“Məgər AYNA əməkdaşları işə velosipedlə gedirlər?” Tanınmış memardan AÇIQLAMA
Demokrat.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
“Bakı küçələrinin mövcud əhali yüklənməsinə, iqtisadi artıma və aşıb-daşan tikintilərə cavab vermədiyi ərəfədə velosiped yollarının salınması düz deyil. Birinci növbədə, bu zolaqların salınması mərhələlərlə həyata keçirilməli idi. Əvvəl təkcə Fəvvarələr Meydanı və Bulvar var idi. İndi isə bir çox ərazilərdə, Bakıdan kənar qəsəbələrdə parklar var. Velosiped sürmək istəyənlər üçün bu ərazilərdə şərait yaratmaq olardı. Lakin insanların gündəlik işə gedib gəldiyi bu sıxlıqda, bu tıxacda paralel olaraq velosiped zolağının da salınmasına ehtiyac yox idi”.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında tanınmış memar, professor Cahid Həsənov deyib.
O bildirib ki, əhalinin yükünü velosiped yolları daşımır, avtobus yolları daşıyır, insanlar velosipedlə işə gedib-gəlmirlər:
"Yolun sağında tıxac, solda isə o zolaqdan saatda 1 velosiped keçir, lap 3 olsun. 10 saat ərzində heç 30 velosipedçi oradan keçmirsə, bu zolaqlara heç bir ehtiyac yoxdur. Bulvar ərazisində sürə bilərlər. Mərkəzi küçələr 4–5 sıradan ibarət olsaydı, bir sıranı velosiped üçün ayırmaq olardı. Bu problemlər varsa, çıxış yolları axtarılırsa, nə məcbur idi ki, tez-tələsik velosiped yolları salınsın.
Əlaqədar qurumların, AYNA-nın qarşısında velosiped dayanacağı olsaydı, işçiləri işə velosipedlə gedib-gəlsəydi, o zaman bu zolaqlar vacib olardı. Bunu təşkil edən qurumun belə işçisi işə velosipedlə getmirsə, bu qərar doğru deyil”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında tanınmış memar, professor Cahid Həsənov deyib.
O bildirib ki, əhalinin yükünü velosiped yolları daşımır, avtobus yolları daşıyır, insanlar velosipedlə işə gedib-gəlmirlər:
"Yolun sağında tıxac, solda isə o zolaqdan saatda 1 velosiped keçir, lap 3 olsun. 10 saat ərzində heç 30 velosipedçi oradan keçmirsə, bu zolaqlara heç bir ehtiyac yoxdur. Bulvar ərazisində sürə bilərlər. Mərkəzi küçələr 4–5 sıradan ibarət olsaydı, bir sıranı velosiped üçün ayırmaq olardı. Bu problemlər varsa, çıxış yolları axtarılırsa, nə məcbur idi ki, tez-tələsik velosiped yolları salınsın.
Əlaqədar qurumların, AYNA-nın qarşısında velosiped dayanacağı olsaydı, işçiləri işə velosipedlə gedib-gəlsəydi, o zaman bu zolaqlar vacib olardı. Bunu təşkil edən qurumun belə işçisi işə velosipedlə getmirsə, bu qərar doğru deyil”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:Bakıda tıxaclar yalnız bu halda azalar Tanınmış memardan AÇIQLAMA
11 Fevral 2025 16:26
Qadınlıq məgər budur?
26 Dekabr 2024 20:48
Tanınmış ilahiyyatçı stereotipləri DARMADAĞIN ETDİ: “Məgər Allah ərəbdir, yaxud ərəbcədən qeyri dili bilmir? KONKRET
19 Mart 2025 13:23
Tanınmış meyxanaçı sevgilisini BIÇAQLAYIB? AÇIQLAMA
06 Noyabr 2025 11:16
Məgər hicablı qadın öpüşmür, xəyanət etmir?
05 Dekabr 2024 09:26
Baxış sayı:116
Bu xəbər 24 Sentyabr 2025 11:57 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















