Həyat sığortasına maraq artıb: Müraciətlərin çox olması...
Cebheinfo saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Azərbaycanda insanlar son illərdə həyatın yaşam sığortasına maraq atıb.
Bu sığorta həm pul yığmaq, həm də insanın özünü və ailəsini qoruması üçün bir vasitədir. Sığorta müqaviləsi bağlayan şəxs hər ay müəyyən məbləğdə pul ödəyir.
Əgər müqavilə dövrü ərzində ona heç nə olmazsa, müddətin sonunda yığdığı pulu faizlə birlikdə geri alır. Əgər həmin şəxs müqavilə dövründə vəfat edərsə, ağır xəstələnərsə və ya əmək qabiliyyətini itirərsə, sığorta şirkəti onun ailəsinə və ya özü üçün seçdiyi adama pul ödəyir.
Mərkəzi Bankın rəsmi açıqlamasına görə, ölüm, xəstəlik və digər səbəblərlə bağlı həyata keçirilən həyat sığortası ödənişləri artıb.
Belə ki, 2024-cü il ərzində həyatın yaşam sığortası bazarında zərərlilik əmsalı 79 %-dən 84 %-ə yüksəlib.
Bu o deməkdir ki, sığorta şirkətləri cəlb etdikləri hər 100 manatın 84 manatını geri ödəyirlər, yəni, ya ölüm, ya da sağlamlıqla bağlı digər risklər gerçəkləşdiyindən, sığorta olunanlara ciddi şəkildə geri ödəniş edilir. Bu rəqəm Rudiyada 50-55, ABŞ-də 55-57, Türkiyədə isə 30 faiz civarındadır.
Ölkəmizdə yüksək zərərlilik əmsalının arxasında duran səbəblər maraq doğurur. Bunun səbəbi əhali arasında xəstəlik və ölüm hallarının artması ola bilər, ya da sadəcə sığorta xidmətlərinə çıxışın genişlənməsi və daha çox insanın bu mexanizmdən istifadə etməyə başlaması ilə bağlıdır.
Mövzu ilə bağlı “Cebheinfo.az”-a açıqlama verən Azərbaycan Sığortaçılar Assosiasiyasının ekspert qrupunun üzvü Emil Ağabağırov bildirib ki, həyatın yaşam sığortasından başqa digər bütün sığortalar yalnız müəyyən risklər və hadisələr zamanı ödəniş həyata keçirir:

“Hazırda bununla bağlı müraciətlər çoxdur və müraciətlərin çox olması müəyyən riskləri artırır. Bildirim ki, bu yeganə sığorta məhsuludur ki, digər bütün sığortalar yalnız müəyyən risklər və hadisələr zamanı ödəniş həyata keçirir.
Həyatın yaşam sığortasında isə həm üç il ərzində müəyyən təminat verilir, həm də ölüm halı baş verməzsə, üç ilin sonunda müştəri müqavilədə göstərilən məbləği alır.
Yəni bu sığorta məhsulunun iki funksiyası var. Birincisi, üç il ərzində şəxs dünyasını dəyişərsə təminat verilir. İkincisi, ölüm halı baş vermirsə, üç ilin sonunda şəxs müqavilədə göstərilən məbləği tam olaraq alır. Bu, yeganə sığorta növüdür.
Qeyd etdiyim kimi, risklərin artması bilavasitə müraciət edənlərin sayının artması deməkdir. Məsələn, sığorta sektorunda avtomobilin icbari sığorta növü ən çox satılan məhsuldur və bütün sürücülər bu sığortanı alır. Bu məhsul, simvolik olaraq 100 manat yığım olursa, ilin sonunda ən yaxşı halda 100 manat ödəniş həyata keçirilir”.
E. Ağabağırov bildirib ki, bu sığorta məhsulu hər bir halda üç ilin sonunda təminat olaraq verilir:
“Həyatın yaşam sığortası da eyni qaydada işləyir. Məsələn, əgər simvolik olaraq 10 müştəri bu məhsulu alırdısa və onlardan birində hadisə baş verirdisə, bu gün 1000 müştəri alarsa, 10 hadisə baş vermiş olur. Qeyd edim ki, bu sığorta məhsulu hər bir halda üç ilin sonunda təminat olaraq verilir.
Məsələn, həyatın yaşam sığortasını əldə edən şəxs müqavilədə göstəribsə ki, sığorta məbləği 10,000 manatdırsa, üç ilin sonunda şəxs öz həyatını qoruyub saxlayırsa, bu məbləğ ona ödənilir. Əgər şəxs təyin olunmuş müddətdə dünyasını dəyişərsə, məbləğ onun vərəsələrinə verilir”.
Gülər
“Cebheinfo.az”
Açar sözlər: sığorta Emil Ağabağırov
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin


