Bakıdakı tıxacların ən başlıca səbəbi bu imiş… KONKRET
Icma.az, Konkret.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Hər gün üzləşdiyimiz tıxac problemi hələ də öz həllini tapmayıb. Bəzən saatlarla hərəkətin iflic olması insanların əsəblərini tarıma çəkir və xeyli çətinliklər yaradır. Bəzi mütəxəssislər hesab edirlər ki, tıxaclara səbəb paytaxt yollarının dar, avtomobillərin sayının həddindən artıq çox olmasıdır. Bəs son vaxtlar avtobus və velosiped zolaqlarının hərəkətə hansı təsiri var?
Mövzu ilə bağlı KONKRET.az-a açıqlama verən nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov bildirib ki, Bakıda avtobus və velosiped zolaqları şəhər mühitində mobilliyin təmin edilməsi üçün çəkilib:

“Dünyada şəhər mobilliyi deyilən yeni konsepsiya var. Bu, o deməkdir ki, ərazidə bütün insanlar üçün hərəkət sərbəst olmalıdır. Bu baxımdan ictimai nəqliyyatın avtobus seqmenti prioritet kimi götürülür. Həmçinin digər nəqliyyat vasitələrindən istifadə edənlər üçün də şərait yaradılır. Bakı şəhərində də bu məqsədlə velosiped zolaqları çəkilib. Bakıda tıxacların yaranmasının səbəbləri çoxdur. Sadəcə biz bunu avtomobil və əhalinin çoxluğu ilə izah edə bilmərik. Bakıdan çox əhalisi, artıq avtomobili olan şəhərlər var. Amma orada bizim şəhərdəki kimi tıxac müşahidə edilmir. Tıxacların yaranmasına çoxlu səbəb var. Başlıca səbəb odur ki, bizdə əsasən yollar bağlananda bu tıxaclar baş verir. Həmçinin bu problem yol infrastrukturunun əlverişli olmaması ilə də əlaqələndirilə bilər. Dar boğazlar, butulka effekti yaradan yollarımız həddindən artıq çoxdur. Və bu tıxac problemini həll etmək üçün dövlət proqramına müəyyən bəndlər əlavə edilib. Bu, 2025-2030-cu illər ərzində Bakı və ətraf ərazilərdə nəqliyyat inftastrukturunun yaxşılaşdırılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı proqramdır. O proqramda göstərilir ki, Bakı şəhəri və ətraf ərazilərdə hərəkərtin sərbəst təmin edilməsi üçün yeni yolların, yol qovuşaqlarının, tunel, körpülərinin tikintisi aparılacaq. Həmçinin dar boğazlar söküləcək və yenidən inşa edikləcək”.
Ekspertin sözlərinə görə, əvvəlki illərdə belə problemlər mövcud idi:
“Daha sonra ictiamiyyətin fikri nəzərə alınmaqla problemlər yavaş-yavaş aradan qaldırılır. Avtobus zolaqlarına giriş-çıxış məsələləri həll edilir. Hardasa avtobus zolağı çəkilmişdisə, orada yenidən dəyişikliklər həyata keçirilir. Velosiped zolaqları əvvələr piyada səkiləri üzərində mövcud idi. Daha sonra belə qərara gəlindi ki, velosiped zolaqları avtomobil yolunun sağ zolağında olsun. Bu doğru qərar idi. Avtobus və velosiped zolağının məsələsində xüsusi beynəlxalq standart mövcud deyil. Bunu hər bir şəhər öz mühitinə, infrastrukturuna uyğun həyata keçirir. Bu zolaqların çəkilməsi ilə nəqliyyatın sərbəst hərəkətinin təmin edlməsi məsələsi bitmir. Çünki qarşıda hələ tramvay xəttlərinin çəkilməsi, yol infrastrukturunun dəyişdirilməsi məsələləri var. Bununla bağlı ola bilər ki, gələcəkdə yenə müəyyən dəyişikliklər edilsin. Əsas məqsəd odur ki, insanlar sərbəst hərəkət etsin. Bizim də müvafiq qurumlarla görüşlərimizdə təkliflərimiz ondan ibarətdir ki, şəhər mühitində hərəkət hamı üçün sərbəst olmalıdır. Ümid edirik ki, yeni dövlət proqramında həmin müddəlar həyata keçiriləcək”.
Vəli Həsənoğlu,
KONKRET.az

