İslam dini özünü “Peyğəmbər” adlandıranlara necə münasibət sərgiləyir? VACİB MƏQAMLAR KONKRET
Konkret.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Suraxanı rayonunun Əmircan qəsəbəsində Ələsgər Musayev adlı bir şəxs özünü “peyğəmbər”elan edib. Ə.Musayev özüylə bağlı müxtəlif videomateriallar paylaşır. Guya ki, o Allahın yer üzündəki növbəti “elçisi”dir.
İslama görə bir şəxsin özünü Peyğəmbər elan etməsi hansı dini hökmə tabedir və bu cür iddiaların yayılması cəmiyyət üçün hansı mənəvi və dini təhlükələr yarada bilər?
Mövzu ilə bağlı İlahiyyatçı Fazil Əhməd KONKRET.az-a açıqlamasında bildirib ki, bütün Şərq ölkələrində belə bir tendensiya müşahidə olunur:

“Müəyyən şəxslər özlərini peyğəmbər elan edir, şəriət məsələləri qondarır və mövcud ənənəvi məzhəbləri, şəriət qaydalarını tənqid edirlər. Azərbaycanda olduğu kimi, digər Şərq ölkələrində də iki ənənəvi məzhəb mövcuddur. Bu iki məzhəbin bir-birinə olan tolerant münasibəti Azərbaycanda dini dözümlülük məsələsinin ön planda olduğunu sübuta yetirir. Bu, həm də bütün Şərq ölkələri üçün nümunədir. Azərbaycanda tolerantlıq və multikulturalizmin son 10-15 ildə dövlət səviyyəsində nümayişi müşahidə edilir. Lakin bu tolerantlıq və dini dözümlülüyə zidd olan bəzi bidətçi və xurafatçı cərəyanların yaranması məsələni mürəkkəbləşdirir”.
İlahiyyatçı qeyd edir ki, ənənəvi məzhəblər artıq bir-birindən parçalanıb Lakin bu parçalanma radikalizmdən uzaq, mehriban münasibətlərlə müşayiət olunur.
“Bununla yanaşı qeyri-ənənəvi tendensiyaların mövcudluğu cəmiyyətə yad elementlərin din adı ilə daxil olmasına gətirib çıxarır. Məsələn, ənənəvi məzhəblər 1400 ildir ki, ərəb dilində bəzi dini ayinləri icra edirlər. Məsələn, namaz ərəb dilində qılınır. Lakin, bir qrup bu ənənəyə qarşı çıxaraq, namazın hər kəsin öz dilində qılınmalı olduğunu irəli sürür. Azərbaycanda müxtəlif etnik qruplar var və hər birinin öz dili mövcuddur. Bu, tamamilə absurd bir məsələdir. Çünki namaza çağırış bütün müsəlman ölkələrində, hətta qərb dövlətlərində də ərəb dilindədir”.
F. Əhməd vurğulayır ki, Qurani-Kərimin Məzhəb Surəsinin 40-cı ayəsində Peyğəmbərliyin sona çatdığı bildirilir.
“Yeni peyğəmbərlik iddiaları ilə bağlı müzakirələrdə bu ayə əsas götürülməlidir. Həmçinin, Nəbi və Rəsul arasında fərq var. Nəbi xəbər gətirəndir, amma Rəsul yeni bir kitab gətirməlidir. Rəsul olan Peyğəmbərlər hər biri yeni bir kitabla gəliblər. Özünü peyğəmbər elan edən şəxs yeni bir kitab gətirməyibsə, bu iddia nə dərəcədə doğru ola bilər?”
Aynurə İsmayıl
KONKRET.az


