KASSİR DEDİ Kİ, SƏNƏ BİLET SATMIRAM... Şəmkir sakini Bakı Beynəlxalq Avtovağzalı nın rəhbərliyindən şikayətçidir
Hurriyyet portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Şəmkir rayonu, Zəyəm qəsəbəsinin sakini Vəliyev Yusif Mikayıl oğlu tərəfindən Hurriyyet.az saytının redaksiyasına şikayət məktubu daxil olub. Şikayətçi iddia edir ki, "Bakı Beynəlxalq Avtovağzalı"nda sərnişinlərin hüquqları pozulur:
“Mən, Vəliyev Yusif Mikayıl oğlu, yazaraq xahiş edirəm ki, problemimi işıqlandırasınız.
Bildirim ki, aprel ayının 3-ü, səhər saatlarında "Bakı Beynəlxalq Avtovağzalı"na gəldim. Şəmkir rayonuna getmək üçün Bakı-Ağstafa avtobusuna bilet almaq istədim. Bu məqsədlə 12-ci kassaya yaxınlaşdım. Avtobusun yola düşməsinə təxminən 15–20 dəqiqə qalmışdı. Dedim ki, xanım, zəhmət olmasa mənə Şəmkirə qədər bilet verin. Cavab verdi ki, Şəmkirə yox, Ağstafa rayonuna kimi bilet verə bilərik. Bildirdim ki, qızım, Ağstafa bizdən 60 km aralıdadır, mən Şəmkirdə düşməliyəm. Bildirdi ki, biz bileti belə satırıq. Dedim, onda belə çıxır ki, mən 60 km Ağtafaya, 60 km də geri - 120 km artıq yol getməliyəm? Dedim, siz qanunlara hörmət etmirsiniz? Cavab verdi ki, qanun da belədir, get kimə istəyirsən şikayət elə".
Şikayətçi iddia edir ki, bundan sonra kassir xanım onu təhqir etməyə başlayıb: "Sonra məni təhqir etməyə başladı, qışqırdı, səs saldı. Nəhayət, dedim ki, yaxşı, onda Ağstafaya kimi yaz, ver bileti. Bu zaman isə bildirdi ki, sənə bilet satmıram. Kameralar varsa, açıb baxa bilərlər.
Keçdim 13-cü kassaya. Orada da eyni cavabı aldım. Axırda məcbur qalıb Ağstafa biletini almaq üçün 17 manat 30 qəpik verdim. Bundan sonra keçib avtobusda oturdum. Yolda “AYNA”-nın qaynar xəttinə zəng etdim. Zəngimə opetaror Nigar xanım cavab verdi. Dedi ki, şikayətiniz araşdırılacaq. Amma aprel ayının 3-dən bu günə kimi hələ bir cavab yoxdur. 10-12 dəfə zəng vurmuşam, lakin vətəndaşın şikayətini saymırlar. Hər dəfə eyni sözü deyirlər ki, 15-30 gün ərzində şikayətinizə baxılacaq.
Avtobusda isə sürücünün köməkçisi siyahı ilə gəlib biletsiz olan 17-18 nəfərin hərəsindən 16-17 manat pul yığdı. Onları boş yerlərə oturtdular. Şəmkirə çatanda məni də istədiyim yerdə saxladılar, düşdüm. Bu zaman sürücü bildirdi ki, mənə deyərdin, biz onsuz da harda deyirlər, orada saxlayırıq. Hətta bildirdi ki, bilet almayıb minən sərnişinlərdən 17 manat pul alırıq, əvvəldən desəydin, səndən 15 manat pul alardıq.
Başa düşmədim, qayda-qanun budur? Bu, hal sərnişin hüquqlarının pozulmasıdır".
Qeyd edək ki, "Bakı Beynəlxalq Avtovağzalı"nın rəsmi qaydalarına əsasən, bilet kassası yalnız iki halda sərnişinə bilet satmaqdan imtina edə bilər:
1. Əgər avtobusda boş oturacaq yeri yoxdursa;
2. Əgər sərnişin sərxoş vəziyyətdədirsə.
Avtobusda sürücünün köməkçisinin sərnişinlərdən nağd pul yığması və biletsiz sərnişinlərin daşınması da qanunvericiliyə ziddir. Bu cür hallar sərnişin daşımalarında şəffaflığın və qanunların pozulmasına səbəb olur.
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən, vətəndaşların müraciətlərinə 15-30 gün ərzində cavab verilməlidir. Əgər bu müddət ərzində cavab verilməzsə, vətəndaşın məhkəməyə müraciət etmək hüququ vardır.
Jalə FAMİLQIZI
Redaksiyadan: Qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazırıq.


