“Coca Cola” şirkəti Milad reklamlarında süni intellektdən istifadə etdiyinə görə tənqidə məruz qalıb
Icma.az bildirir, Azertag saytına əsaslanaraq.
Bakı, 5 noyabr, AZƏRTAC
“Coca-Cola” tamamilə süni intellektdən istifadə edilərək hazırlanmış yeni “Bayram 2025” reklamı ilə böyük səs-küyə səbəb olub. Bu barədə AZƏRTAC xarici mətbuata istinadla xəbər verir.
Reklam Los-Ancelesdə yerləşən və süni intellektdə ixtisaslaşan “Secret Level” studiyası tərəfindən hazırlanıb. Burada “Coca-Cola”nın özünəməxsus yük maşınları, “Holidays are Coming” (“Bayramlar yaxınlaşır”) şüarı, gözlərini tam açmış heyvanlar və nəhayət, Santa Klaus təqdim olunub.
“Coca-Cola” 2023-cü ildə süni intellektlə birgə yaradılan ilk “Coke” reklamını, ardınca isə 2024-cü ildə tamamilə generativ süni intellekt tərəfindən hazırlanmış Milad reklamını buraxıb. Şirkət bu sahədə tam generativ süni intellektə keçib. Keçənilki reklama ciddi şəkildə mənfi reaksiyaya baxmayaraq, şirkət süni intellektdən istifadə etməklə daha bir Milad reklamı hazırlayıb, lakin bu dəfə onun yaradılmasında daha az insanın - 50 əvəzinə 20 nəfərin iştirak etdiyi ilə öyünüb.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:68
Bu xəbər 05 Noyabr 2025 17:51 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















