Baku Electronics dən aldığı kondisioneri düzgün quraşdırmadılar
Icma.az, Azpost portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Bakıda vətəndaş Şükran Məmmədli, Baku Electronics və Baku Service Company-yə qarşı narazılığını ictimailəşdirib. AzPost bildirir ki, onun sözlərinə görə, iyunun 9-da İnşaatçılar filialından 2 ədəd kondisioner alıb. Alış zamanı qurğuların “pulsuz quraşdırma” ilə təqdim edildiyi bildirilib.
Lakin quraşdırmanı həyata keçirən servis əməkdaşları bir kondisionerin boru birləşməsinə görə müştəridən əlavə olaraq 50 AZN vəsait tələb ediblər. Müştəri bu ödənişi əsaslı hesab etmədiyini, qəbz təqdim olunmadan sadəcə “card to card” yolu ilə ödənişin həyata keçirildiyini deyir.
O, həmçinin ustanın aboyu zədələdiyini və xarici bloku təhlükəsiz şəkildə deyil, 4 yer əvəzinə 2 yerdən bərkitdiyini də vurğulayıb. Şikayətə baxmayaraq xidmət keyfiyyəti yalnız iyunun 20-də qismən düzəldilib, amma əlavə ödəniş məsələsinə Baku Electronics və Servisdən cavab verilməyib.
Vətəndaş məsələ ilə bağlı Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə də müraciət edib. Lakin quruma təqdim edilən məlumatlarda, iddiaya görə, servis tərəfindən yanlış məlumat verilib – guya normadan artıq mis boru istifadə olunub, halbuki müştəri boruların əvvəlcədən hazır çəkildiyini və heç bir əlavə borudan istifadə edilmədiyini bildirir.

Paylaş


