Baş nazirin müavini: Rusiya Zəngəzur dəhlizindən əlavə gəlir əldə edəcək
Icma.az, Olke.az saytına istinadən bildirir.
“Biz Cənubi Qafqazda kommunikasiyaların açılması prosesini dəstəkləyirik. Ermənistan müstəqilliyinin ilk anından, bütün bu illər ərzində blokadada olan ölkədir. Onların Türkiyə, Azərbaycanla sərhədləri bağlıdır, İranla açıq sərhədləri olsa da, amma yol infrastrukturu köhnəlib və modernləşdirilməlidir ki, bu da logistikaya təsir edir. Xarici dünyaya yeganə rahat çıxış yolu Gürcüstandan keçir, burada Rusiya ilə əlaqə hava şəraitindən asılı olan vahid yol keçidi vasitəsilə həyata keçirilir”.
Ölkə.az xəbər verir ki. bunu Rusiya baş nazirinin müavini Aleksey Overçuk deyib.
Onun sözlərinə görə, Ermənistanın Aİİ-yə daxil olan ölkə kimi öz qonşuları, o cümlədən ölkəmizlə normal inkişaf etmək və normal nəqliyyat-logistika əlaqələrinə malik olmaq imkanı olması çox vacibdir.
“Azərbaycan üçün də kommunikasiyanın açılması prosesi də vacibdir. Azərbaycan Naxçıvanla ən qısa və rahat əlaqəni təmin edəcək nəqliyyat marşrutunu bərpa etməyə çalışır. Sovet dövründə Araz çayının sahilində dəmir yolu var idi, sökülüb. İnsanların istifadə etdiyi yol da var idi. Bundan əlavə, Azərbaycan özünü bütün Avrasiya üçün vacib olacaq nəqliyyat və logistika qovşağına çevirərək öz coğrafi mövqeyindən faydalanmağa çalışır. Azərbaycan da Türkiyə ilə nəqliyyat əlaqələrini yaxşılaşdırmaq istəyir. Yeri gəlmişkən, bu ilin avqustunda Türkiyə Qarsdan Naxçıvanla sərhədə qədər bu iki ölkə arasında ən qısa dəmir yolu əlaqəsini təmin edəcək yeni dəmir yolunun tikintisinə başlayıb”, - o vurğulayıb.
Zəngəzur dəhlizi və ya “Tramp marşrutu” ilə bağlı mövqeyini açıqlayan Overçuk deyib ki, uzunluğu təxminən 42 kilometr olan Meğri ərazisindən danışırıq: “Deyirlər ki, dəmir yolunun, avtomobil yolunun bərpası, elektrik xətlərinin, boru kəmərlərinin çəkilməsi nəzərdə tutulur. Planlar böyükdür, lakin bunun baş verməsi üçün müəyyən hadisələr baş verməlidir. Aydındır ki, ən azı avtomobil və dəmir yolu hissəsində müvafiq hərtərəfli təhlil aparacaq və investisiya qərarı verəcək investor peyda olmalıdır.
İnvestisiyaların qaytarılması gələcək dəmir yolunun tutumundan asılıdır. Sovet dövründə və biz arxiv məlumatlarını qaldırmışdıq, dəmir yolunun Meğri hissəsindən 15 milyon ton yük daşınırdı. Aydındır ki, Meğri hissəsi Ermənistanın qalan dəmir yolu sistemi ilə əlaqəsi olmasa da, özlüyündə mövcud olacaq. Artıq Azərbaycandan onun şərqinə dəmir yolu gəlir və o, Naxçıvanın mövcud dəmir yolu ilə birləşdiriləcək. Naxçıvandan gələn yüklər birbaşa Qarsdan dəmiryolunu oradan çəkən Türkiyəyə gedəcək. Türkiyənin Qarsa qədər hissəsinin proqnozlaşdırılan ötürmə qabiliyyəti də 15 milyon ton olacaq. Təbii ki, Ermənistan yüklərinin müəyyən hissəsi də Erasxa gedəcək.
Bu da Meğri hissəsini Ermənistanın Rusiya konsessiyasında yerləşən əsas dəmir yolları ilə birləşdirməyə imkan verəcək. Beləliklə, Rusiya şirkətimiz artan trafik həcmindən əlavə gəlir əldə edəcək.
Aydındır ki, Azərbaycandan Türkiyəyə Meğridən keçən dəmir yolu xətti Xəzər dənizindən keçən orta nəqliyyat dəhlizi ilə birləşdirmək məqsədi ilə çəkiləcək. Bu, 2040-cı ilə qədər təxminən 30-40 milyon tona qədər genişləndirməyi planlaşdıran multimodal marşrutdur”.
Mürtəza


