MG mağazasının İnşaatçılar filialında müştəri narazılığı
Azpost saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Paytaxtın İnşaatçılar metrosu yaxınlığında yerləşən MG mağazasının fəaliyyəti ilə bağlı ciddi narazılıq səsləndirilib.
AzPost xəbər verir ki, müştərinin sözlərinə görə, geri qaytarma prosesi zamanı mağazada nə müştəri xidməti, nə də sistematik yanaşma mövcud olub.
Məlumatda qeyd olunur ki, məhsulun keyfiyyətsiz olması səbəbilə müştəri onu geri qaytarmaq istəyib. Lakin bu zaman 142 manatlıq məbləğin geri ödənilməsi üçün mağazada çoxsaylı zənglər və 35 dəqiqəlik gözləmə prosesi yaşanıb. Kassada çalışan əməkdaşın davranışı isə kobud və qeyri-peşəkar qiymətləndirilib.
Müştəri həmçinin bildirir ki, mağaza işçiləri məhsul, prosedurlar və qaydalar haqqında yetərli məlumata malik deyillər. Kömək üçün edilən müraciətlər isə laqeydliklə qarşılanır. “Elə bil hərəsi bir-birindən betərdir, sistem iflic vəziyyətdədir”, – deyə o bildirib.
Qeyd edək ki, istehlakçı hüquqları haqqında qanuna əsasən, alıcı məhsulu qəbul etdiyi gündən etibarən 14 iş günü ərzində onu geri qaytarmaq və ya dəyişmək hüququna malikdir. Əgər məhsulun qüsuru varsa, bu zaman satıcı əlavə maneə olmadan vəsaiti geri qaytarmalıdır.
MG mağazası isə hələlik məsələ ilə bağlı heç bir rəsmi açıqlama verməyib.
AzPost qarşı tərəfin mövqeyini işıqlandırmağa hazırdır.
Paylaş

