Nikah üçün QOHUMLUQ SORĞUSU Həmin sənədləri olmayanlar nə etməlidir?
Bizim media portalından əldə olunan məlumata əsasən, Icma.az xəbər verir.
Bu il iyul ayının 1-dən ölkəmizdə qohumlar arasında nikahın bağlanması qadağan olunub. Ailə Məcəlləsinə edilən dəyişikliyə görə, ümumi bioloji baba və nənəsi eyni olanlar, bacı, qardaş, əmi, dayı, xala, bibi uşaqları arasında nikahların bağlanmasına yol verilmir.
Bu səbəbdən də ailə qurmaq istəyən şəxslərin qohumluq əlaqəsini, o cümlədən, eyni baba və nənənin nəvələri olduqlarını öyrənmək üçün qeydiyyat şöbələrində onlardan bir sıra sənəd tələb olunur. Həmin sənədlərdən biri də valideynlərin doğum haqqında şəhadətnaməsidir.
Lakin bəzi vətəndaşlar valideynlərinə məxsus olan sənədlərin müxtəlif səbəbdən itdiyini və buna görə də nikahın qeydə alınmasında çətinliklə üzləşdiklərini bildirirlər.
Bəs belə halda vətəndaş nə etməlidir? Problem necə həll olunur?
Məsələ ilə bağlı Ədliyyə Nazirliyindən Bizim.Media-nın sorğusuna cavab olaraq bilirilib ki, valideynlərin doğum haqqında şəhadətnaməsi bir neçə yolla əldə olunur:
“Nazirlər Kabinetinin 31 oktyabr 2003-cü il tarixli “Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı Qaydası”nın 3.3-cü bəndinə əsasən nikaha daxil olmaq istəyən şəxslər arasında qohumluq əlaqələrinin mövcud olması qeydiyyat şöbəsinin, konsulluq idarəsinin və icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin vəzifəli şəxsi tərəfindən Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin informasiya sistemi vasitəsilə yoxlanılır.
Bu məlumatların informasiya sistemi vasitəsilə əldə edilməsi mümkün olmadığı hallarda nikaha daxil olmaq istəyən şəxslərin və onların valideynlərinin doğumu haqqında şəhadətnamələrin surəti nikaha daxil olmaq haqqında ərizəyə əlavə edilir. Valideynlər doğum haqqında şəhadətnaməsini itirdiyi halda özləri (onlar öldükdə isə vərəsələri) seçdiyi yer üzrə qeydiyyat şöbəsinə müraciət etməklə təkrar şəhadətnamə (və ya arayış) əldə edə bilərlər”.
Məlumatda qeyd olunub ki, həmin sənədlərin əldə edilməsi mümkün olmadıqda qohumluq əlaqələrinin olub-olmadığının müəyyənləşdirilməsi üçün əlavə sənədlər tələb oluna bilər.
Hansı sənədlərin əlavə olaraq tələb olunmasına gəldikdə isə qurumdan bildirilib ki, sənədlərin siyahısı qeydiyyat şöbələrinin əməkdaşları tərəfindən vətəndaşlara bildirilir.
Günay Şahmar, Bizim.Media


