Müştəri KONTAKT HOME dan şikayətləndi, mağzanın cavabı belə oldu
Azpost portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Sumqayıt sakini Nuriyə Mustafayeva “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindən şikayətçidir.
AzPost xəbər verir ki, o, sentyabrın 2-də Sumqayıt şəhəri, 10-cu mikrorayonda yerləşən mağazadan kondisioner və televizor aldığını bildirib. Müştərinin sözlərinə görə, kondisioner üçün quraşdırma xidməti ödənişli şəkildə təqdim olunub, lakin televizorla bağlı belə bir xidmətin lazım olub-olmadığı barədə soruşduqda “yox” cavabı alıb.
Məhsullar sentyabrın 5-də çatdırılıb, lakin quraşdırma xidməti vaxtında göstərilməyib. Şikayətçi qeyd edir ki, əlavə ödəniş tələb olunduğu üçün malları geri qaytarıb, sonradan televizoru yenidən – endirimli qiymətlərlə və əlavə ödəniş edərək alıb.
Mustafayeva iddia edir ki, usta televizoru qoşduğu anda ekran işləməyib. O, dərhal qaynar xəttə və mağazaya müraciət etsə də, Sentyabrın 28-də ona müraciətinin rədd edildiyi bildirilib:
> “Mənə dedilər ki, televizoru yalnız təmir xərclərini qarşıladığım halda geri ala bilərlər. Halbuki televizoru heç bir gün belə istifadə etməmişdim”.
Müştəri əlavə edib ki, cihaz üçün 80 manat ödəyərək “Zəmanət Plus” xidmətini də əldə edib. Buna baxmayaraq, şikayəti qəbul olunmayıb və o, məsələ ilə bağlı Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinə müraciət edib.
“Kontakt Home” rəsmi cavabında isə bunları bildirib:
“Nuriyyə xanımın müraciəti diqqətlə araşdırılıb və müştəriyə ətraflı izah edilib. Məhsul ona bağlı qutuda, tam yeni vəziyyətdə təqdim olunub. Zəmanət Plus xidməti yalnız məhsuldan qaynaqlanan texniki nasazlıqlara şamil olunur. Lakin bu hal zəmanət şərtlərinə daxil deyil. Nasazlıq yalnız ödənişli əsaslarla aradan qaldırıla bilər. Təkliflə razılaşmamağınızı anlayışla qarşılayırıq”.


Paylaş


