Karaca mağazasında kampaniya qalmaqalı
Icma.az bildirir, Azpost saytına əsaslanaraq.
Bakıda fəaliyyət göstərən Karaca mağazalar şəbəkəsi ilə bağlı sosial şikayət yayılıb. AzPost xəbər verir ki, Gülya Quliyeva adlı vətəndaş şəxsi sosial media hesabında mağaza rəhbərliyi və əməkdaşlarının kampaniya şərtlərini pozduğunu açıqlayıb.
Vətəndaşın sözlərinə görə, 5 iyun tarixində 28 Mall ticarət mərkəzində yerləşən Karaca filialından 120 manat dəyərində alış-veriş edib. Kampaniya qaydalarına əsasən bu məbləğə qəhvə fincan dəsti hədiyyə olunmalı olsa da, ona sadəcə dəsmal təqdim olunub. Müştəri kampaniyanın əsl şərtlərindən digər Karaca filialında təsadüfən xəbər tutduğunu bildirib.
O, məsələ ilə bağlı 9 iyun tarixində mağazaya yaxınlaşaraq etirazını bildirib. Ancaq mağaza rəhbərliyi kampaniya şərtlərinin fərqli olduğunu deyərək hədiyyənin dəyişdirilməyəcəyini açıqlayıb. Özünü mağaza meneceri kimi təqdim edən Mahirə adlı xanım isə vətəndaşa sərt münasibət göstərib və “çox sağ ol deyin ki, sizə pulsuz hədiyyə verilib” kimi ifadə işlədib.
Şikayətçi bildirib ki, burada təkcə maddi dəyər deyil, vətəndaş hüquqlarının pozulması və istehlakçının aldadılması məsələsi gündəmdədir. O, artıq İqtisadiyyat Nazirliyi və Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə rəsmi müraciət ünvanladığını və məsələnin araşdırılmasını tələb etdiyini bildirib.
Qeyd edək ki, bu hadisə ilə bağlı Karaca mağazalar şəbəkəsi tərəfindən hələlik rəsmi açıqlama verilməyib.
Paylaş


