Icma.az
close
up
RU
Menu

Bu dəfə Zelenski ilə onlayn görüşəcək

220 kiloluq qadın ərinin üstünə yıxıldı Ən qeyri adi ÖLÜM

Makron Rusiya əleyhinə yeni sanksiyalar paketinin hazırlanmasından danışdı

5 min manatlıq reklam qiyməti: Blogerlər buna görə lüks həyat yaşayır AÇIQLAMA

AZAL və “Gulf Air” arasında kod şerinq razılaşması imzalanıb

Rusiyanı tərk edən Puqaçovanın qonorarı yarıya endirilib...

Qarabağ UEFA reytinqində Azərbaycanın mövqeyini möhkəmləndirdi

Talassemiyanın tam müalicəsi mümkündürmü? Həkimdən AÇIQLAMA

Mərkəzi Gömrük Hospitalında təlim keçirilib

Keyfiyyətlə yanaşı təhlükəsizlik də vacibdir TEXNOLOQ AÇIQLADI

Ağ Ev dən liderlərin görüşü ilə bağlı açıqlama: “Bu halda..” KONKRET

Tibbi sabunda ölümcül xəstəliklərə yol aça bilən bakteriyalar aşkarlanıb

Pezeşkian Netanyahunun cavabını verdi “Bu, sadəcə illüziyadır”

Azər Axşamdan onu öldürənlərə : Həmin xəbəri yayanlar... VİDEO

Metodlar ölkələrə və onların təhsil sistemlərinə görə dəyişir Ekspert

Sabiq deputatdan Tibb Universitetində təhsil haqqının 2 min qaldırılmasına sərt reaksiya: Bu, kasıb istedadlı gənclərə qənim kəsilməkdir

Neftçi nin baş icraçı direktoru: Çempionluq haqqında danışmaq tez olar

ABŞ varlıları genetik super kasta yaradır Ağıllı uşaq üçün 50 min dollar

Naxçıvanda AĞIR QƏZA Ölənlər var

Samiraldo yenə gündəmdə Görünüşü və ifası izləyiciləri iki yerə böldü + VİDEO

“Kontakt Home” Hoffman, Soliton şirkətləri alıcıları necə aldadır?

“Kontakt Home” Hoffman, Soliton şirkətləri alıcıları necə aldadır?

Icma.az bildirir, Newscenter.az portalına istinadən.


Bildiyiniz kimi illərdir elektronika mağazalarının fırıldaqları adi hal alıb. Son dövrlər isə şikayətlər durmadan artır. Alınan məhsulun xarab çıxmasından tutmuş, işlənmiş məhsulun yeni adı ilə satılması, kredit fırıldaqları bütün şirkətlərdə adi hala çevrilib.
Bunun bir səbəbi var, bizdə elektronika mağazalar şəbəkələrinin üzərinə bütün dünyada olduğu kimi rəsmi zəmanət öhdəliyi qoyulmur.
Bildiyiniz kimi istər məişət əşyası, istərsədə mobil telefon, planşet, komüter aldıqda məhsula minimum 1 il, markasından asılı olaraq bəzi markalara 2 il, 3 il, 5 il zəmanət verilir. Çox müştərinin məlumatı yoxdur, lakin zəmanət 3 cür olur: rəsmi zəmanət (istehsalçı tərəfindən verilən rəsmi zəmanət), mağaza zəmanəti (məhsulu satan elektronika şirkəti tərəfindən verilən zəmanət), servis zəmanəti (mobil telefon, kompüter, məişət əşyasının təmiri ilə məşğul olan servis şirkətinin verdiyi zəmanət).
Məhsul alarkən yalnız rəsmi zəmanətli məhsul alın. Rəsmi zəmanət o deməkdir ki, istehsalçı özü öz satdığı məhsula rəsmi zəmanət verir. Məsələn tutaq ki, siz LG brendinə məxsus paltaryuyan alırsız. Rəsmi zəmanət o deməkdir ki, LG şirkəti sizə satdığı məhsula görə özü zəmanət verir. Belə olan halda təbii ki, məhsulda texniki problem çıxma ehtimalı çox azdır. Texniki problem çıxsa belə brend müştəri məmnuniyyəti üçün məhsulu yenisi ilə əvəz edir.
Elektronika şirkəti 60-dan çox brendin məhsulunu satırsa, onun 10-15-nə rəsmi distribütoru olan brendlərə rəsmi zəmanət verir, qalan brendlərə isə adi mağaza və servis zəmanəti verir ki, əslində bütün problemlərin kökündə məhz bu məqam dayanır.
Halbuki bütün dünyada hökümət elektronika mağazaları şəbəkələrinin üzərinə rəsmi zəmanət tələbi qoyur. Yəni elektronika mağazaları şəbəkələri məhsulu yalnız rəsmi zəmanətlə sata bilər. İstehlakçı hüquqlarının yüksək səviyyədə qorunduğu ölkələrdə məhsulda aylar hətta 1 ildən 5 ilə qədər bəzi brendlərdə 10, 15, 20 ilə qədər müddət ərzində mühərrik başda olmaqla hər hansısa bir texniki problem olarsa, yəni məhsul xarab olarsa dərhal yenisi ilə əvəz olunur.
Aldığınız paltaryuyan, soyuducu, qabyuyan və s. məişət əşyasının üzərinə baxsanız, onun üzərində mühərrikə brenddən asılı olaraq 10, 15, 20 il zəmanət sözlərini görə bilərsiniz. Bizdə isə məhsul alınan günün sabahı məhsulda problem çıxarsa, nəinki məhsulu qaytarmaq və yenisi ilə əvəz edilmir ümumiyyətlə elektronika şirkəti şikayətlə maraqlanmır, yalnız müştəri şikayət etdikdən sonra ən “yaxşı” halda servisdə məhsulu təmir edirlər.
Bir çox brendin ölkədə rəsmi satışı və servisi olmadığı halda illərdir həmin brendlərin məhsulları elektronika şirkətləri tərəfindən satılır. Yəni məhsulun hardan gətirildiyi məlum deyil. Bu sahədə əvvəllər işlədiyim üçün deyə bilərəm ki, müştəridən qayıdan məhsul, vitrində mağazada xarab olub servisə göndərilib təmir olunmuş məhsul, qüsuru olan məhsul müştəriyə yeni adı ilə satılır. Üstəlik bu cür məhsulların satılması üçün elektronika şirkətlərinin baş ofisi, satış müdiri mağaza rəhbərliyinə, satış məsləhətçilərinə təzyiq göstərirlər ki, bu cür məhsulları satıb aradan çıxartsınlar. Ona görə heç vaxt vitrində olan məhsulu almayın, iri məişət texnikası alırsınızsa, mütləq məhsulun anbardan göndərilməsini tələb edin. Diqqətli olun, vitrin məhsuluda qutuya qoyulub anbardan gəlmiş məhsul kimi göndərilə bilər.
Xırda məişət texnikası və mobil telefon alırsızsa, mütləq bağlı qutu alın, gözünüzün qabağında açılsın. Alan zaman məhsulun işləməsini yoxlayın.
Mobil telefonlarda xüsusi ilə ehtiyyatlı olun müştəridən qayıdan telefon format olunub qutuya elə şəkildə qoyulur ki, guya yenidir müştəri heç nədən şübhələnmir. Belə məhsulda problemi görüb geri qaytarmaq və ya yenisi ilə əvəz etmək istəsəniz telefonu servisə göndərib, üzərinə cızıq atıb telefonu guya bir günün içində cızmısınız deyib nə yenisi ilə əvəzləyib nədə geri qaytarmayacaqlar. Məhsulu yenisi ilə əvəzləyib və ya geri qaytarmamaq üçün servis guya telefon əldən düşüb xaricdən zərbə alıb “rəy”i verəcəklər.
Elektronika şirkətlərinin “Bürünc zəmanət”, “Gümüş zəmanət”, “Qızıl zəmanət” kimi absurd oyunları var. Bunlar müştəridən əlavə pul qazanmaqdan başqa bir şey deyil. Yəni “Qızıl zəmanətli” məhsuluda onsuzda yenisi ilə əvəz edib nədə geri qaytarmayacaqlar. Bunu sadəcə əlavə pul qazanmaq üçün elektronika şirkətləri özləri fikirləşib.
Satış məsləhətçiləri bonus sistemi ilə çalışırlar. Yəni hansı brend öz məhsulunu satmaq üçün satış məsləhətçisinə daha çox bonus verirsə satış məsləhətçiləri o brendin məhsulunu satırlar ona görədə məhsul alarkən heç vaxt satış məsləhətçilərindən məsləhət almayın.
Təəssüfki nəyinki elektronika sahəsində ümumiyyətlə bizdə istehlakçılar çox məlumatsızdırlar və boykot mədəniyyəti yoxdur. Yəni aldığınız məhsul haqqında araşdırma aparın hansı elektronika şirkətindən ən çox şikayət gəlirsə o şirkətdən heçnə almayın.
Təəssüfki həm şikayət edib həmdə o şirkətdən məhsul alırsınız.
Elektronika mağazalar şəbəkəsinin özünün Çində yığdırdığı üzərinə müxtəlif adlar qoyduğu məhsullardan uzaq durun məsələn, “Kontakt Home” Hoffman, Soliton şirkətinin Riffel adı altında satdığı məhsullar varki belə bir brendlər dünyada mövcud deyil, bunlar elektronika şirkətlərinin şəxsi markalarıdır.
Bütün elektronika şirkətlərində bu cür məhsullar var. Bizdə bu sahədə o dərəcədə boşluqdur ki, təssüfki Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Palatası belə elektronika şirkətləri ilə bacara bilmir. Qurum “İrşad Electronics”lə bu gündə məhkəmə çəkişməsindədir.
Ümid edirəm ki, bizdə də bütün dünyada olduğu kimi elektronika şirkətlərinin üzərinə rəsmi zəmanət tələbi qoyular.(ictimairey.az)
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:45
embedMənbə:https://newscenter.az
archiveBu xəbər 15 May 2025 12:41 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bu dəfə Zelenski ilə onlayn görüşəcək

13 Avqust 2025 11:40see166

220 kiloluq qadın ərinin üstünə yıxıldı Ən qeyri adi ÖLÜM

13 Avqust 2025 22:26see138

Makron Rusiya əleyhinə yeni sanksiyalar paketinin hazırlanmasından danışdı

13 Avqust 2025 19:27see137

5 min manatlıq reklam qiyməti: Blogerlər buna görə lüks həyat yaşayır AÇIQLAMA

13 Avqust 2025 19:32see136

AZAL və “Gulf Air” arasında kod şerinq razılaşması imzalanıb

13 Avqust 2025 14:30see133

Rusiyanı tərk edən Puqaçovanın qonorarı yarıya endirilib...

13 Avqust 2025 18:34see132

Qarabağ UEFA reytinqində Azərbaycanın mövqeyini möhkəmləndirdi

13 Avqust 2025 10:21see132

Talassemiyanın tam müalicəsi mümkündürmü? Həkimdən AÇIQLAMA

13 Avqust 2025 15:18see130

Mərkəzi Gömrük Hospitalında təlim keçirilib

13 Avqust 2025 11:40see128

Keyfiyyətlə yanaşı təhlükəsizlik də vacibdir TEXNOLOQ AÇIQLADI

13 Avqust 2025 10:18see123

Ağ Ev dən liderlərin görüşü ilə bağlı açıqlama: “Bu halda..” KONKRET

13 Avqust 2025 15:59see120

Tibbi sabunda ölümcül xəstəliklərə yol aça bilən bakteriyalar aşkarlanıb

13 Avqust 2025 09:39see118

Pezeşkian Netanyahunun cavabını verdi “Bu, sadəcə illüziyadır”

13 Avqust 2025 22:08see118

Azər Axşamdan onu öldürənlərə : Həmin xəbəri yayanlar... VİDEO

13 Avqust 2025 11:25see115

Metodlar ölkələrə və onların təhsil sistemlərinə görə dəyişir Ekspert

13 Avqust 2025 19:30see115

Sabiq deputatdan Tibb Universitetində təhsil haqqının 2 min qaldırılmasına sərt reaksiya: Bu, kasıb istedadlı gənclərə qənim kəsilməkdir

14 Avqust 2025 15:19see114

Neftçi nin baş icraçı direktoru: Çempionluq haqqında danışmaq tez olar

13 Avqust 2025 19:24see113

ABŞ varlıları genetik super kasta yaradır Ağıllı uşaq üçün 50 min dollar

13 Avqust 2025 17:07see113

Naxçıvanda AĞIR QƏZA Ölənlər var

15 Avqust 2025 00:49see112

Samiraldo yenə gündəmdə Görünüşü və ifası izləyiciləri iki yerə böldü + VİDEO

13 Avqust 2025 17:35see111
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri