Moda təhsilində hansı yeniliklərə ehtiyac var? AYDINLIQ GƏTİRİLDİ
Sia Az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
"Texnologiya yönümlü biliklər tələbələrin yalnız ənənəvi tikiş və dizayn texnikasını deyil, həm də 3D dizayn proqramlarını (CLO3D, Marvelous Designer), rəqəmsal modelləşdirmə və süni intellekt dəstəkli dizayn bacarıqlarını öyrənməsini vacib edir". Bunu SİA-ya açıqlamasında rəssam modelyer Səkinə Əliyeva deyib.

Onun sözlərinə görə, moda təqdimatlarının artıq metaverse, VR və AR üzərindən keçirilməsi bu sahədə mütəxəssislərə yeni fürsətlər açır: "Davamlı moda və ekoloji yanaşma da xüsusi önəm daşıyır. Dünyada “fast fashion” artıq böyük tənqid altındadır. Təhsil proqramlarında "upcycling" və "recycling" texnikaları, ekoloji parçalar və təbii boyalar, istehsal prosesində karbon izi və resurs qənaəti mövzuları daha çox öyrədilməlidir.
Moda tələbələrinin yalnız dizayner kimi deyil, həm də marka qurucusu və sahibkar kimi yetişməsi üçün biznes və sahibkarlıq bacarıqları vacibdir. Bu məqsədlə marketing, brendinq, e-commerce və sosial media idarəçiliyi dərsləri daha geniş şəkildə tədris olunmalıdır.
Qlobal və multidisiplinar yanaşma da moda təhsilinin əsas istiqamətlərindən biridir. Moda artıq yalnız geyim deyil, həm də vizual incəsənət, musiqi, texnologiya və hətta psixologiya ilə əlaqələndirilir. Tələbələrə beynəlxalq əməkdaşlıqlar və sərgilərdə iştirak imkanları yaradılmalıdır.
Şəxsi inkişaf və yaradıcı azadlıq moda təhsilində xüsusi rol oynayır. Yalnız texniki bilik deyil, həm də öz üslubunu tapmaq və yaradıcılığı sərbəst ifadə etmək üçün emalatxana dərsləri artırılmalıdır. Portfolionun qurulması və özünü təqdimetmə (self-branding) bacarıqları ön plana çəkilməlidir. Qısaca, moda təhsilində yeniliklər texnologiya, davamlılıq, biznes yanaşması, qlobal əməkdaşlıq və şəxsi yaradıcılıq üzərində qurulmalıdır".


