“Repetitorsuz məktəb modeli hazırlanmalıdır” SABİQ DEPUTAT
Gununsesi portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
“Ötən gün Elm repetitor və Təhsil Nazirliyinin bu gün keçirilən brifinqində nazirin danışığından belə anlaşılır ki, o repetitor dairəsini daraltmaq niyyətində deyil”.
Bu sözləri Gununsesi.info -ya açıqlamasında sabiq deputat Etibar Əliyev bildirib:
“Əksinə, görünür ki, o repetitorluğun genişlənməsinin tərəfdarıdır. Bu, həm böyük maliyyə vəsaiti yaradır, həm də direktorlar həmin vəsaiti müəyyən formada əldə edir və nazirlik tərəfə də müəyyən vəsait daxil olur.
Maraqlı bir ifadə isə belədir: nazir qeyd edib ki, əgər uşaq repetitor yanına getmirsə, məktəbə gəlməlidir. Bu, çox yanlış bir yanaşmadır. Belə düşünmək olmaz ki, uşaqlar məktəbə yalnız repetitora getdikləri üçün gəlməlidirlər. Ola bilər ki, uşaqlar məktəbdə də fizika və ya riyaziyyatı yaxşı dərk etmirlər. Onları həftənin 6-cı günü və ya bazar günü repetitor yanına göndərmək mümkündür.
Ancaq “repetitor yanına gəlmirsə, məktəbə gəlməlidir” fikri düzgün deyil və uşaqların təhsil prosesinə yanaşmada yanlışlıqdır.
Repetitorluğa “kölgə təhsili” deyilir. Kölgə təhsili çox böyük gəlir gətirir və dünyanın heç bir yerində bizdəki qədər repetitor təhsili tələbə qəbulu prosesinə yönəlməyib”.
Sabiq deputat əlavə edib ki, cəmiyyətdə vəziyyət elədir ki, şagirdlər repetitor yanına getməsələr, ali məktəblərə qəbul olunmaq imkanları olmayacaq:
“Burada əsas məsələ uşaqları məktəbə qaytarmaqdır. Məktəb direktorlarının qarşısına qoyulan tələblərdən biri də məktəbdə davamiyyətin təmin edilməsidir. Bu, ilk baxışda ağır proses kimi görünə bilər, amma bir müddətdən sonra şagirdlər buna alışacaqlar.
Konkret olaraq tələb qoyulmalıdır ki, şagirdlərin 90%-i dərsə davamiyyət göstərsin. Təəssüf ki, bu, çətin məsələdir. Test tapşırıqları ilə təhsilin əsas vəzifələrindən biri vətəndaşı hazırlamaqdır, lakin bizim gözlədiyimiz tənqidi təfəkkürlü vətəndaşı hazırlamaq hazırkı sistemlə mümkün olmur.
Müxtəlif dərsliklər müzakirə edilir, amma uşaqların əksəriyyətinin əllərində dərslik yoxdur, yalnız test kitapçaları mövcuddur. Dünya təcrübəsinə istinadən belə dərsliklər yazılmalıdır ki, uşaqlar birbaşa test tapşırıqlarına yönəlməsinlər. Lakin o cür dərsliklərin hazırlanması da ciddi problemdir.
Məsələn, Sovet dövründə orta məktəb dərsliklərinin əksəriyyəti tərcümə dərslikləri idi. Ən yaxşı dərsliklər tərcümə olunaraq şagirdlərin istifadəsinə verilirdi. Hazırkı dərsliklər isə həm tərcümə edilir, həm də başa düşülən şəkildə təqdim olunmur, müəllifin öz üslubu ilə ortaya çıxır. Halbuki, türk dilində çox gözəl dərsliklər mövcuddur. Biz, şagird və tələbə vaxtımızda da ən yaxşı dərslikləri bilirdik. Bu səbəbdən keçid balları aşağı salına bilər”.
Etibar Əliyev deyib ki, repetitorsuz məktəb modeli hazırlanmalıdır:
“DİN rəhbərliyi isə sualları çətinləşdirməmək şərti ilə bu prosesi dəstəkləyə bilər. Beləliklə, qəbul balları aşağı düşsə belə, repetitor yanına getmədən təhsil alan uşaqlardan fərqli, tənqidi təfəkkürlü uşaqlar formalaşacaq”-deyə o əlavə edib.
Şəbnəm Rəhimova

