Bakıda minlərlə insan çıxılmaz durumda 30 il əvvəl başlayıb
Icma.az xəbər verir, GlobalInfo saytına əsaslanaraq.
Bakıda avtomobillərin sayı artsa da, parkinq yerləri ilə bağlı eyni şeyi demək mümkün deyi. Şəhərdə dayanacaq tapmaq artıq bir növ lüksə çevrilib. Sürücülər qiymətlərin getdikcə daha da bahalaşdığını, qarajların isə dolu olduğunu bildirirlər. Eyni zamanda binaların qarşısında maşın saxlayanlar cərimə riski ilə üz-üzə qalırlar.
Problem necə həll oluna bilər?
Globalinfo.az-a danışan nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert İlqar Hüseynli deyib ki, Bakıda 1990-cı illərdən bu günə qədər aparılan genişmiqyaslı tikinti işləri, xüsusilə hündürmərtəbəli binaların çoxalması və ərazilərin sıx şəkildə zəbt olunması bu sahədə ciddi problemlər yaradıb:
“Şəhərin istənilən hissəsində yaşayış binalarının sıx tikilməsi avtomobil parkı çatışmazlığını daha da dərinləşdirib. Əvvəllər bir ərazi cəmi 10 mənzili əhatə edirdisə, indi həmin sahəni sahibkarlar alıb, yerində 16 mərtəbəli, dörd bloklu binalar tikiblər. Bu isə təxminən 300 mənzil deməkdir. Nəticədə, əvvəl 15-20 ailənin yaşadığı ərazidə indi 300 ailə məskunlaşıb və demək olar ki, hər birinin avtomobili var. Ona görə də Bakı həddindən artıq yüklənib. Bəzi hallarda ailədə iki və ya daha çox avtomobil olur. Əvvəllər isə eyni ailələrin ümumiyyətlə maşını yox idi. Bu vəziyyət həm nəqliyyata olan tələbatın artması, həm də bəzən status və görüntü amilinə çevrilməsi ilə bağlıdır. Yaranan sıxlıq artıq çıxılmaz vəziyyət yaradıb.
İlqar Hüseynli
Ekspert bildirib ki, problemin yaxın zamanda həllini tapması mümkünsüzdür:
“Əgər vaxtında regionlarda iş yerləri açılsaydı, iri şirkətlərin şəhərdən kənarda fəaliyyətinə şərait yaradılsaydı və parkinq binalarının tikintisinə icazə verilmiş olsaydı, hazırda vəziyyət belə ağır olmazdı. Avropa ölkələrinin şəhərlərində hər prospektdə yaşayış binaları ilə yanaşı, çoxmərtəbəli parkinqlər də tikilir. Nəticədə şəhərin mərkəzinə daxil olanda az sayda avtomobil hərəkətdə olur. Bakıda da bəzi yerlərdə – Xarici İşlər Nazirliyinin arxa tərəfində və Sabir bağının yaxınlığında belə parkinq binaları mövcuddur. Lakin bunlar yetərli deyil. Gələcəkdə yenidən qurulan ərazilərdə bu cür yerlərin tikintisi nəzərdə tutulsa da, bu, ümumi problemin tam həllinə kömək etməyəcək”.
Qeyd edək ki, ölkə üzrə avtomobillərin 45 faizi Bakı və Abşeron qeydiyyatındadır. Bu isə 780 min avtomobil deməkdir.
Ləman İmran
Globalinfo.az


