Media etikası peşəkarlığın əsas meyarıdır
Missiya.az portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
"Media etikası peşəkarlığın əsas meyarıdır. İnsanların inamını itirməmək önəmlidir. “Washington Post”, “New York Times”, “Figaro” və “Le Monde” gözümüzdə artıq nüfuzdan düşüblər".
Missiya.Az xəbər verir ki, bunu "Media Savadlılığı" Həftəsi çərçivəsində "Dezinformasiya dövründə etibarlı məzmunun yaradılması" mövzusunda keçirilən vebinarda Medianın İnkişafı Agentliyinin İcraçı direktorunun müavini Natiq Məmmədli deyib.
"Çünki yalan məlumatlarla sistemli şəkildə cəmiyyəti aldatmağa çalışırlar. İnsanlar dərk edirlər ki, onları ictimai rəylə spekulyasiya edirlər. Unutmayaq ki, jurnalist və media üçün ən böyük təhlükə onun reputasiyasının ləkələnməsidir. Dezinformasiya ilə informasiya manipulyasiyasını bir-birindən fərqləndirmək lazımdır. İnformasiya manipulyasiyasından ən nüfuzlu media subyektləri də istifadə edir. Dolğun şəkildə xəbəri yaymırlar. Fikirləri, mülahizələri, materialın bir hissəsini paylaşırlar. Çox nümunələr var: Suriyada son hadisələrdə "CNN"in apardığı işə nəzər salaq. Yalançı qəhrəmanlar düzəldirdilər. Bu spekulyasiya, manipulyasiyadır. COP29-da da həqiqətin gizlədilməsi, yalandan neqativ materiallar, yazılar hazırlayırdılar. Çox eybəcər manipulyasiya cəhdi idi. Peşəkar yalançılar unutmasınlar ki, onlar yalnız bir dəfə cəmiyyəti aldada bilərlər", - Natiq Məmmədli vurğulayıb.
O qeyd edib ki, "Media Savadlılığı" həftəsi davam edir, böyük tədbirlər keçirilir.
Zərintac Mayisqızı
Missiya.Az
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:145
Bu xəbər 19 Dekabr 2024 16:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















