Elektrikli avtomobilin akkumulyatorunu sıradan çıxaran 5 ümumi səhv
Icma.az, Qaynarinfo portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Elektromobillərin sahibləri, xüsusilə yeni istifadəçilər, bahalı təmirə səbəb ola biləcək bir sıra səhvlərə yol verirlər.
Qaynarinfo "Slash Gear"ə istinadən xəbər verir ki, hər elektromobilin ən bahalı hissəsi akkumulyatordur və onun dəyişdirilməsi 5000–20 000 dollardan çox başa gələ bilər. Bununla belə, bu avtomobillər 20 ildən artıq xidmət göstərə bilər – əsas odur ki, çox adi görünən 5 səhvdən uzaq durasınız.
Səhv 1: Avtomobili daim 100% doldurmaq
Akkumulyatoru tam şəkildə doldurmaq benzinin tam bakı ilə müqayisə edilə bilər, lakin elektromobillər üçün bu, düzgün yanaşma deyil. Mütəxəssislər bildirirlər ki, akkumulyator elementləri ən yaxşı halda 20–80% arasında işləyir.
Yüksək dolum səviyyəsi gərginliyi və qızmanı artırır, bu isə elektrodların aşınmasına, nəticədə yürüş məsafəsinin və akkumulyator ömrünün azalmasına səbəb olur. Mütəxəssislər gündəlik limitin 80%-ə qədər təyin edilməsini, yalnız uzaq səfərə çıxarkən bu həddi 100%-ə qaldırmağı tövsiyə edirlər.
Səhv 2: Akkumulyatorun həddindən artıq boşalmasına yol vermək
Akkumulyator 1–2% göstərəndə, bu, onun üçün son dərəcə zərərli vəziyyətdir. Bu proses dərin boşalma adlanır və akkumulyatorun gələcəkdə enerji saxlama imkanlarını sürətlə məhv edir.
Dərin boşalma zamanı litium elementlərdə gərginlik artır, balans pozulur, anodda metal çökmə yarana bilər, katodun kristal strukturu isə çatlayır. Bu səbəbdən 20%-i "qırmızı zona” kimi qəbul etmək və avtomobili vaxtında enerji doldurmaya yönləndirmək tövsiyə olunur.
Səhv 3: Avtomobili ekstremal isti və ya soyuqda doldurmaq
Elektromobillər nə şiddətli istini, nə də sərt soyuğu sevir. Soyuqda litium ionları hərəkətsizləşir və enerji verə bilmir – nəticədə yürüş 10–36% azalır. İsti havada isə ionların çox sürətli hərəkəti daxili müqaviməti artırır və akkumulyatora ciddi ziyan vurur. Bu səbəbdən ekstremal isti havada sürətli doldurma xüsusilə təhlükəlidir.
Mütəxəssislər tövsiyə edir:
* şaxtalı havada əvvəlcə akkumulyatorun qızdırılmasını təmin edin (əksər elektromobillər bunu avtomatik edir),
* istidə kölgədə saxlayın və ya günün sərin vaxtlarını gözləyin.
Səhv 4: Keyfiyyətsiz və ya zədələnmiş kabellərdən istifadə etmək
Ucuz və keyfiyyətsiz doldurma kabelləri həm akkumulyatoru, həm də avtomobili riskə atır. Zədələnmiş izolyasiya, çatlar və qırıq naqillər qısaqapanmaya səbəb ola bilər və nəticələri çox baha başa gələ bilər. Həmçinin yararsız vəziyyətə düşmüş orijinal kabellərdən də istifadə etmək təhlükəlidir.
Səhv 5: Proqram təminatı yeniləmələrini görməməzliyə vurmaq
Elektromobil əslində təkərləri olan bahalı kompüterdir və proqram təminatının yenilənməsi akkumulyatorun sağlamlığı üçün həyati əhəmiyyət daşıyır. Yeniləmələr təkcə multimedia sistemini deyil, həm də doldurma buferini, istilik tənzimlənməsini və diaqnostika alətlərini yaxşılaşdırır.
İstehsalçılar avtomobili gecə avtomatik yenilənməyə təyin etməyi və ya hər bir neçə həftədən bir yeniləmələri yoxlamağı məsləhət görürlər. Bu proses minlərlə dollarlıq akkumulyator dəyişimi riskini azalda bilər.
Aydın
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:46
Bu xəbər 16 Noyabr 2025 14:52 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















