Yaponiyada dondurulmuş qidalara tələbat artır
Azertag portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Bakı, 13 may, AZƏRTAC
Yaponiya Dondurulmuş Qida İstehsalçıları Assosiasiyasının keçirdiyi sorğuya görə, respondentlərin 20 faizindən çoxu dondurulmuş qidaları rasionlarına daha tez-tez daxil etməyə başladıqlarını bildirib. Təzə məhsulların bahalaşması dondurulmuş tərəvəz istehlakının əhəmiyyətli dərəcədə artmasına səbəb olur.
AZƏRTAC Yaponiya mətbuatına istinadla xəbər verir ki, sorğu 2025-ci ilin fevralında onlayn rejimdə keçirilib və ayda ən azı bir dəfə dondurulmuş qidalardan istifadə edən 25 və yuxarı yaşda olan 1250 kişi və qadını əhatə edib.
Həm kişilər, həm də qadınlar dondurulmuş qidaları “həftədə 2-3 dəfə” istehlak etdiklərini bildirdilər ki, bu da bütün cavabların 29,6 faizini təşkil edib. Orta hesabla bu rəqəm həftədə 1,8 dəfəyə bərabərdir. Dondurulmuş qidalar həm kişilər, həm də yeməklərini özləri hazırlayan qadınlar tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunub.
Bununla yanaşı, respondentlərin 21,7 faizi, o cümlədən qadınların 23,8 faizi və kişilərin 19,5 faizi ötən illə müqayisədə dondurulmuş qidalardan daha tez-tez istifadə etdiyini bildirib. Həm kişilər, həm də qadınlar çox vaxt bu seçimin əsas səbəbi kimi hazırlığın asanlığını və rahatlığını göstəriblər. 2024-cü ilin fevral ayında keçirilmiş əvvəlki sorğunun nəticələri ilə müqayisədə problemlərinin səbəblərindən biri kimi təzə məhsulların, məsələn, tərəvəzlərin qiymətinin qalxmasını göstərən qadınların sayı təxminən 10 faiz bəndi artaraq 24,1 faizdən 33,6 faizə yüksəlib.

