Icma.az
close
up
RU
Menu

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

Qəhvə iç və daha uzun yaşa...

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

Masdar: İlk panelin quraşdırılması Biləsuvar GES layihəsi üçün mühüm mərhələdir

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

Türkiyə Ukrayna münaqişəsi ilə bağlı daha çox məsuliyyəti öz üzərinə götürməyə hazırdır

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

İlham Əliyev: Təbii resurslar hələ o demək deyil ki, bu ölkələr uzunmüddətli dayanıqlı inkişafa malik olacaqlar

“Azərbaycan təsviri sənəti: klassikadan postmodernizmə” İncəsənət Muzeyində yeni ekspozisiya

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

Taciri toyda zəhərlədilər

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

Qalatasaray Liverpul a qalib gəldi ÇL də nəticələr

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

İctimai nəqliyyatda gəlirlərə nəzarət varmı?

İctimai nəqliyyatda gəlirlərə nəzarət varmı?

Icma.az bildirir, Oxu.az saytına əsaslanaraq.

Pərviz Heydərov yazır...

Yeni ayın, yəni oktyabrın başlaması ilə ictimai nəqliyyatda qiymətlər artdı. Bunun nədən irəli gəldiyi, hansı nəticələrə hesablandığı kifayət qədər izah olunub. Və bu qərarın əhalidə narazılıq yaratdığı da yazılıb ki, bu da adi xarakter daşıyır.

Belə ki, ölkəmizdə vətəndaşlarımız sosial durumlarından asılı olmayaraq, onsuz da həmişə qiymət artımı əleyhinə çıxıblar və çıxırlar. Halbuki bu, istər-istəməz baş verməlidir. Yəni, məntiq belə tələb edir.

Sual olunur, niyə?

2019-cu ildən bəri ölkədə beş sosial islahat paketi həyata keçirilib ki, hər dəfə də bu, milyonlarla vətəndaşı əhatə edib. Sonuncu, yəni 5-ci paket bu il Prezident İlham Əliyevin müvafiq sərəncamı ilə minimum aylıq əməkhaqqı məbləğinin 1 yanvar 2025-ci il tarixdən 400 manat müəyyən edilməsiylə həyata keçirilməyə başlandı.

Bu paketin icrası nəticəsində isə 3 milyon vətəndaşın bundan yararlanıb.

Bir sözlə, minimum əməkhaqqının 16% artırılaraq 400 manata çatdırılması, müxtəlif sahələrdə əməkhaqlarının artırılması, əmək pensiyalarının hər il olduğu kimi indeksləşdirilərək yanvarın 1-dən yüksəldilməsi, fevralın 1-dən isə minimum pensiya məbləğinin 14.3% qaldırılaraq 320 manat müəyyən olunması, həmçinin müxtəlif növ sosial müavinət və təqaüdlərin də artırılması kimi addımlar artıq atılmış sayılır.

Ümumiyyətlə, 2019-cu ildən bəri, bu il də daxil olmaqla həyata keçirilən beş sosial paket nəticəsində minimum əməkhaqqı 3.1 dəfə, minimum pensiya 3 dəfəyə qədər, müavinət və təqaüdlərin həddi isə keçən ilədək 5 dəfə artıb. Dövlət büdcəsində sosialyönümlü xərclər 2.2 dəfə yüksələrək 2019-cu ildəki 7.8 milyard manatdan 16.9 milyard manata çatıb.

Bütün bunlar da əhalinin gəlirlərinin əhəmiyyətli şəkildə yüksəldib.

Bəli, o başqa söhbətin mövzusudur ki, ötən illər ərzində ölkədə inflyasiya səviyyəsi bunun real hissəsinin neçə faizini "yeyib". Məsələ bundadır ki, ictimai nəqliyyatda da bu müddətdə çox da qiymət artımı baş verməyib...

Az-çox müəyyən keyfiyyət dəyişiklikləri isə olub. Ən azı, nəqliyyat vasitələri dəyişdirilib və təkmilləşdirilib.

Lap, bu dəyişikliklər baş verməsəydi belə, ictimai nəqliyyatdan istifadəyə tələb artıb və genişlənib. Hansı ki, bu, davamlı xarakter daşıyır və daşıyacaq da...

Bu baxımdan da ortada hələ "Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025-2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı" da var.

Yəni, bütün bunların müqabilində bütövlükdə nəqliyyat sektorunun və onun bir qolu olan avtobus və metroda sərnişindaşımaların da xərcləri artıb və artmaqda da davam edir. Paralel olaraq isə yuxarıda əhalinin gəlirlərinin də yüksəlməkdə olduğunu qeyd etdim.

Odur ki, tarif dəyişikliyi labüd idi. Və üstəlik, bundan bir az da artıq ola bilərdi. Sadəcə, məsələ bundadır ki, keyfiyyət dəyişikliyi üçün qiymət amili əsas şərt deyil.

Ümumiyyətlə, qəpiklərlə artım sayəsində nə ictimai nəqliyyat, nə kommunal sahədə heç bir irəliləyiş əldə etmək olmaz. Keyfiyyət dəyişikliyi üçün xərclər ciddi şəkildə optimallaşdırılmalıdır. Bunun isə iki yolu vardır: ya özəlləşdirmə, ya da gəlirləri nəzarətə götürmək.

Məsələn, kommunal sahədə optimal xərcləmələrə nail olmağın yeganə yolu xidmət subyektlərinin özəlləşdirilməsi, hərrac yolu ilə yerli və xarici sahibkarlara satılmasıdır. Dövlət və hökumət qeyd olunan sahələrin idarə olunmasından kənara çəkilməlidir.

Nəqliyyat sektorunda isə gəlirə nəzarət gücləndirilməlidir. Belə ki, müqayisə üçün qeyd edim ki, işığa və qaza görə ödənilən məbləğ müvafiq istehlak və işıq ilə qazın dəyər səviyyəsinə əsasən həyata keçirilir.

Odur ki, sual edirəm: bəs, misal üçün, bir nəfərin avtobusla 1 kilometr məsafəyə daşınmasının maya dəyəri nə qədərdir? Eləcə də, metroda bu rəqəm hansı səviyyədədir? Ümumiyyətlə, bunu dəqiq olaraq, hesablamaq mümkündürmü? O cümlədən, avtobus və metro sərnişindaşımaları üzrə birgünlük və yaxud aylıq dövriyyə - gəlir səviyyəsi müəyyən edilirmi?!

Metro və avtobus parkının yenilənməsi vacibdir. Ancaq bir avtobus və bir metro qatarından sutkada əldə olunan gəlir səviyyəsinin də dəqiq məlum olması zəruri şərtdir...

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:33
embedMənbə:https://oxu.az
archiveBu xəbər 02 Oktyabr 2025 17:19 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İtaliya prezidentinin səfəri yeni əməkdaşlıq perspektivlər üçün zəmin yaradacaq

01 Oktyabr 2025 18:21see252

Hansı meyvələr diabet və ürək xəstəliyi riskini azaltmağa kömək edir?

01 Oktyabr 2025 08:25see157

Qəhvə iç və daha uzun yaşa...

30 Sentyabr 2025 22:16see135

Tramp Rusiyanı yenə kağız pələng adlandırdı

01 Oktyabr 2025 01:12see132

Masdar: İlk panelin quraşdırılması Biləsuvar GES layihəsi üçün mühüm mərhələdir

02 Oktyabr 2025 14:55see129

Qrizmannın 200 cü qolu “Qarabağ”ın daha bir rəqibinin darmadağınına səbəb olub VİDEO

01 Oktyabr 2025 01:58see129

Vətən müharibəsinin beşinci günü Azərbaycan Ordusu düşmənə zərbələr endirir

01 Oktyabr 2025 08:31see128

Türkiyə Ukrayna münaqişəsi ilə bağlı daha çox məsuliyyəti öz üzərinə götürməyə hazırdır

30 Sentyabr 2025 22:13see127

UEFA ÇL: “Qalatasaray qalib gəlib, Kayrat” 5 qol buraxıb

01 Oktyabr 2025 01:04see126

UFC çempionu Maqomed Ankalayev ağır çəkiyə nə vaxt keçəyəyini deyib

02 Oktyabr 2025 04:18see125

Konqonun keçmiş prezidenti edam olunacaq Vətənə xəyanət ittihamı ilə

01 Oktyabr 2025 01:08see125

“SOCAR Tower” dünyada “İlin ən yaxşı ofis binası” seçilib

02 Oktyabr 2025 04:35see124

İlham Əliyev: Təbii resurslar hələ o demək deyil ki, bu ölkələr uzunmüddətli dayanıqlı inkişafa malik olacaqlar

01 Oktyabr 2025 16:35see122

“Azərbaycan təsviri sənəti: klassikadan postmodernizmə” İncəsənət Muzeyində yeni ekspozisiya

01 Oktyabr 2025 11:38see120

Uşaqlarda xərçəngin müalicəsində süni intellektdən istifadə olunacaq

01 Oktyabr 2025 02:54see119

Taciri toyda zəhərlədilər

01 Oktyabr 2025 11:46see119

Naxçıvanla maneəsiz nəqliyyat regionun bütün ölkələri üçün faydalı olacaq Türkiyə Milli Təhlükəsizlik Şurası

30 Sentyabr 2025 22:37see119

Milli Məclisin sədri CAR a işgüzar səfər edib

01 Oktyabr 2025 10:31see118

Qalatasaray Liverpul a qalib gəldi ÇL də nəticələr

01 Oktyabr 2025 01:04see118

Dünyanın xəritəsi niyə müxtəlif ölkələrdə fərqli görünür: Hansı doğrudur?

02 Oktyabr 2025 00:24see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri