkişaf etdirməkdən çox qrammatika əzbərlətməyə yönəlib. Bu yanaşma artıq köhnəlib və effektiv deyil”.
Bunu 525.az-a təhsil eksperti Elşən Qafarov deyib. O bildirib ki, bir çox məktəbdə dil müəllimlərinin öz səviyyəsi də kifayət qədər yüksək deyil. Danışıq qabiliyyəti zəif olan müəllim, şagirdə bunu necə öyrədə bilər? Digər tərəfdən, texniki imkanlar da məhduddur – interaktiv resurslar, audio-video materiallar, danışıq məşqləri demək olar ki, yoxdur:
“Xarici dil tədrisi real kommunikativ məqsədə yönəldilməli, siniflərdə şagirdlər danışmağa təşviq olunmalıdır. Əks halda, məktəbdə 11 il dil keçib, sonda “I am student” deyə bilməyən şagirdlər yetişməyə davam edəcək".
Sevinc QARAYEVA


