Bu metrostansiya yaxınlığında yaşayan və işləyən şəxslərə ŞAD XƏBƏR
Yenisabah saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bakı metrosunun "İçərişəhər" stansiyasında yeraltı avtomobil dayanacağının tikilməsi planlaşdırılır. Bu, nəqliyyat sıxlığının azaldılması və şəhər mərkəzində parklanma probleminin həlli baxımından əhəmiyyətli addım kimi dəyərləndirilir. Müvafiq layihə Türkiyənin "Yüksel Proje" şirkətinə həvalə olunub və bu məqsədlə 35,4 milyon manatlıq müqavilə imzalanıb.
Bəs belə yeraltı avtomobil dayanacaqları paytaxt üçün nə qədər sərfəlidir? Onların üstünlükləri nələrdir? Gələcəkdə hansı metrostansiyaların altında bu cür obyektlərin tikilməsi məqsədəuyğun olar?
“Yeni Sabah” məsələni ekspertlərlə müzakirə edib. Toyuqlu pizza
Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, Azərbaycan Nəqliyyat və Kommunikasiya Holdinqinə (AZCON) daxil olan şirkətlərin əməkdaşlığı nəticə verir:
“Əvvəl metro bir iş görürdü, nəqliyyat təşkilatları isə hərəsi ayrı işlər görürdü. Bütün bu işlər bir-birindən xəbərsiz həyata keçirilirdi və fayda vermirdi. İndi Cənab Prezidentin sərəncamı ilə yaradılan AZCON Holdinq birgə fəaliyyət göstərdiyi üçün bu məsələlər orada layihələndirilir. Deyək ki, AYNA nə isə bir görmək istəyirsə, o çərçivədə metro ilə razılaşırlar ki, başqa hansı işləri də həyata keçirmək lazımdır. Məsələn tunel inşası zamanı yer qazılır və bu zaman başqa bir iş görmək üçün də imkan yaranır. Bu imkan avtomobil parkının yaradılmasıdırsa, aidiyyatı qurumlar bir-birilə əməkdaşlıq çərçivəsində bunu edirlər.
Avtomobil parkının inşası çox əlverişli bir variantdır. Parklanma problemi yaşayan insanlar üçün çox yaxşı addım olduğunu ümid edirəm. Bənövşəyi xətt üzrə buna çox ehtiyac var. Xüsusilə 28 May metro stansiyasının ətrafı yaşıl zonaya çevrildiyi üçün avtomobillərin hərəkəti həmin ərazidə məhdudlaşdırıldı. Yalnız avtobuslar həmin əraziyə daxil ola bilir. Bu səbəbdən insanlar, xüsusən ətraf sakinlər, işləyən və oxuyan şəxslər bu durumun mənfi tərəfinə məruz qaldılar. Orada avtomobil parkının yaradılmasına ehtiyac var idi. Belə bir səmərəli əməkdaşlıq insanların rahatlığı üçün nəzərdə tutulur.
Digər ərazilərə gəldikdə, mövcud stansiyalarda sovet dövründən qalma sistem olması bunun mümkünlüyünü azaldır. Lakin yeni stansiyalar inşa ediləndə layihələndirmə zamanı müəyyən işləri nəzərə almaq olar.
Türk şirkətləri bu sahədə öz sözünü deyib və müəyyən qədər təcrübəyə malikdirlər. Azərbaycan tərəfi də əməkdaşlıq etdiyi şirkəti seçərkən ciddi-ciddi düşünüb. Şirkətin iş təcrübəsi və digər məsələlər burada nəzərə alınıb”.
Digər nəqliyyat eksperti Rövşən Həsənov isə əsas diqqəti yeni avtomobil parkı üçün təyin ediləcək tariflərə yönəldib:
“Çox yaxşı ideyadır. Metronun yaxınlığında yeraltı parkinq olması çox xoş xəbərdir. Düşünürəm ki, bir çox metrostansiyaların ərazisində bunun tikilməyi daha məqsədyönlü sayılar bilərdi. Çünki metrodan çıxan və metro ətrafında olanlara daha əlverişli olar. Ən əsas məqam isə tariflərdir. Ümid edirik ki, təyin edilən tariflər insanların cibinə uyğun olacaq. Bənzər dayanacaqların qiymətləri yüksək olduğu üçün insanlar yan keçirlər və buna görə də cərimələrə tuş gəlirlər və qayda pozuntusu müşahidə olunur”.
Aytac Əliyeva

