Sosial media platformaları dilin lüğət tərkibinə təsir edir
Banco.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
Kembric Lüğətinə əlavə edilən 6000-dən çox yeni söz sosial medianın gündəlik söhbətlərə təsirini ortaya qoyur.
Banco.az xəbər verir ki, Kembric Lüğəti bu il 6 mindən çox yeni söz əlavə etdiyini açıqlayıb. Yeni ifadələrin böyük hissəsi “TikTok” və oxşar platformalarda yaranaraq ümumişlək dilə çevrilən sözlərdir.
Ön plana çıxan sözlər:
“Skibidi” – zarafat məqsədli, mənasız ifadə (Skibidi Toilet seriyasından).
“Delulu” – delusional (xəyalpərəst) sözünün qısaldılmış forması; “TikTok”un məşhur mottosu “delulu is the solulu”.
“Tradwife” – ənənəvi həyat tərzini və ev qadınlığını önə çıxaran məzmunlar.
“Broligarchy” – texnologiya nəhənglərini təsvir edən yeni termin.
“Mouse jiggler” – uzaqdan işləyərkən kompüteri hərəkətdə göstərən proqram.
“Work spouse” – iş yerində güvən və yaxınlıq qurulan həmkar.
Kembricin dil proqramı direktoru Kolin Makintoş bildirib ki, bu ifadələr “sadəcə internet modası deyil, gündəlik dilin bir parçasına çevrilir”.
Bu inkişaf sosial medianın dilin təkamülündə həlledici gücə çevrildiyini göstərir. Gənclərlə ünsiyyətdə isə markalara dilin sürətlə yeniləndiyini xatırladır.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!


