Xəzər dənizinin dəmir yolu bərələri ixrac imkanlarını genişləndirəcək
Icma.az bildirir, Newscenter.az saytına əsaslanaraq.
Xəzər dənizi ilə dəmir yolu bərələrinin işə salınması Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi boyunca logistikanı yaxşılaşdıracaq və Rusiya ixracı imkanlarını genişləndirəcək, forumun təsisçisi və RusiranExpo şirkətinin rəhbəri Aleksandr Şarov “Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi: Yeni Üfüqlər” III Beynəlxalq Forumu zamanı TASS-a bildirib.
Hazırda İTC-nin bir qolu su, dəmir yolu və avtomobil nəqliyyatı ilə yük daşıyan multimodal marşrutdur və Xəzər dənizindən keçir. Məsələn, Həştərxandan Afrikaya yüklər dəniz yolu ilə gəmilərdə daşınır, İran limanında quru nəqliyyatına ötürülür və sonra Fars körfəzindəki gəmilərə qaytarılır və oradan Hind okeanına daşınır.
"Rusiya dəmir yolu bərəsinin işə salınması [vacibdir]. Xəzər xəttini (Rusiya limanlarından digər Xəzəryanı ölkələrə - TASS qeydi) inkişaf etdirmək bizim üçün məntiqlidir", - Şarov qeyd edib ki, bu marşrut üzrə yük dövriyyəsi üç dəfə artırıla bilər.
O izah edib ki, təkcə yükü deyil, onu daşıyan qatarları da daşıya bilən gəmilərin tətbiqi logistikanı daha da sadələşdirəcək və yük dövriyyəsini artıracaq. "Şimal-Cənub Nəqliyyat Dəhlizi işləyir, tərəfdaşlar bir-birini görür və tapırlar. Lakin logistika hələ də bu gün tələb olunan standartlara uyğun inkişaf etdirilməyib", - Şarov qeyd edib.
Onun fikrincə, belə bərələr geniş çeşiddə yük daşıyan qatarları daşıya bilər: benzin, dizel yanacağı, kütləvi kimyəvi maddələr, mazut, qaz kondensatı, ammonyak, propan-butan və s.
Agentliyin mənbəsi əmin olduğunu bildirib ki, müvafiq icazə verilsə, bərə problemi təxminən altı ay ərzində həll oluna bilər. "Biz bir gəmi götürə bilərik, onu xüsusi olaraq qatar bərəsinə çevirə və onu işə sala bilərik" dedi.
Noyabrın 26-da Həştərxanda “Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi: Yeni üfüqlər” adlı III Beynəlxalq Forum açılıb və noyabrın 28-dək davam edəcək.İlk gün forum iştirakçıları yerli limanlarda və sənaye müəssisələrində olublar. Noyabrın 28-də 50-dən çox aparıcı mütəxəssisin iştirak etdiyi plenar iclaslar və müzakirə platformaları planlaşdırılır. Forumda İran, İraq, Oman, BƏƏ, Pakistan, Əfqanıstan, Qətər, İndoneziya və Hindistan da daxil olmaqla 20 ölkədən 300-dən çox şirkət iştirak edib.
Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi (ITC) Rusiya vasitəsilə Asiyadan Avropaya sərnişin və yüklərin daşınması üçün multimodal marşrutdur. Rusiya, Azərbaycan, İran və Hindistanı birləşdirir
Bu mövzuda digər xəbərlər:BP Xəzər regionunda investisiya imkanlarını genişləndirəcək
06 Fevral 2025 11:03
Xəzər dənizinin suyu niyə azalır?
31 May 2025 16:24
Xəzər dənizinin dayazlaşmasının səbəbi nədir?
22 Aprel 2025 18:39
Xəzər dənizinin suyunu içəcəyik? Açıqlama
15 Aprel 2025 16:16
Prezident Xəzər dənizinin dayazlaşmasından danışdı
18 Oktyabr 2025 11:15
Baxış sayı:33
Bu xəbər 28 Noyabr 2025 08:14 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















