Icma.az
close
up
RU
Su üzərində, altında və uçurumda körpülər necə tikilir?

Su üzərində, altında və uçurumda körpülər necə tikilir?

Qaynarinfo saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

Körpü tikintisi insan mühəndisliyinin ən təsirli nailiyyətlərindən biridir. Bəzən iri çayların, göllərin və ya dərin uçurumların üzərində uzanan nəhəng körpülərə baxdıqda, onların necə tikildiyini anlamaq çətin olur. Əslində, bu prosesi idarə edən elmi və texniki prinsiplər kifayət qədər aydın və dəqiqdir.

Qaynarinfo "Unian"a istinadən körpü tikintisi ilə bağlı maraqlı məlumatları təqdim edir.

Çay üzərində körpülərin tikintisi

Körpünün su üzərində dayanmasının sirri onun suda deyil, suyun altında yerləşən bərk təməlində gizlidir. Tikinti üçün əvvəlcə "koferdam" adlanan müvəqqəti, suya davamlı bənd inşa olunur. Bu bənd gələcək dayağın ətrafında dairəvi divar yaradır. Onun içərisindəki su çıxarılır və quru iş sahəsi əldə edilir.

Dib hissəsi qazıldıqdan sonra yerə uzun polad və ya beton svaylar vurulur. Bu svaylar körpünün ayaqları rolunu oynayır və dayaq funksiyasını yerinə yetirir. Daha sonra həmin quru sahədə armatur karkas qurularaq betonla doldurulur. Beton bərkiyəndən sonra körpünün dayağı — möhkəm dəmir-beton sütun — formalaşır.

Su altında körpü dayaqlarının qurulması

Bəzən suyu tamamilə boşaltmaq mümkün olmur. Bu halda, hazır metal karkas birbaşa suya endirilir və xüsusi sualtı sement məhlulu ilə doldurulur. Bu məhlul su altında bərkiyir və dayaq üçün monolit əsas yaradır.

Digər üsulda isə üzən platformalardan istifadə olunur: anbarların üzərində yerləşən nəhəng svayvuran maşınlar polad və ya beton dirəkləri suyun dibinə qədər vurur. Bu dirəklər bir-biri ilə birləşdirilərək betonla doldurulur və nəticədə dərinlikdə dayanıqlı təməl əmələ gəlir.

Dayaqlar hazır olduqdan sonra onların üzərinə körpünün keçid hissələri – polad və ya beton tirlər – quraşdırılır. Kiçik körpülərdə bu iş kran vasitəsilə aparılır, iri konstruksiyalarda isə "addım-addım irəliləmə” üsulu tətbiq olunur: körpü hissələri sahildə yığılır və tədricən irəli itələnir.

Uçurum üzərində körpülərin qurulması

Uçurumlar və geniş dərələr üzərində qurulan asma körpülər texniki baxımdan ən mürəkkəb konstruksiyalardandır. Məsələn, Golden Gate körpüsü və ya Çindəki Balinqhe körpüsü bu sahədə mühəndisliyin möcüzəsi sayılır.

Əvvəlcə hər iki sahildə nəhəng beton anker blokları qurulur. Bu bloklar körpünün əsas troslarını saxlamaq üçün nəzərdə tutulur. Daha sonra hər iki tərəfdə yüksək polad və ya beton pilonlar (dayaq qüllələri) ucaldılır. Əgər körpü su üzərindən keçirsə, bu pilonların təməli də koferdam və ya batırılan kesonlar vasitəsilə dərinlikdə bərkidilir.

Pilonlar hazır olduqdan sonra onların arasında minlərlə nazik polad teldən ibarət nəhəng əsas kabellər çəkilir. "Golden Gate" körpüsündə hər kabel təxminən 27 min telin bükülməsindən ibarətdir. Bu kabellər sahildəki ankerlərə bərkidilir və körpünün bütün çəkisini daşıyır.

Son mərhələdə körpünün yol hissəsi yığılır. Əsas troslara vertikal asqılar bərkidilir və bu asqılar vasitəsilə metal platformalar addım-addım quraşdırılır. Nəhayət, bu platformaların üzərinə asfalt və ya beton örtük döşənir.

Körpü tam hazır olduqdan sonra əlavə sərtlik təmin edən əlaqə tirləri və yellənməni azaldan amortizatorlar quraşdırılır. Bundan sonra mühəndislər körpünü sınaqdan keçirirlər — çox vaxt bunun üçün ağır yük maşınları ilə sınaq yürüşü təşkil olunur.


Aydın

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:18
embedMənbə:https://qaynarinfo.az
archiveBu xəbər 28 Oktyabr 2025 13:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bakıda içməli su yola axır: Taxta parçaları veriblər ki, boru partlayanda içinə salın

27 Oktyabr 2025 01:56see227

Son çempion məğlubiyyətləri sıralayır

26 Oktyabr 2025 21:44see225

Zəlzələ səbəbindən Balıkesirdə məktəblərdə bir günlük tətil elan olundu

28 Oktyabr 2025 02:51see195

Alişan Uzak şehir in setində FOTOLAR

27 Oktyabr 2025 06:32see194

Qırmızı kələmin üç əsas sağlamlıq faydası müəyyən edilib...

27 Oktyabr 2025 23:25see188

Sözün işığında yaşayan insan

28 Oktyabr 2025 08:28see170

Buğdanı cücərdib istifadə etsəniz, möcüzəni görəcəksiniz

26 Oktyabr 2025 22:30see160

Çin sahillərində gəmilər toqquşdu 2 nəfər itkin düşdü

26 Oktyabr 2025 16:57see153

Söküntü zamanı ədalətli kompensasiya: Beynəlxalq təcrübə və Azərbaycan reallığı

27 Oktyabr 2025 15:40see146

Payızda bu qidalar immuniteti gücləndirir

27 Oktyabr 2025 04:04see137

“Qəzzanın İsrail seçkilərinə təsiri: müharibədən sonra siyasi xəritə necə dəyişir?“ İsrail mətbuatı

26 Oktyabr 2025 20:55see135

Tbilisinin mərkəzində müxalifət yürüş mitinq keçirir

26 Oktyabr 2025 21:00see132

Osimhen Okan Buruka təriflədi: Onun rəhbərliyi altlnda oynamaqdan çox məmnunam

27 Oktyabr 2025 00:39see129

Çipli nömrələrə son Yeni nömrələr çipsiz verilir

27 Oktyabr 2025 23:41see129

Zelenski: Tramp Ukraynada hazırkı cəbhə xəttində hərbi əməliyyatların dayandırılması ilə razıdır

27 Oktyabr 2025 01:21see128

Karvan Yevlax Elşad Əhmədova tapşırılır? Dəqiqləşdi

28 Oktyabr 2025 06:16see128

Tarixin ən məşhur qırılmaz kodlarından birinin həlli tapıldı...

26 Oktyabr 2025 21:54see128

Siyasətlə evi isidə bilmərik Siyarto

26 Oktyabr 2025 20:40see127

Türkiyədə güclü zəlzələ İstanbulda da hiss edildi

28 Oktyabr 2025 00:14see122

“Komanda üçün fərqi yoxdur Bakıda çıxış edirik, yoxsa Gəncədə” Marian Kolevin ə MÜSAHİBƏSİ

27 Oktyabr 2025 13:22see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri