"İmtahan verənlərin dinləmə bacarığı zəifdir " DİM dən qalmaqallı açıqlama
Bakupost portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Xəbər verdiyimiz kimi, iyunun 22-də keçirilən doktorantura və dissertantura səviyyəsi üzrə xarici dil imtahanı zamanı texniki problemlər baş verib. Nəticədə iştirakçılar tapşırıqları dinləyə, öz bilik və bacarıqlarını göstərə bilməyiblər.
Qeyd olunur ki, DİM-in təşkil etdiyi imtahanın dinləmə (listening) blokunda səs sistemi demək olar ki, tamamilə işləməyib. Bir çox imtahan otaqlarında səs çox küylü, anlaşılmaz olub və 2x sürətilə təqdim olunub. Bu səbəbdən, iştirakçılar mətnin testlərini yazmaqda çətinlik çəkiblər. Onların bildirdiyinə görə, imtahan həm də C1 səviyyəsinə uyğun təşkil olunub.
İmtahandan narazı qalanlar Dövlət İmtahan Mərkəzindən nəticələrin ləğv edilməsini və yenidən imtahan keçirilməsini tələb edirlər. Bununla bağlı sosial şəbəkələrdə, whatsap qruplarında müzakirələr aparılır. Hətta etiraz aksiyasının keçiriləcəyi bildirilir.
Məsələ ilə bağlı Dövlət İmtahan Mərkəzindən Bakupost.az -ın sorğusuna cavab olaraq bildirilib ki, doktorantura üzrə keçirilən xarici dil imtahanlarının məqsədi beynəlxalq səviyyədə qəbul edilmiş dil bilikləri meyarlarına uyğun olaraq namizədlərin xarici dil bacarıqlarını ölçməkdir:
“DİM tərəfindən keçirilən ingilis dili imtahanı CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) standartlarına əsaslanaraq hazırlanır və bu tapşırıq materialları B2 və daha yuxarı səviyyədə dil biliyi tələb edir. Bu səviyyə, beynəlxalq dil biliyinin qiymətləndirilməsi sisteminə uyğun olaraq, ümumi dil bacarığı ilə yanaşı, akademik və elmi mətnləri başa düşmək və müəyyən elmi fəaliyyətlərdə dil bacarığını tətbiq etməyi hədəfləyir. Bu, sırf gündəlik dil istifadəsi yox, yüksək akademik tələblərə cavab verən bilik səviyyəsini nəzərdə tutur.İmtahanların beynəlxalq norma və prinsiplər əsasında keçirilməsi vacibdir və bu prinsiplərə uyğun olaraq, imtahanda təqdim edilən materiallar CEFR beynəlxalq dil səviyyələri çərçivəsində təhlil edilib və müvafiq olaraq tələb olunan səviyyəyə uyğunluğu təsdiq edilmişdir.”
Qurum esse mövzuları ilə bağlı səsləndirilən iradlara münasibət bildirərək qeyd edib ki, təqdim olunan mövzular xüsusi ixtisaslaşma və texniki bilik tələb etmir, gündəlik həyatla bağlı, müzakirəsi və işlənməsi asan mövzulardır:
“Bu mövzular əsasən ümumi dünyagörüşü və arqumentasiya bacarıqlarını yoxlamağa yönəlib və dil səviyyəsini obyektiv qiymətləndirməyə xidmət edir.”
Dinləmə blokundakı texniki problemlərlə bağlı narazılıqlara gəldikdə isə DİM iddiaların əsaslı olmadığını qeyd edib:
“Dinləmə mətnləri ilə bağlı deyə bilərik ki, bu özü sizdən müəyyən bir bacarıq tələb edir. Mətni eşidib anlamaq üçün dinləmə qabiliyyəti inkişaf etdirilmiş olmalıdır. Bəzən iştirakçıların bu bacarığı lazımi səviyyədə olmur və onlar belə hesab edirlər ki, anlaşılmazlığın səbəbi səslə bağlıdır. Ancaq belə deyil, çünki səsləndirmədə hər hansı bir texniki problem olarsa, o yerindəcə həll edilir. Qurğuda səsi artırıb azaltmaq mümkündür. Hətta texniki nazaslıq aşkar olunarsa, o qurğu yenisi ilə əvəz olunur, həmçinin itirilmiş zaman nəzərə alınır və iştirakçılara əlavə vaxt da verilir. Bütün bunlar imtahan zamanı həll oluna bilən məsələlərdir.”
Lalə,
BakuPost


