Alimlər: Pişik sahibləri it sahiblərindən daha çox ianə verirlər
Azertag saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Bakı, 27 sentyabr, AZƏRTAC
Əksər tədqiqatlar göstərir ki, it sahibləri çox vaxt daha ünsiyyətcil və sosialyönümlü, pişik sahibləri isə daha introvert hesab olunur.
AZƏRTAC xarici mətbuata istinadla xəbər verir ki, bu yaxınlarda “Anthrozoös” jurnalında dərc olunmuş araşdırma nəticəsində məlum olub ki, pişik sahibləri it sahiblərinə nisbətən daha tez-tez və müxtəlif məqsədlərə ianə verirlər. Bu fərqə baxmayaraq, ev heyvanlarının sahibləri ümumiyyətlə daha çox ianə verməyə meyillidirlər.
Tədqiqat çərçivəsində Dartmut Kollecindən olan bir qrup bulud hesablamaları ilə məşğul olan “Snowflake” şirkətinin təxminən 63 milyon donor və 788 milyon əməliyyat haqqında məlumatlarını araşdırıb. Bu, 2013-cü ildən 2022-ci ilə qədər təxminən 70 milyard dollar təşkil edib. Onlar 20 min ilə 100 min ABŞ dolları arasında olan ianə məbləğlərini və onların tezliyini, eləcə də yaş, cins, gəlir və təhsil daxil olmaqla, digər demoqrafik məlumatları təhlil ediblər. Daha sonra donor məlumatlarını təhlil etmək üçün məlumatları “qəti gücləndirmə” mənasını verən CatBoost adlı maşın təlimi modelinə idxal ediblər.
Model, pişik sahiblərinin it sahiblərindən təxminən 80 dollar daha çox ianə etdiyini və bunu bir az daha tez-tez etdiyini göstərdi. Əvvəlki psixoloji araşdırmalar göstərdi ki, açıqlıq çox vaxt daha yüksək səviyyədə xeyriyyəçiliklə əlaqələndirilir. Bəzi pişik sahibləri it sahiblərinə nisbətən daha açıq və ya narahatlığa daha çox meyllidirlərsə, bu şəxsiyyət xüsusiyyətləri pişik sahiblərinin niyə daha çox və daha tez-tez pul bağışladığını izah edə bilər.
“Mənim araşdırmam ev heyvanlarına sahibliyin, hətta xeyriyyəçilikdən söhbət gedirsə belə, mürəkkəb şəxsiyyət fərqlərini necə əks etdiyini göstərir. Bu fərqlər çox böyük deyil, lakin onlar əhəmiyyətlidir və it və pişik sahibləri haqqında gündəlik intuitiv təsəvvürləri əks etdirir”, - deyə araşdırmanın həmmüəllifi və sosioloq Herbert Çanq verdiyi açıqlamada vurğulayır.
Çanqın sözlərinə görə, ianə verildikdə davranışdakı fərqlər haqqında bu cür məlumatlar hədəf auditoriyasını əhatə etməyə çalışan marketoloqlar üçün faydalı ola bilər. Pişik sahiblərinə isə bu, stereotipləri təkzib etmək üçün daha bir şans verir.


