Çin avtomobilləri və qlobal bazarda güc mübarizəsi
Icma.az bildirir, Bizimyol saytına əsaslanaraq.
2023-cü ilin sonuna olan statistikaya görə, Çin dünyanın ən böyük avtomobil istehsalçısı olmaqla yanaşı, elektrikli nəqliyyat vasitələrinin ixracında da liderdir. Xüsusilə BYD, NIO, Xpeng, Geely və Chery kimi markalar Avropa və Asiya bazarlarında paylarını artırmaqdadır.
Bloomberg və OICA-nın (Beynəlxalq Avtomobil İstehsalçıları Təşkilatı) hesabatlarına görə, Çin 2023-cü ildə 4 milyondan çox elektrikli avtomobil ixrac edib və Çin avtomobilləri 20–40% daha ucuz qiymətlərlə təklif edilir.
Mercedes-Benz kimi brendlər onilliklər ərzində "lüks", "etibar", "keyfiyyət" simvolu kimi qəbul edilib. Onlar yalnız avtomobil satmır, brend təcrübəsi və emosional dəyər təqdim edirlər. Bununla belə, dəyişən texnoloji və iqtisadi reallıqlar bu brendləri də ciddi addımlar atmağa vadar edir. Məsələn, Mercedes EQ seriyası ilə elektrikli modellərə keçidi sürətləndirib, BMW, Toyota və Volkswagen qrupları AR-GE büdcələrini artırıb, Çinlə istehsal sahəsində əməkdaşlığa başlayıblar və s.
Onuda qeyd edək ki, Çin avtomobillərinin sürətli artımına baxmayaraq, bəzi sahələrdə onlar hələ də məhdudiyyətlərlə qarşılaşır. Məsələn, Brend etibarı zəifdir və Mercedes, Audi kimi markaların prestiji ilə rəqabət aparmaq çətindir.
“McKinsey & Company”, “PwC” və “UBS” kimi konsaltinq şirkətlərinin hesabatlarına əsasən, 2030-cu ilə qədər dünya avtomobil bazarının yarısı elektrikli avtomobillərdən ibarət olacaq və bu sahədə liderlik uğrunda əsas mübarizə Çin və Avropa brendləri arasında gedəcək. Əgər Çin markaları yaxın illərdə brend etibarı və keyfiyyət məsələsində də irəliləyiş əldə etsələr, o zaman yalnız ucuz seqmentdə deyil, lüks seqmentdə də ciddi rəqibə çevrilə bilərlər.
Hazırkı proqnozlara görə Mercedes-Benz kimi brendlər bazardan silinməyəcək, lakin onların bazar payı darala bilər. Onlar daha çox yüksək seqmentlərə yönəlib brend dəyərini qorumağa çalışacaq, Çin markaları isə orta və aşağı seqmentlərdə böyük pay sahibi olacaq. Lakin texnologiya və ekoloji tələblər artdıqca bu sərhədlər də dəyişə bilər.
Leyla Mirzə, Bizimyol.info


