Icma.az
close
up
RU
Yerin altında daha çox metro, üstündə tramvay Gələcəyin BAKISI

Yerin altında daha çox metro, üstündə tramvay Gələcəyin BAKISI

Icma.az, Modern.az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.

Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı təsdiqlənib. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev bununla bağlı Sərəncam imzalayıb.

Sərəncama əsasən, Nazirlər Kabinetinə Dövlət Proqramında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin əlaqələndirilməsini və icrasına nəzarəti həyata keçirmək, orada nəzərdə tutulmuş tədbirlərin icrası barədə ildə bir dəfə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə məlumat vermək, bu sənəddən irəli gələn digər məsələləri həll etmək tapşırılıb.

Proqramda bir çox yenilik nəzərdə tutulub. Buraya yeni metrostansiyaların tikilməsi, tramvay xətlərinin çəkilişi, tıxacın aradan qaldırılması üçün yeni tədbirlər, yeni yolların salınması və sair daxildir.

Məsələ ilə bağlı Modern.az-a danışan nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərli bildirib ki, Bakı şəhəri və ətrafda yaranan tıxacların səbəbi çoxdur:

“Şəhərsalma və tikinti problemləri ilə yanaşı,həmçinin, burada tədbirlərin keçirilməsini də qeyd etmək olar. Demək olar ki, hər gün tədbirlər keçirilir və şəhərin mərkəzində yollar bağlanır, bu da tıxaca səbəb olur. Parklanma yerlərinin zəbt olunması da var. Vaxtilə yolun ortasında belə  yaşayış binası tikiblər. Həmçinin tikilən yaşayış və qeyri-yaşayış obyektlərinin heç  birinin parklanma yerləri yoxdur. Bu da sıxlığa və tıxaca səbəb olur. Çünki həımin əraziyə-alış-veriş və ya biznes mərkəzinə gələn şəxslər maşınlarını avtomobil yolunun oratsında saxlamağa məcbur olurlar. Bu da tıxaca səbəb olur. Görüldüyü kimi tıxacın səbəbləri çoxdur. Həmçinin əsas səbəblərdən biri də yol infrastrukturnun yaxşı olmamasıdır”.

Ekspert yeni proqramla tıxaclara qalib gələ biləcəyimizə ümid etdiyini deyib:

“Ona görə də, yeni proqram ilk olaraq, Bakı və ətraf ərazilərdə yol infrastrukturnun  yaxşılaşdırılmasını və optimallaşdırılmasını nəzərdə tutur. Proqram 5 illikdir. Paralel olaraq ictimai nəqliyyat da şaxələnəcək. Buna görə də ümid edirəm ki, bəli, biz tıxaclara qalib gələcəyik. Bakı şəhərində ümumiyyətlə tıxac olmayacaq demək mümkün deyil. Yollar bağlana, tədbirlər keçirilə bilər və bu zaman tıxac yarana bilər. Amma ən azından obyektiv səbəbləri mərhələ ilə aradan qaldıra bilərik”.

Nəqliyyat eksperti Ərşad Hüseynov isə söyləyib ki, proqramı icra edə bilsələr, ciddi irəliləyişlər olar:

"Bu, ikinci dövlət proqramıdır. İlk dövlət proqramı 2006-cı ildə qəbul edilib. Həmin proqram çərçivəsində xeyli işlər görüldü. Ziya Bünyadov prospekti, Bakı-Sumqayıt yolu yenidən quruldu. Şəhərdə olan tunellərin, hamısı həmin proqram əsasında tikilib. Babək propekti yenidən qurulub.Beləliklə şəhərin vəziyyəti biraz yaxşılaşdı. Bu proqram daha əhatəli və genişdir. Təbii ki, müasir tələblərə uyğundur. Proqramı icra edə bilsələr, ciddi irəliləyişlər olar. Bəri başdan deyim ki, maliyyə tutumu çox olan layihədir. Orada 3 istiqamətdə işlər var. Birinci olaraq, Bakının özündə və Bakı ətrafında yol infrastrukturunda ciddi dəyişikliklər edilməsi nəzərdə tutulur. Xüsusilə də şimal istiqamətində. Bakı-Xırdalan, Bakı-Binəqədi-Mehdiabad istiqamətlərində yol infrastrukturunda çox ciddi işlərin görülməsi planlaşdırılır. Onlar icra olunarsa, Bakıya şimaldan və şimal qərbdən giriş əhəmiyyətli dərəcədə dəyişə bilər. Şəhərin daxilində də planlar var. Ziya Bünayadov prosepekti, 8 noyabr prospektinin Zığ tərəfində layihə var. Şəhərin şimal-cənub giriş-çıxşılarında problemlər vardı. O problemin həlləri planlaşdırlır. Xaqani Rüstəmov küçəsinin Ağa Nemətullah küçəsinə birləşdirilməsi nəzərdə tutulur. Babək prosepektinin ya üstündən, ya altından qovşaqla "Montin" deyilən yerdən keçiləcək Nərimanov, Gənclik, Ziya Bünyadov ərazilərinə gediləcək. Maraqlı olan layihələr daha çox Xırdalan şəhərinin özündə Şərq-Qərb giriş çıxışında 3-4 yol tikiləcək.  Xırdalan şəhərinə Şamaxıdan rahat giriş olacaq. Mehdiabaddan birbaşa yol çəkiləcək. Bu layihələr həyata keçirilərsə, Abşeron yarımadasında yol-nəqliyyat infrastrukturu əhəmiyyətli dərəcədə dəyişəcək. Əsas maliyyətutumlu yol işləri bunlardır".

Ərşad Hüseynov ikinci və üçüncü istiqamətlər barədə isə bunları deyib:

"İkinci istiqamət ictimai nəqliyyatla bağlıdır. Ən maraqlısı və əhəmiyyətlisi elə əhali mobilliyinin təmin olunmasıdır. Piyada infrastrukturunun yaxşılaşdırılması, həm də mikromobillik vasitələrindən-velosiped, skuter və sairdən istifadənin yaxşılaşdırılması istiqamtində işlər nəzərdə tutulur. Yeni metrostansiyaların tikintisi olacaq. Tramvayın,yaxud ona bərabər tutulan kütləvi daşıma vasitəsi metrbusun fəaliyyəti mümkündür. Tramvay konkret “Sea Breez”- Pirşahı istiqamətində olacaq. Daha sonra avtobusların sayının artırılması nəzərdə tutulur. Bu avtobus marşrutlarına əlçatımlığın yüksəldilməsi kimi layihələr hamısı maraqlıdır. Üçüncü istiqamətdə yol infrastrukturuna, əhalinin mobilliyinə təsir edə biləcək tədbirlərin görülməsi nəzərdə tutulur. Orada iş vaxtının  dəyişdirilməsi, təhsil müəssisələrinin təsirinin araşdırılması və ona uyğun tədbirlərin görülməsi gözlənilir. Xüsusi olaraq onu vurğulayıram ki, universitetin, məktəbin köçürülməsindən söhbət getmir. Yaxşılaşdıran tədbirlərin görülməsi planlaşdırılır. Proqramın icrası ilə bağlı konkret qərarlar olanda bu orada göstəriləcək. Hər halda proqram kifayət qədər ambisiyalıdır. Təkrar edirəm ki, böyük maliyyətutumu olan proqramdır.  Hətta mən deyərdim ki, gələcəkdə bu davam etdirilməlidir. Proqramda olan tədbirlər davamlı və ardıcıl olmalıdır. Xüsusi vurğulamaq istəyirəm ki,  Bakı onda tıxaclardan qurtulacaq ki, nəqliyyatdan kənar məsələlər  də aradan qaldırılacaq. Məskunlaşma ilə bağlı məsələ var. Bakıda və Bakı ətrafında məktəblər tam əlçatan olsa, oradakı pedoqoji proseslər, heyət Bakıdakı kimi olsa, mərkəzdəki məktəblərə uşaqların gətirilməsinə ehtiyac azalacaq və vəziyyət daha yaxşı olacaq.  Ən başlıca məsələ, əhalinin mobilliyini təmin etməkdə əsas açar ictimai nəqliyyatdır. O yollar tikilsə,  ictimai nəqliyyat yerində saysa, 4-5 ildən sonra həmin yollar da dolacaq. Əsas hədəf ictimai nəqliyyata investisiya yönəldilməlidir".

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:71
embedMənbə:https://modern.az
archiveBu xəbər 05 Fevral 2025 09:09 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Musiqinin beyinə təsiri: Stressi cəmi 8 dəqiqəyə azaldan mahnı açıqlandı (VİDEO)

31 May 2025 20:03see190

İrəvan separatçıları və qanuni hədəfimiz

31 May 2025 09:09see170

Qurbanovdan sərt reaksiya: “Ən bərbad hakimlik idi”

31 May 2025 22:12see158

İran şahının sevimlisi olan Xalq artisti niyə yük maşınında qaçmışdı?

31 May 2025 09:00see131

İspaniya təmsilçisi Fernando Torreslə müqavilə müddətini uzadıb

31 May 2025 02:02see126

Çelsi Joao Feliksdən qurtulmağın yollarını axtarır

31 May 2025 01:21see126

Sizi varlı göstərəcək 3 çanta modeli FOTO

31 May 2025 18:46see122

“Vəfa” yenidən səhnədə

01 İyun 2025 01:08see122

Hakimlik haqda nəsə demək istəmirəm Elvin Cəfərquliyev

31 May 2025 22:58see117

Küsülü idilər, səhnədə barışıb evlilik təklif etdi VİDEO

31 May 2025 20:02see117

Abşeronda “təndirxana dələduzluğu”

31 May 2025 15:33see116

Şəhərin mərkəzində atışma 2 ölü, 1 yaralı

01 İyun 2025 15:32see116

Gicitkəndən dondurma hazırlandı

31 May 2025 15:11see115

Miss Vorld 2025 in qalibi müəyyənləşdi Foto

31 May 2025 22:09see115

Kallas Rusiya ilə Çinin yaxınlaşmasını dövrümüzün ən böyük problemi adlandırıb

31 May 2025 12:34see115

Barselona danışıqlarda irəlilədi

31 May 2025 19:01see114

KƏND HƏYATINDA UŞAQ SEVİNCİ... FOTOLAR

31 May 2025 23:11see113

“OPEC+”un 8 ölkəsi iyulda hasilatı 411 min barel artırmaqla bağlı razılığa gəlib

31 May 2025 16:46see112

NASA və Harvard qurban seçildi Tramp nəyi dəyişmək istəyir?

31 May 2025 22:36see112

Mələksima Qumru quşu

01 İyun 2025 01:19see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri