Riyaziyyat fənninin tədris məzmuna yenidən baxılmalıdır Təhsil eksperti
Icma.az xəbər verir, 525.az saytına əsaslanaraq.
“Şagirdlər arasında riyaziyyat fənnindən yüksək nəticə əldə etmək istəyiriksə, ilk növbədə tədrisin keyfiyyətini yüksəldməliyik. Şagirdlərin riyaziyyat fənnindən zəif nəticə göstərməsinin də əsas səbəbi də məktəblərdə sözügedən fənnin tədrisinin aşağı səviyyədə olmasıdır”.
Bunu təhsil ekspert Kamran Əsədov deyib. O bildirib ki, riyaziyyat dərsləri müəllimlər tərəfindən texniki və formal təqdim olunur. Halbuki riyaziyyat dərsləri daha praktik və layihə əsaslı formada qurulmalıdır. Müasir riyaziyyat dərslərində interaktiv, şagird yönümlü və tədqiqat xarakterli yanaşmalar tətbiq olunmalıdır. Dünya təcrübəsində bu belədir:
“Hesab edirəm ki, ilk olaraq riyaziyyat fənninin tədris məzmuna yenidən baxılmalı, dəyişikliklər edilməlidir. Riyaziyyatın öyrənilməsində elektron tədris vasitələri, interaktiv proqramlardan, şagirdlər üçün riyazi düşüncəni inkişaf etdirən təhsil texnologiyalarından istifadə olunmalıdır. Ən başlıcası isə müəllimlərin metodiki hazırlığı artırılmalıdır. Riyaziyyat bütün elmlərin başında dayanır. Riyaziyyat yalnız hesablamaları öyrədən fənn deyil, həm də tənqidi düşünmə, problem həlli və məlumat analizinə əsaslanan qərarvermə bacarıqlarının formalaşmasında mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən də bu fənnin tədrisinə xüsusi diqqət yetirilməlidir. Əgər bu istiqamətdə ciddi dəyişikliklər aparılmasa, dəyişikliklər olunmasa gələcəkdə riyaziyyat sahəsində savadlı kadrlar çatışmazlığı ilə qarşılaşacağıq. Bu da təbii ki, ölkənin intellektual potensialına ciddi təsir edəcək”.
Sevinc QARAYEVA


