Metropoliten də işə gecikən sərnişinlərə arayış verəcək?
GlobalInfo saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
“Azərbaycan Dəmir Yolları” (ADY) tərəfindən idarə olunan sərnişin qatarının gecikməsi nəticəsində bir şəxs iş yerində problem yaşayarsa, o, vağzalın növbətçi hissəsinə müraciət edərək, bu halı təsdiqləyən arayış ala bilər. Bu arayış iş yerində gecikmənin səbəbini izah etmək və rəsmi şəkildə sənədləşdirmək üçün istifadə olunur.
Oxşar hallar metro nəqliyyatında da tez-tez müşahidə olunur. Belə ki, tuneldə ləngimə, texniki nasazlıq və digər səbəblər ucbatından sərnişinlər gecikmələrlə üzləşirlər. Bu baxımdan, metro üçün də oxşar qaydada rəsmi ərizə və ya arayışın təqdim olunması mümkündürmü?
Globalinfo.az-a danışan nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı deyib ki, nəqliyyat səbəbilə gecikmə ilə bağlı izahat ərizəsi əslində yeni bir şey deyil:
“Hazırda ictimai nəqliyyatda yaşanan gecikmələr və onun işə vaxtında çatmağa təsiri cəmiyyətdə kifayət qədər aktual problemlərdən biridir. Bu gün baş verən kiçik bir gecikmə, məsələn, iki-üç dəqiqəlik interval o qədər də ciddi narahatlıq yaratmır. Lakin gecikmələr yarım saat, hətta bir saata qədər uzanarsa və bu zaman insanlar işə gecikərlərsə, əlbəttə, ciddi problemlərlə qarşılaşa bilərlər. O zaman qurumdan arayış təqdim olunur. Bəzən elə olur ki, qatar və ya avtobus müəyyən səbəblərdən vaxtında gəlmir. Belə hallarda işə gedən insanlar gecikir və təbii olaraq, iş yerində məsələ ilə bağlı izahat verməli olurlar. Bu, illərdir tətbiq olunan, həm işçiləri, həm də işəgötürənləri müəyyən qədər qoruyan bir praktika kimi mövcuddur”.
E.Muradlının fikrincə, bu cür halların idarə edilməsi üçün daha sistemli yanaşma tələb olunur:
Elməddin Muradlı
“Əgər proses elektron qaydada həyata keçirilsə, yəni işçinin gecikməsini nəqliyyatın real vəziyyəti ilə əlaqələndirən rəqəmsal bir sistem olsa həm şəffaflıq artar, həm də işçilərin izahat vermək üçün əlavə gərginlik yaşamasının qarşısı alınar. Bu, eyni zamanda işəgötürənə də real vəziyyəti obyektiv şəkildə qiymətləndirmək imkanı yaradar. Sosial şəbəkələrdə və mətbuatda bu cür hadisələrin işıqlandırılması da göstərir ki, ictimaiyyət bu məsələyə biganə deyil. Əgər insanlar belə vəziyyətlərlə mütəmadi qarşılaşırsa və bu hallar ictimai müzakirə mövzusuna çevrilirsə, demək ki, problemin sistemli və davamlı həlli üçün addımlar atılmalıdır”.
Ekspert əlavə edib ki, beynəlxalq təcrübəyə nəzər yetirdikdə görürük ki, əksər ölkələrdə bu cür hallarda işçilərə daha anlayışla yanaşılır:
“Heç bir dünya təşkilatında kiminsə ictimai nəqliyyat səbəbilə gecikdiyinə görə işdən çıxarılması geniş yayılmış təcrübə deyil. Əksinə, rəhbərlik bu cür halları başa düşür. Mən özüm də rəhbər olaraq bu situasiyalarla qarşılaşıram. İşçilər gəlir, izah edirlər ki, qatar gec gəlib və ya avtobus tıxacda qalıb. Biz başa düşürük ki, bu, onların şəxsi məsuliyyətsizliyindən deyil, ümumi nəqliyyat sistemindəki problemlərdən qaynaqlanır. Buna görə də, problemin kökündən həlli üçün sistemli yanaşma, texnologiyanın tətbiqi və daha anlayışlı idarəetmə mexanizmlərinə ehtiyac var”.
“Globalinfo” məsələ ilə bağlı “Bakı Metropoliteni” QSC-yə sorğu ünvanlayıb.
Zaira Akifqızı
Globalinfo.az


