“Ağıllı dayanacaq”ların “ağıllı işıqfor”ları niyə işləmir?
Cebheinfo saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Son illərdə ölkəmizdə nəqliyyat sahəsində texnologiyaların tətbiqi artıb.
“Ağıllı şəhər” layihələri çərçivəsində bəzi yerlərdə “ağıllı işıqfor” və “ağıllı dayanacaq” sistemləri quraşdırılıb. Amma bu sistemlər qismən aktiv olur, bəzən isə demək olar ki, funksiyasını yerinə yetirmir. Bəzi işıqforlar vəziyyətə uyğun tənzimlənmir, dayanacaqlarda isə məlumat ekranları ya sıradandır, ya da heç bir faydalı məlumat göstərmir.
Gözləntilərlə reallıqlar arasında yaranan bu boşluq cəmiyyətdə narazılıqlara səbəb olur. Niyə bu sistemlər işlək olmaq əvəzinə sadəcə quraşdırılıb?
“Cebheinfo.az” - a açıqlama verən nəqliyyat eksperti Aslan Əsədov bildirib ki, texnologiyaların nəqliyyatda tətbiqi müasir və faydalı yanaşma kimi dəyərləndirilir:

“İnnovativ sistemlərin mükəmməl olması və bu texnologiyaların gündəlik həyatımıza tətbiq olunması texnologiya ilə müasirliyin vəhdət təşkil etməsi baxımından sevindirici haldır.
İlk növbədə qeyd edilməlidir ki, texnologiyanın əsas şərtlərindən biri nəqliyyat vasitələrinin elə formada təşkil olunmasıdır ki, bu, vətəndaşlar üçün qanunauyğun və rentabelli bir sistem yaratsın. Başqa sözlə, nəqliyyat vasitələrini idarə edən şəxslər bu rentabellik əsasında sistemlə qarşılıqlı əlaqədə olmalıdır.
Əgər “ağıllı sistem” müəyyən bir küçə boyunca qurulubsa, bu sistem avtomatik şəkildə yol hərəkətinin axınını tənzimləməlidir”.
Onun sözlərinə görə, mövcud sistemlər nəqliyyat axınına uyğun tənzimləmə apararaq vətəndaşların daha rahat və vaxtında hərəkətini təmin etməlidir:
““Ağıllı işıqfor” sistemi özü müəyyən edir ki, neçə avtomobil qırmızı işıqda gözləyir, neçə avtomobil yaşıl işıqla hərəkət edir. Bu məlumatlar əlaqədar məntəqəyə ötürülərək, hərəkətin daha sıx olduğu istiqamətdə yaşıl işığın müddəti uzadılır, daha az nəqliyyat olan istiqamətdə isə qısa tutulur.
Nəticədə vətəndaş A məntəqəsindən B məntəqəsinə daha rahat və vaxtında çata bilir. Əks halda, sistem öz funksiyasını yerinə yetirmədikdə narazılıq yaranır və bu da vətəndaş məmnunluğuna mənfi təsir göstərir”.
Ekspert qeyd edib ki, nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxs həmin sistemin mövcudluğunu dərk etməlidir:
“Məsələnin konkret və əsas tərəfi ondan ibarətdir ki, nəqliyyat sisteminin rentabelliyi həm də bu vasitələrin uzunömürlülüyü və davamlı işlək vəziyyətdə qalması ilə bağlıdır. Yəni bu gün nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxs həmin sistemin mövcudluğunu dərk etməli, onun iş prinsipini başa düşməli və bu sistemlə uyğun işləməyi bacarmalıdır. Əgər bu komponentlər bir-biri ilə əlaqəli şəkildə fəaliyyət göstərsə, onda bu texnologiyalar real nəticə verəcək və vətəndaşlar arasında yaranan müxtəlif problemlər də öz həllini tapa biləcək”.
Gülər
“Cebheinfo.az”
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


