Qadını makiyajsız deyil, bəzəkli, örtülü deyil, çılpaq görmək istəyənlər...
Icma.az, Bakivaxti portalına istinadən məlumat verir.
Əslən azərbaycanlı olan Melisa Rauf İngiltərədə keçirilən gözəllik yarışmasına makiyajsız qatılıb və finala yüksələrək cəsarəti, təbii gözəlliyi ilə böyük rəğbət qazanıb.
Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, o, media orqanlarına verdiyi müsahibəsində bildirib:
“Müxtəlif yaşlarda olan bir çox qızların makiyaj etdiklərini görürəm və onların bunu etmək üçün təzyiq hiss etdiklərini düşünürəm. Əgər insan öz dərisində xoşbəxtdirsə, üzünü makiyajla örtməyə məcbur hiss etməməlidir.
Qüsurlarımız bizi biz edir və hər kəs bu fərqliliklə özünəməxsus olur. Ancaq sual budur: biz kim olduğumuzla razı qala və cəmiyyətin qüsurlarımızı gizlətməyə yönəlmiş təzyiqlərini rədd edə bilərikmi?”
Bəs təbii gözəllik varkən, qadınlar niyə təbii olmayan kosmetik vasitələrə və müxtəlif kosmetoloji prosedurlara üstünlük verirlər?
Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az olaraq bir neçə qadın arasında kiçik sorğu keçirdik. Cavablar isə maraqlı və fərqli oldu:
28 yaşlı Gülsüm Əsgərzadə bildirir ki, indi hər kəsin əlində telefon var, sosial şəbəkələr hamının başını qarışdırır:
“Filtrlərlə dəyişdirilmiş insanlara aldanırıq, sonra başlayırıq özümüzü dəyişməyə çalışmağa. Halbuki o insanlar da gerçək deyil”.
35 yaşlı Sevil Qasımova isə məsələyə bir qədər fərqli yanaşır:
“Makiyaj mənim üçün sadəcə bir bəzək deyil, özümü daha güvənli hiss etdiyim bir vasitədir. Amma qəbul edirəm ki, sosial şəbəkələrin yaratdığı gözəllik standartları qadınlar üzərində böyük psixoloji təzyiq yaradır”.
Bəs reklamlar və sosial media qadınları təbii görünməkdən uzaqlaşdırır?
Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a danışan media eksperti Səbinə İzzətli bildirib ki, bu gün mediada yayımlanan reklamların əksəriyyəti qadınlara verilən süni dəyəri təbliğ edir:
"Qəribə bir mənəvi boşluq içindəyik. Bu boşluq birbaşa əxlaq problemlərinə də gətirib çıxarır. Toplum olaraq o qədər əminik ki, qadın dedikdə mütləq makiyajlı, qadınlığını nümayişkaranə şəkildə göstərən geyimli xanımlar ağıla gəlir. Qadın azadlığı onun istədiyi kimi (əslində isə ona sırınan, marketinq yolu ilə təlqin edilən görkəmdə) geyinməsi, istəsə soyunması, istəsə örtünməsi deyil axı!"

Səbinə İzzətli: Reklamların əksəriyyəti qadınlara verilən süni dəyəri təbliğ edir
Ekspert qeyd edir ki, qadın özlüyündə - varlıq olaraq, yaradılış olaraq, insan olaraq, düşüncə və amal baxımından dəyərlidir:
"Onun üzərindən təşviqedici reklamlar çəkib, filmlər satıb, qadın bədəni üzərindən sensasiya yaratmaq əsl əxlaqsızlıqdır. Və bu əxlaqsızlığı, təəssüf ki, normal dəyərlər kimi qəbul edirik. Qadını makiyajsız deyil, bəzəkli, örtülü deyil, çılpaq görmək istəyənlər qadın və kişi qarışıq gender bərabərliyindən, qadın hüquqlarından, feminizmdən danışır. Onlar unudurlar ki, qadınlar bu toplumda özlərini istedadları, ağılları, peşəkar fəaliyyətləri ilə də təsdiq edə bilərlər. Bunun üçün cəlbedici görünməyə, soyunmağa, estetik və plastik cərrahiyə əməliyyatlarına ehtiyac yoxdur".
Müsahibimiz sosial medianın dəyişiklik yaratmaq potensialından da bəhs edib:
"Sadəcə cəmiyyət olaraq nələrin tələbində olduğumuzun fərqinə varmalıyıq. Biz hansı kontenti istəyirik? Nəyi dinləmək, izləmək və oxumaq istəyirik? Bu sualların cavabını özlüyümüzdə yaxşıca verməliyik. Əgər bizə təqdim olunan məzmunlar bizi mənəvi olaraq korlayırsa, onlardan imtina etməyi bacarmalıyıq. Alternativlər hər zaman var - bəlkə daha az izlənir, bəlkə hardasa gizli qalıb. O zaman məhz o keyfiyyətli, səviyyəli məzmunları üzə çıxarmağı və onların reytinqini qaldırmağı bacarmalıyıq".
"Media öz imkanlarını hər kəs üçün açır. Bu rəqabət mühitində toplum olaraq bizi firqələrə bölməyən, ayrışdırmayan, fitrətimizdən uzaqlaşdırmayan məzmunların iziylə gedə bilsək, bu gün medianı daha az təhlükə mənbəyi kimi qəbul edərik",- deyə Səbinə İzzətli vurğulayıb.
Nuriyyə Musayeva

