“Qohumum vəfat etdi, sənədləri göndərdim, amma nəticə yoxdur”
Icma.az, Azpost portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Vətəndaş AZAL-ın (Azərbaycan Hava Yolları) passiv münasibətindən narazılıq edir. AzPost xəbər verir ki, sosial şəbəkə istifadəçisi Pərvin Oğuz 5 avqust tarixli aviabiletlə bağlı yaşadığı problemi ictimailəşdirib. Onun sözlərinə görə, birinci dərəcəli qohumunun vəfatı ilə əlaqədar bileti dəyişmək məcburiyyətində qalıb və qanunla tələb olunan sənədləri – ölüm haqqında şəhadətnamə və qohumluq haqqında sənədi aidiyyəti quruma təqdim edib.
Lakin Pərvin Oğuz bildirir ki, AZAL nə telefon zənglərinə, nə də elektron məktublara konkret cavab verir:
“Operatorlar sadəcə yola verirlər, mail yazıram, heç kim açıqlama vermir, WhatsApp nömrəsinə yazıram – guya araşdırma aparılır. Elə bil cinayət işi araşdırılır.”
Şikayətçi həmçinin AZAL-ın xidmət keyfiyyətindən və biletlərin yüksək qiymətindən də narazılığını ifadə edib:
“Onsuz da biletlər çox bahadır və ödənişin qarşılığını almırıq. Bəzən sadəcə məcbur qalıb sizinlə uçuruq.”
Qeyd edək ki, vətəndaşların bənzər hallarda bileti ləğv və ya dəyişmək hüququ qanunvericilikdə nəzərdə tutulur.
AZAL tərəfindən hələlik bu məsələ ilə bağlı rəsmi açıqlama verilməyib.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:110
Bu xəbər 29 İyul 2025 11:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















