Amerikalı mühəndisdən ŞOK qəza versiyası
Icma.az bildirir, Tribuna portalına istinadən.
- +
Amerikalı mühəndis qeyd edib ki, AZAL təyyarəsinin qəzaya uğramasından əvvəl pilotlar fugoidiya hərəkəti nümayiş etdirdilər, bu da idarəetmənin hidravlikasının itirilməsi ilə izah oluna bilər. Bu vəziyyət pilotların təyyarəni yalnız mühərriklər vasitəsilə idarə etməyə çalışdığı vaxt baş verir. Pikirərək yüksəliş manevri fugoidiya adlanır və bu, yüksəklik sükanının donması ilə nəticələnə bilər.
Görünür ki, Embraer 190 təyyarəsi üç hidravlik konturun hamısında təzyiqi itirmişdi. Bu konturların hamısı təyyarənin quyruq hissəsində yerləşir. Ekipajın uçuşu qorumaq və demək olar ki, qeyri-mümkün olan bir enişi həyata keçirmək üçün əlindən gələni etdiyi açıq-aşkar görünür. Onlar uçuş-enmə zolağına demək olar ki, çatmışdılar, lakin enişin son mərhələsində idarəetməni itirdilər. Çılğın bir haldır ki, insanlar ümumiyyətlə sağ qala biliblər.
“Embraer 190 təyyarəsinin uçuşunun son mərhələsi mənə United Airlines-ın 232 saylı reysini, yəni 1989-cu ildə Sioux City-də baş vermiş DC-10 qəzasını xatırladır. Həmin təyyarə də arxa mühərrikin dağılmasından və bir neçə hidravlik xəttin sıradan çıxmasından sonra idarəetməni itirmişdi”,- mühəndis bildirib.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:98
Bu xəbər 26 Dekabr 2024 13:08 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















