Fransadan sonra sıra Azərbaycandadır? Yaxın gələcəkdə...
GlobalInfo saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Qurbağa əti ilə bağlı müzakirələr hələ də davam edir. Vətəndaşların çoxu hesab edir ki, əvvəlcə ölkədə əsas ət məhsullarının qiyməti tənzimlənməli və əhali bu məhsullarla təmin olunmalıdır, sonra isə qeyri-adi istiqamətlərə diqqət yetirilə bilər. Digər tərəfdən, bildirilir ki, artıq ənənəvi qida mədəniyyətimiz dəyişir. Gənc nəsil xarici mətbəxlərlə daha çox maraqlanırlar. Bu da qurbağa ətinin istifadəsi və satışının genişlənməsinə şərait yaradır.
Globalinfo.az-a danışan kənd təsərrüfatı məsələləri üzrə ekspert Allahverdi Mustafayev deyib ki, Azərbaycanda daha çox mal və qoyun ətinə üstünlük verilir:
“Dünyada insanlar daha çox donuz və qara mal ətindən istifadə edirlər. Əvvəllər krivetka kimi dəniz məhsulları da qəbul olunmurdu, indi vəziyyət tamamilə fərqlidir. Vətəndaşlar narazılıq etsələr də, zamanla buna alışır və dünya tendensiyalarına yaxınlaşırlar. Qurbağa ətindən ən çox istifadə edən ölkə Fransadır, Türkiyə isə uzun müddət qurbağa ətini Avropaya ixrac edib. Beləliklə, əvvəllər vərdiş etmədiyimiz qidalar getdikcə mətbəximizə daxil olur”.
Ekspert bildirib ki, gənc nəsil başqa ölkələrin mətbəxinə və xarici məhsullara maraq göstərir:
“Yaxın gələcəkdə ölkədə qurbağa ətinin geniş şəkildə satışa çıxarılması mümkündür. Bu, ziyan deyil, əksinə, gəlir gətirəcək. Restoranda qurbağa ətinin təqdim olunmasında heç bir problem yoxdur, xoşuna gəlməyən yeməz. Üstəlik, qurbağa ətinin qiyməti də münasibdir”.
Qeyd edək ki, qurbağa ətindən ən çox istifadə edən ölkələr sırasında Fransa, Çin, Vyetnam və bəzi Asiya ölkələri yer alır.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az


