Hesabat: 2025 ci ildə qlobal hava marşrutu ilə 9,8 milyard sərnişinin daşınacağı proqnozlaşdırılır
Azertag portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bakı, 1 oktyabr, AZƏRTAC
Beynəlxalq Hava Limanları Şurasının (ACI) “Dünya hava limanları trafiki hesabatı”na (WATR) görə, qlobal hava səyahəti həcminin 2025-ci ildə 9,8 milyard sərnişinə çatacağı proqnozlaşdırılır.
AZƏRTAC Şuranın məlumatına istinadla xəbər verir ki, beynəlxalq səyahətlər genişlənməyə davam etsə də, regional fərqlər və ortamüddətli problemlər qalmaqdadır.
Şuranın illik hesabatı 185-dən çox ölkə və ərazi üzrə 2800-dən çox hava limanını əhatə edir və qlobal hava limanları sənayesinin ən geniş icmalıdır.
ACI-nin baş direktoru Castin Erbaki hesabatı şərh edərkən bildirib: “2025-ci ildə hava səyahətləri 9,8 milyard sərnişinə çatmaq yolundadır, bu da aviasiyanın qlobal mobillik və iqtisadi böyümənin sürücüsü kimi rolunu vurğulayır. Beynəlxalq səyahətlər böyümənin əsas mühərriki olaraq qalır, lakin regional dəyişikliklər struktur güclərinin, siyasət problemlərinin qarışığını əks etdirir və qlobal səyahət tələblərinə uyğun olmalıdır. Bu kontekstdə təkmilləşdirilmiş əlaqə, uzunmüddətli dayanıqlılıq və davamlı böyüməyə imkan verən çərçivələr böyük əhəmiyyətə malikdir”.
Hesabata görə, 2025-ci ildə qlobal sərnişin dövriyyəsinin 9,8 milyard sərnişinə çatacağı proqnozlaşdırılır ki, bu da 2024-cü illə müqayisədə illik (YY) 3,7% artım deməkdir. Bu ilin sonunda beynəlxalq səyahətlərin 5,3%, daxili uçuşların isə cəmi 2,4% artacağı gözlənilir. 2025-ci ilin ortalarına qədər qlobal sərnişin dövriyyəsi 2,1%, beynəlxalq trafik 4,9% artıb, daxili uçuşlar isə 0,7% azalıb.
Afrikada 2025-ci ildə hava yolu ilə 273 milyon sərnişinin daşınacağı proqnozlaşdırılır (illik +9,4%). Bu qitədə turizm sektoru inkişaf edir. Asiya-Sakit Okean regionunda 2025-ci ildə bu göstəricinin 3,6 milyard sərnişinə (illik +5,6%) çatacağı proqnozlaşdırılır. Cənubi və Cənub-Şərqi Asiya da artımı sürətləndirir, amma Şərqi Asiyanın göstəriciləri onlardan geridə qalır. Avropada bu il 2,5 milyard sərnişin daşınacağı proqnozlaşdırılır ( illik +3,6%), burada beynəlxalq səyahətlər artıma öncülük edir, daxili həcmlər isə dəmir yolu gəlirləri səbəbindən geri qalır. Latın Amerikası-Karib hövzəsində bu göstərici 789 milyon sərnişin (illik +4,1%) olacaq. Yaxın Şərq ölkələrində həmin göstəricinin ildə 466 milyon sərnişinə çatacağı proqnozlaşdırılır (illik +5,9%). Bu regionda geosiyasi qeyri-sabitlik riskləri davam etsə də, investisiya və turizm sektoru davamlı inkişaf edir. Şimali Amerikada ilin sonunadək 2,1 milyard sərnişinin daşınacağı proqnozlaşdırılır.
Qlobal sərnişin axını struktur güclərinin, siyasət problemlərinin və inkişaf edən səyahət modellərinin qarışığını əks etdirir və regionlar üzrə qeyri-bərabər böyüməyə davam edir. Afrika, Asiya-Sakit okean hövzəsi, Yaxın Şərq və Latın Amerikası kimi inkişaf etməkdə olan aviasiya bazarlarında artan tələbat və aşağı qiymətli təyyarələrin mövcudluğu böyüməyə təkan verir. Bunun əksinə olaraq, Şərqi Asiya, Avropa və Şimali Amerikanın bəzi hissələri də daxil olmaqla qabaqcıl aviasiya bazarları geosiyasi gərginliklər, demoqrafik dəyişikliklər (bəzi bölgələrdə əhalinin qocalması) və səyahətçi davranışındakı dəyişikliklər (səyahət və viza siyasətlərində qeyri-müəyyənlik) fonunda daha qeyri-müəyyən vəziyyətlə üzləşir.
Ümumilikdə, qlobal aviasiya bazarı genişlənir, lakin onun trayektoriyası geosiyasi hadisələrə, makroiqtisadi şəraitə və regionlara xas olan təlatümlərə həssas olaraq qalır.


