Icma.az
close
up
RU
Qurduğu şirkətdən qovulan, illər sonra şirkəti iflasdan qurtaran Cobsun hekayəsi

Qurduğu şirkətdən qovulan, illər sonra şirkəti iflasdan qurtaran Cobsun hekayəsi

News24 saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Stiv Cobs və Apple texnologiya dünyasının ən ikonik duetlərindən biridir. Onun qurduğu şirkətdən qovulan və illər sonra onu iflas astanasından xilas etmək üçün geri dönməsi Hollivud ssenarisini xatırladır. Bu uğur hekayəsinin mərkəzində Cobsun Hindistanda maariflənmə axtarışından doğan və Apple-ın DNT-sinə daxil edilmiş sadəlik fəlsəfəsi dayanır.

News24.az xəbər verir ki, Cobs ilk dəfə Apple-ı quranda, fərdi kompüter dünyasını inqilabi məhsullarla dəyişdirib. Lakin 1985-ci ildə direktorlar şurası ilə fikir ayrılığı nəticəsində şirkəti tərk etməli olub. Bu gediş Cobs üçün yeni bir başlanğıc olub. Onun NeXT adlı yeni şirkəti tərəfindən hazırlanmış NeXTSTEP əməliyyat sistemi gələcəkdə Apple-ın taleyində mühüm rol oynayacaqdı.

1997-ci ilə qədər Apple öz tarixinin ən çətin dövrlərindən birini yaşayıb. Paylaşım dəyərləri dibə vurub, məhsul çeşidi mürəkkəbləşib və marka cəlbediciliyini itirib. Şirkəti xilas etmək üçün köklü dəyişiklik lazım idi və bu dəyişikliyi edə biləcək yeganə şəxs Stiv Cobs idi. Apple-a qayıdan Cobs şirkəti xilas etmək üçün cəmi 90 gününün olduğunu bilirdi...

İlk addım maliyyə sabitliyini təmin etmək idi. Qəribədir ki, o, buna ən böyük rəqibi Microsoft-dan 150 milyon dollar sərmayə alaraq nail olub. Microsoft bu strateji qərarı rəqabət mühitini canlı saxlamaq və inhisarçılıq ittihamlarından qorumaq üçün verib. Bu investisiya Cobsa nəfəs və islahatlarını həyata keçirmək üçün lazım olan vaxt verəcəkdi.

Cobs Apple-ın problemlərini aydın şəkildə müəyyən etmişdi. Kompleks məhsul çeşidi istehlakçıları çaşdırırdı və brend imicinə xələl gətirirdi. Bu problemi həll etmək üçün əvvəlcə məhsul çeşidini kökündən sadələşdirdi.

Məşhur 2 × 2 matrisi ilə o, yalnız dörd əsas məhsula diqqət yetirəcəyini bəyan etdi: istehlakçılar və peşəkarlar üçün masaüstü kompüterlər və noutbuklar. Bu cəsarətli qərar Apple-ın yenidən strukturlaşma prosesində atacağı ən vacib addımlardan biri idi.

Brend imicini gücləndirmək üçün "Fərqli Düşün" şüarı ilə yeni marketinq kampaniyasına başlayıb. Bu şüar Apple-ın yenilikçi və sərhədləri aşan ruhunu əks etdirirdi.

Bu strateji hərəkətlərdən sonra Cobsun Hindistanda kəşf etdiyi sadəlik fəlsəfəsi işə düşdü. Bu fəlsəfə həm məhsul dizaynında, həm də marketinq strategiyalarında həlledici idi. İlk məhsulu olan iMac, dövrün boz və darıxdırıcı kompüterlərindən tamamilə fərqli, rəngli və qəşəng dizaynı ilə diqqət çəkdi. İstifadəsi asan və hər şey bir halda olan iMac böyük uğur qazandı və Apple-ın yenidən doğulmasının simvolu oldu.

Qeyd edək ki, Cobs Hindistanın kəndlərində müşahidə etdiyi "prajna" və ya transsendental müdriklik anlayışını qəbul etdi. İnstinktlərinə güvənərək, bazar tendensiyalarına zidd görünən qərarlar verdi. Bu qərarlar Apple-ı rəqiblərindən fərqləndirən ən mühüm amillərdən biri idi. Sadəlik təkcə məhsul dizaynında deyil, hətta məhsul adlarında da özünü göstərirdi. Mac, iPod və iPhone kimi cəlbedici və sadə adlar Apple-ın minimalist yanaşmasının əksi idi.

Marketinq strategiyası da bu sadəlik anlayışı ilə formalaşmışdır. Kiçik və bacarıqlı komanda ilə işləyən Jobs, lazımsız vasitəçiləri və təsdiqləmə proseslərini aradan qaldıraraq, tez və effektiv qərarlar qəbul etməyə imkan verdi. Reklamlarda məhsulun mahiyyətinə diqqət yetirən və emosional əlaqə quran sadə və güclü hekayə dili var idi.

Steve Cobsun Apple-a qayıtması sadəcə bir şirkəti xilas etməkdən daha çox şey demək idi. Bu dönüş sadəlik, innovasiya və istifadəçi mərkəzli dizaynın gücünə sübut idi. Jobsun Hindistanda əldə etdiyi fəlsəfə Apple-ı trilyon dollarlıq imperiyaya çevirən səyahətin əsasını təşkil etdi.

Cobs texnologiyaya sadəcə bir vasitə kimi deyil, insanların həyatını asanlaşdıran və zənginləşdirən təcrübə kimi baxırdı. Bu baxış Apple-ı bu gün tanıdığımız innovasiya nəhənginə çevirdi.

Günel Məlikzadə

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:56
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 21 Noyabr 2024 10:16 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ekspert: Alıcı yalnız zahiri görünüşə aldanmamalı, mənzilin texniki sistemlərinin keyfiyyətinə xüsusi diqqət yetirməlidir

21 İyul 2025 19:28see139

Real Madrid 9 il sonra ilk dəfə klub qaydalarını pozdu

21 İyul 2025 19:42see131

Ukraynadakı müharibə heç kimin vecinə deyil Conson

20 İyul 2025 01:14see127

Zuğulba şosesində avtomobildə baş verən yanğın sıxlığa səbəb olub

20 İyul 2025 00:19see122

Konqo hökuməti ilə M23 qruplaşması sülh sazişi ilə bağlı razılığa gəlib

20 İyul 2025 02:30see121

Ayda yaşam ümidi: Torpağı “sıxıb” oksigen çıxaracaqlar

21 İyul 2025 15:29see120

Böyük Britaniyada Qanqster nənə həbs edildi: 100 milyon dollar, bir tondan artıq narkotik İTTİHAMI

20 İyul 2025 01:49see119

20 il komada qalan şahzadə öldü FOTOLAR

20 İyul 2025 09:29see118

Rusiyanın strateji səhvi: Bakı da uzaqlaşır Vaşinqton Post

20 İyul 2025 08:02see118

Ukraynada hökumət dəyişikliyi ABŞ ın istəyi ilə olub

20 İyul 2025 10:10see118

“Ölkəmizdə risklərin daxili mənbələri yoxdur”

19 İyul 2025 23:24see117

ABŞ konqresmeni ofisində infarktdan öldü

19 İyul 2025 23:54see117

32 kilometrdə toqquşan MARAQLAR

20 İyul 2025 15:01see116

Reytinq turnirində daha 2 medal

20 İyul 2025 00:18see114

Sabahın havası meteohəssas insanlar üçün əlverişsizdir

20 İyul 2025 14:05see114

Bakıda möcüzəli göl insanlar axın edir VİDEO

20 İyul 2025 21:54see113

Rusiyada avtobusun uçuruma yuvarlanması nəticəsində 14 nəfər ölüb

21 İyul 2025 02:29see113

Demensiyanın müalicəsində musiqi terapiyası ümid yaradır TƏDQİQAT

20 İyul 2025 13:40see113

Atletiko nun qapıçısı növbəti mövsümə bu klubda başlayacaq RƏSMİ

20 İyul 2025 17:02see113

800 illik əfsanəni bir sözün düzəldilməsi tamamilə dəyişdi

20 İyul 2025 21:48see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri