Öz və yalançı adları ilə tanınan MƏŞHURLAR SİYAHI
Icma.az xəbər verir, Lent az saytına əsaslanaraq.
Türkiyənin şou-biznes dünyasında bir çox məşhur sənətçi səhnədə fərqli adlarla tanınır.
Lent.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, bu adlar, onların sənət həyatında daha yadda qalan və təsirli olmaq məqsədilə seçilir. Aşağıda bəzi məşhur sənətçilərin səhnə adları və əsl adları təqdim olunur:
Sezen Aksu – Fatma Sezen Yıldırım
Türkiyənin "Minik Serçe"si kimi tanınan Sezen Aksunun əsl adı Fatma Sezen Yıldırım-dır. O, musiqi karyerasına başladıqdan sonra Sezen Aksu adını istifadə etməyə başlayıb.
Müslüm Gürses – Müslüm Akbaş
Arabesk musiqisinin əfsanəsi Müslüm Gürsesin əsl adı Müslüm Akbaş-dır. "Gürses" soyadını, güclü səsi və musiqidəki təsirli ifası ilə əlaqələndirilərək qəbul edib.
Tarkan – Tarkan Tevetoglu
Pop musiqisinin "Megastar"ı Tarkanın əsl adı Tarkan Tevetogludur. O, əsl adını istifadə edərək musiqi dünyasında tanınıb və bu adla böyük uğurlar qazanıb.
Ajda Pekkan – Ayşe Ajda PekkanTürkiyənin pop musiqisinin öncülərindən biri olan Ajda Pekkanın əsl adı Ayşe Ajda Pekkandır. O, səhnə adını əsl adından götürərək musiqi karyerasını bu adla davam etdirib.
"Acıların Kadını" ləqəbi ilə tanınan Bergenin əsl adı Belgin Sarılmışerdir. O, səhnə adını Norveçin Bergen şəhərindən ilhamlanaraq seçib.
Orhan Gencebay – Orhan KencebayTürk musiqisinin önəmli simalarından biri olan Orhan Gencebayın əsl adı Orhan Kencebay-dır. O, soyadındakı "K" hərfini "G" ilə əvəz edərək səhnə adını formalaşdırıb.
Nazan Öncel – Nazan ÖncelMüğənni və bəstəkar Nazan Öncel, əsl adını səhnə adı kimi istifadə edən sənətçilərdəndir. O, musiqi karyerası boyunca bu adla tanınıb.
Gülben Ergen – Gülben ErgenMüğənni və aktrisa Gülben Ergen də əsl adını səhnə adı kimi istifadə edir. O, bu adla musiqi və televiziya dünyasında uğurlar qazanıb.
Bu sənətçilərin səhnə adları, onların musiqi və sənət dünyasında daha yadda qalan və təsirli olmalarına kömək edib. Bəzi hallarda, səhnə adları sənətçinin şəxsiyyətini və musiqi üslubunu daha yaxşı əks etdirə bilər.


