McDonald’s: ABŞ ın nüfuzu azaldıqca brendlərin loyallığı da zəifləyir
Dogru.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
McDonald’s-ın baş direktoru Kris Kempçinski bildirib ki, Birləşmiş Ştatların qlobal nüfuzu azaldıqca Amerika brendləri dünya üzrə istehlakçı loyallığını itirir.
Doğru.az xəbər verir ki, Kempçinski CNBC telekanalına müsahibəsində qeyd edib: “Amerikanın ətrafındakı aura bir az da zəifləyib.”
Buna baxmayaraq, o əlavə edib ki, McDonald’s-a dünyada ümumilikdə münasibət dəyişməyib. Kempçinski bunu zəncirin çoxillik xarici ölkələrdə fəaliyyət təcrübəsi ilə izah edib.
Bundan əvvəl Bloomberg xəbər vermişdi ki, Qərb brendləri, idxal olunan məhsulları əvəz edən yerli şirkətlərin uğurları səbəbindən Rusiyaya qayıtmaqda çətinliklər yaşayır.
DOĞRU.AZ
Bu mövzuda digər xəbərlər:McDonald’s ın şəxsi məlumatları sızdırıldı
11 İyul 2025 14:38
“McDonald’s”ın yeni restoranı bu ünvanda fəaliyyətə başladı Fotolar
18 Sentyabr 2025 10:27
Qlobal brend, yerli məhsul “McDonald’s Azərbaycan”ın ət təchizatı
29 Sentyabr 2025 11:31
“Metropark”da yeni “McDonald’s” restoranı açıldı (FOTO)
30 Dekabr 2024 15:47
Burgerin yolu: “McDonald’s”ın ət təchizat zəncirinə daxildən baxış FOTOLAR
29 Sentyabr 2025 11:09
Baxış sayı:77
Bu xəbər 03 Sentyabr 2025 02:12 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















