Rusiya susur, Azərbaycan isə gözləyir: “Bütün kartlar açılmasa...”
Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Rusiya Federasiyasının bəzi hava limanlarında pilotsuz uçuş aparatlarından (PUA) mümkün təhlükələr səbəbilə “Kovyor” (“Xalça”) planı tətbiq edilib.
Yerli mətbuatda yayılan məlumatlara görə, plan Samara, Qroznı, Mahaçqala və Kazan şəhərlərinin hava limanlarında işə salınıb.
Uçuşlara və enişlərə məhdudiyyətlər qoyulub.
Bundan əlavə, Soçi, Astraxan və Volqoqrad hava limanlarında da məhdudiyyətlər tətbiq edilib, lakin həmin ərazilərdə məhdudiyyətlər sonradan ləğv olunub.
25 dekabrda, AZAL təyyarəsi vurulan gün Qroznı hava limanında hər hansı bir məhdudiyyət yox idi. Məhz həmin gün Rusiya Hərbi Hava Müdafiə qüvvələrinin səhvi nəticəsində “Azərbaycan Hava Yolları”na (AZAL) məxsus sərnişin təyyarəsi vurulub.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, Qroznı hava məkanının uçuş üçün uyğun olmadığı halda açıq saxlanılması böyük məsuliyyətsizlikdir. Əgər Rusiya hakimiyyəti təhlükəli hava məkanını vaxtında bağlasaydı, belə bir faciə yaşanmazdı.
Məsələ ilə bağlı təhlükəsizlik məsələləri üzrə ekspert Rəşad Rza “Cebheinfo.az”-a açıqlamasında deyib ki, hava məkanı bağlı olsaydı bu hadisə baş verməzdi:

“Gərək bütün kartlar açılmalıdır ki, məsələnin mahiyyəti bəlli olsun. Bildirim ki, məhz hava məkanının uçuş üçün uyğun olmadığı halda açıq saxlanılması böyük məsuliyyətsizlikdir. Burada həm məsuliyyətsizlik, həm də qərəzli mövqe var. Yəni, təyyarə Aktauya niyə göndərilir ki?
Aktauya yox, geriyə göndərilməli idi. Təyyarə ən azından Bakıya və ya Zaqatala hava limanına göndərilə bilərdi. Bundan başqa, Sanqaçal və Sitalçayda hərbi hava limanları var, təyyarə həmin hərbi hava limanlarının birinə eniş edə bilərdi. Yəni yaxın yerlərdə hava limanı vardı. Amma təyyarə qərəzli olaraq Aktauya göndərilib”.
Onun sözlərinə görə, indiyə qədər aparılan araşdırmaların nəticəsi göstərir ki, təyyarə dumana görə eniş edə bilməyib:
“Təyyarə 2-3 dəfə enmək istəyib, lakin yer görsənməyib. 3-cü cəhddən sonra havada orada atəş səsləri eşidilib və bələdçilərdən biri yaralanıb. Sonradan isə onu Aktauya yönləndiriblər. İlk əvvəl Aktauya çata bilməyəcəklərini düşünüb təyyarəni dənizə salmaq istəyiblər. Yəni ilk qərar bu olub. Ona görə də sərnişinlərə xüsusi jiletlər də geyindirilib.
Sonradan kapitan fikirləşib ki, təyyarəni dənizə salsa, itkisi çox ola bilər və yanacağa qənaət etmək üçün motoru söndürüb yandıraraq dənizi keçib. Eniş etmək üçün bir neçə variantı gözdən keçirib”.
Əfsanə Rəcəb
“Cebheinfoaz”
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

