Yeni tədris ili və şəhər nəqliyyatı: Sıxlıqların qarşısı necə alınır?/ŞƏRH
Gununsesi saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Yeni tədris ilinin başlanması ilə əlaqədar Nəqliyyatı İntellektual İdarəetmə Mərkəzinin əməkdaşları təhsil ocaqlarının yaxınlığında sıxlıq və tıxacların qarşısını almaq üçün tədbirlər həyata keçirirlər.
Bəs mövcud şərait və vəziyyət növlər üzrə necədir?
Gununsesi.info-ya danışan nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev mövzunu belə şərh edib:
“Əgər ayrılmış avtobus və mikromobilik zolaqları varsa, bu zolaqlardan daha çox istifadə etmək və onları qorumaq lazımdır. Bu, şəhərin daxilinə aiddir. Xüsusən də müəyyən yerə qədər avtomobillə gəlib, daha sonra park edərək şəhərin mərkəzinə doğru alternativ nəqliyyat növlərindən istifadə etmək vacibdir.
Yəni avtobus, mikromobil, metro və müəyyən hissələrdə dəmir yolu mövcuddur. Bunlardan istifadə etməklə şəhərə mümkün qədər avtomobillə daxil olmamağa çalışmaq lazımdır. Növbəti illərdə yeni infrastrukturlar qurulduqca, daha çox insanın ictimai nəqliyyatdan istifadəsi üçün imkan yaranacaq. Hazırkı mərhələdə isə, müəyyən yerə qədər avtomobillə gələn şəxs daha sonra ictimai nəqliyyata keçməlidir.
Bütün dünya bu məsələni belə həll edir: fərdi nəqliyyat vasitələrinin şəhər mərkəzinə girişini minimuma endirməklə, mərkəzi pullu etmək, parkinqin qiymətlərini artırmaq və çəkindirici alətləri gücləndirməklə yanaşı, ictimai nəqliyyatı inkişaf etdirir, əlçatan edir və naviqasiyanı rahatlaşdırır. Bu halda insanlar fərdi nəqliyyatdan çox ictimai nəqliyyata keçidi asanlıqla həyata keçirirlər”.
Ekspert qeyd edib ki, bizim ictimai nəqliyyat hələ də istənilən səviyyədə deyil:
“Mövcud vəziyyətdə sadəcə olaraq müəyyən yerə qədər fərdi nəqliyyatla gəlib, daha sonra ictimai nəqliyyatdan istifadə etmək tövsiyə olunur.
Buna uyğun olaraq “park and ride” sistemi, yəni müəyyən yerə qədər gəlib park edib sonra ictimai nəqliyyatla davam etmək üçün yerlər yaradılmalıdır. Bunlardan biri artıq Koroğlu metro stansiyasının piramidalı çıxışının yanında fəaliyyət göstərir. Burada nəqliyyat mübadilə mərkəzi mövcuddur. Yəni fərqli nəqliyyat vasitələri ilə mübadilə mümkündür: bir tərəfdən dəmir yolu, digər tərəfdən metro və avtobus xətləri fəaliyyət göstərir. Beləliklə, avtomobili park etdikdən sonra bu nəqliyyat vasitələri ilə şəhərdə hərəkəti davam etdirmək mümkündür.
Bu kimi həllərin tətbiqi ilin sonuna qədər Dərnəgül dayanacağı istifadəyə verildikdən sonra burada da həyata keçirilməlidir. Eyni zamanda, Aftovağzalda da bu imkanların yaradılması vacibdir.
Lökbatan nəqliyyat mübadilə mərkəzi bir qədər kənarda yerləşdiyindən, düşünürəm ki, onu irəli çəkərək Bayıl və ya Su İdman Sarayının yaxınlığında təşkil etmək daha məqsədəuyğun olar. Orada kifayət qədər sahə mövcuddur. Ora qədər avtomobillə gəlib, daha sonra ictimai nəqliyyatla davam etmək daha doğru olar.
Bununla yanaşı, şəhərə Zığ tərəfdən girişdə də həllərin tətbiqinə ehtiyac var”.
O yaşıl dalğanın ictimai nəqliyyata tətbiqinin daha effektiv olacağını bildirib:
“Bunu Polşa nümunəsində də görürük ki, tramvaylara yaşıl dalğa effekti verirlər. Bu zaman tramvaylar daha az svetoforda dayanır və daha çox yolu açıq olur. Bu isə birbaşa olaraq tramvayların sürətinə təsir edir.
Eyni qayda ilə bizdə də hələ ki, avtobus seqmenti mövcuddur. Ona görə də bu sistemi avtobuslara tətbiq etmək lazımdır ki, daha çox sərnişin daşıyan nəqliyyat vasitələri daha az svetoforda dayansın və hərəkəti daha sürətli olsun”.
Gülxanım Əliyeva


