Onlayn ödəniş zamanı səhv məbləğ çəkiləndə nə etməli?
Gununsesi saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Bir çox insanın başına belə hadisə gəlib.
Məsələn, bəzən görürük ki, texniki xəta səbəbindən marketdə alış-veriş edərkən ödəniş nəzərdə tutulandan artıq çıxılır.
Mağaza səhv etdiyini desə də, pul gec qayıdır.
Banka müraciət edilən zaman isə, adətən, “satıcı ilə həll edin” cavabı verilir.
Bəs belə olan halda nə etməli?
Bu vəziyyətdə istehlakçı hüquqları nələrdir?
Hüquqşünas Uğur Əliyev Gununsesi.info-ya bu barədə deyib:
“Belə səhvlərdə istehlakçı həm bank, həm də satıcı ilə yazılı əlaqə saxlamalıdır. Öncə səhv ödəniş fakta uyğun şəkildə təsdiqlənməli, bankın ödənişi ləğv etməsi və ya satıcının əlavə tutulan məbləği qaytarması tələb edilməlidir. Əgər on gün ərzində məsələ həll olunmasa, müvafiq dövlət orqanlarına və ya məhkəməyə müraciət edə bilərsiniz. Çünki istehlak qanunvericiliyi əsassız ödənişin qaytarılmasını təmin etməlidir. Bank bu tranzaksiyanı tədqiq edərək səhv debet əməliyyatını ləğv edə bilməlidir”.
Elmar

