Məhşur mağazada nə baş verir? AÇIQLAMA
Demokrat.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Bakıda “AZZA” mağazasından alınan məhsullarla bağlı vətəndaş narazılığı yaranıb. Vətəndaş aldığı şokoladın yararlılıq müddətinin bitməsinə az qaldığını, həmçinin şərab kimi təqdim olunan içkinin əslində portveyn olduğunu iddia edir.
Şikayətçi Fərid Vəliyev Demokrat.az-a açıqlamasında bildirib ki, 23 oktyabr 2025-ci il tarixində Yasamal rayonu, Mikayıl Müşfiq küçəsində yerləşən “AZZA” ticarət obyektindən “Guylian” markalı şokolad və “Sandeman” markalı içki alıb:
“Lakin o, sonradan şokoladın yararlılıq müddətinin bitməsinə az qaldığını, həmçinin satıcının şərab kimi təqdim etdiyi içkinin əslində portveyn yəni tərkibinə spirt əlavə olunmuş içki olduğunu müəyyən edib. İstehlakçı məhsulları dəyişmək və ya geri qaytarmaq istəsə də, mağaza əməkdaşları bunun mümkün olmadığını bildiriblər və qərarlarını Nazirlər Kabinetinin 1998-ci il tarixli qərarı ilə əsaslandırıblar”.
Vətəndaş iddia edir ki, bu, “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun tələblərinə ziddir və aldadıcı məlumatın verilməsi qanun pozuntusudur.
Məsələ ilə bağlı Demokrat.az “AZZA” MMC-nin Baş ofisi ilə əlaqə saxlayıb.
Şirkətdən saytımıza bildirilib ki, AR Nazirlər Kabinetinin 114 nömrəli qərarına əsasən, qida məhsulları geri qaytarılmır və dəyişdirilmir:
“Bəli, mağazalarda bəzi məhsulları 15 gün ərzində dəyişmək mümkündür, lakin bu, qida məhsullarına şamil olunmur. Bizdən alınan məhsullar nəinki 1 saat, hətta 5 dəqiqə sonra belə geri qaytarılmır. Kassa önündəki lövhədə və qəbzlərdə bu barədə məlumat qeyd olunub. Alıcılar diqqət etsələr, həmin qaydaları rahatlıqla görə bilərlər”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Şikayətçi Fərid Vəliyev Demokrat.az-a açıqlamasında bildirib ki, 23 oktyabr 2025-ci il tarixində Yasamal rayonu, Mikayıl Müşfiq küçəsində yerləşən “AZZA” ticarət obyektindən “Guylian” markalı şokolad və “Sandeman” markalı içki alıb:
“Lakin o, sonradan şokoladın yararlılıq müddətinin bitməsinə az qaldığını, həmçinin satıcının şərab kimi təqdim etdiyi içkinin əslində portveyn yəni tərkibinə spirt əlavə olunmuş içki olduğunu müəyyən edib. İstehlakçı məhsulları dəyişmək və ya geri qaytarmaq istəsə də, mağaza əməkdaşları bunun mümkün olmadığını bildiriblər və qərarlarını Nazirlər Kabinetinin 1998-ci il tarixli qərarı ilə əsaslandırıblar”.
Vətəndaş iddia edir ki, bu, “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunun tələblərinə ziddir və aldadıcı məlumatın verilməsi qanun pozuntusudur.
Məsələ ilə bağlı Demokrat.az “AZZA” MMC-nin Baş ofisi ilə əlaqə saxlayıb.
Şirkətdən saytımıza bildirilib ki, AR Nazirlər Kabinetinin 114 nömrəli qərarına əsasən, qida məhsulları geri qaytarılmır və dəyişdirilmir:
“Bəli, mağazalarda bəzi məhsulları 15 gün ərzində dəyişmək mümkündür, lakin bu, qida məhsullarına şamil olunmur. Bizdən alınan məhsullar nəinki 1 saat, hətta 5 dəqiqə sonra belə geri qaytarılmır. Kassa önündəki lövhədə və qəbzlərdə bu barədə məlumat qeyd olunub. Alıcılar diqqət etsələr, həmin qaydaları rahatlıqla görə bilərlər”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:Məhşur mağazada nə baş verir? AÇIQLAMA
29 Oktyabr 2025 17:12
Bakıda məhşur restoran BAĞLANDI
13 Fevral 2025 11:00
Məhşur aktrisa Hollivuda dönməyə çalışır
06 Noyabr 2024 16:30
Məhşur müğənninin anası dünyasını dəyişib
06 Dekabr 2024 17:10
Məhşur serialın heyətindən YENİ FİLM
13 Mart 2025 11:59
Baxış sayı:38
Bu xəbər 29 Oktyabr 2025 14:29 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















