Süni intellekt gələcəkdə texnologiyanı necə dəyişəcək..?
Icma.az, Sia Az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
...Süni intellekt gündəlik həyata daha çox inteqrasiya etdikcə, biz mütəxəssislərin təklik adlandırdıqları şeyə yaxınlaşırıq – texnologiyanın insan anlayışını üstələyən və avtonom şəkildə təkamül etməyə başladığı nəzəri vəziyyət...
SİA-nın məlumatına görə, “Forbes” jurnalı yazır “Britannica” Ensiklopediyasına görə, təklik güclü yeni texnologiyaların birləşməsi nəticəsində reallıqda köklü və gözlənilməz dəyişikliyə aiddir.
...Və təklik haqqında fikirlər fərqlidir.
...Deyirlər ki, bu, növbəti Skynet olmayacaq, amma biz bunu haradan bilək?
Tanınmış rejissor Ceyms Kemeron öz narahatlığını yuxarıdakı ifadəni işlədərək ifadə edib.
...Microsoft-un həmtəsisçisi Bill Qeyts də süni intellektin inkişaf tempinin “qorxunc dərəcədə sürətli” olduğunu etiraf edib.
Bununla belə, bir çox ekspertlər hesab edirlər ki, təkliyin potensial riskləri bir vaxtlar çap maşını və ya internetin yaratdığı qorxularla müqayisə edilə bilər.
Əsas odur ki, düzgün uyğunlaşasınız.
Süni intellekt artıq e-poçt analitikasından tutmuş müştəri davranışının proqnozlaşdırılmasına qədər marketinq texnologiyalarında əsas rol oynayır.
...Meta (keçmiş Facebook) həmtəsisçisi Mark Zukerberqin sözlərinə görə, biz reklamda süni intellektdən istifadədə irəliləyiş görmək üzrəyik.
...Biz artıq yaradıcı hissəni sadələşdirməyə - bizneslər üçün video və şəkillər yaratmağa yaxınıq. Yeni istiqamətlər arasında istifadəçinin emosiyalarını, diqqətini və sağlamlığını izləyən geyilə bilən cihazlara əsaslanan neyromarketinq də var. Süni intellekt inkişaf etdikcə, bu cür texnologiyalar emosional olaraq daha həssas və fərdiləşəcək. Gələcəkdə marketinq insan müdaxiləsi olmadan süni intellekt köməkçilərinin problemləri birbaşa öz aralarında həll edəcəyi post-insan qarşılıqlı əlaqə sənayesinə çevrilə bilər. Məsələn, şəxsi süni intellekt müştəri problemlərini həll etmək üçün müştəri dəstəyi ilə əlaqə saxlaya bilər.
...Təklik elmi fantastika deyil, indidən hazırlamalı olduğumuz problemdir. Həm insan, həm də süni intellekt mərkəzli interfeyslərin inkişafı şirkətlərə dəyişən dünyada uyğunlaşmağa və rəqabətdə qalmağa kömək edəcək.
Nazlı Almuradova


