Icma.az
close
up
RU
Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Icma.az bildirir, Bakivaxti saytına əsaslanaraq.

Rəqəmsal marketinq son onillikdə texnoloji inkişafın təsiri ilə sürətlə dəyişmiş və inkişaf etmiş bir sahədir.

Bu dəyişikliklər arasında süni intellekt mühüm rol oynayır. Süni intellekt rəqəmsal marketinqin təməlini təşkil edən müştəri davranışlarını anlamaq, qərar vermə proseslərini optimallaşdırmaq və marketinq strategiyalarını daha səmərəli və hədəf yönlü qurmaq üçün geniş imkanlar təqdim edir.

Bu sahədə süni intellektin ümumi rolu nədən ibarətdir?

Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi Nazim İbrahimov bildirib ki, rəqəmsal marketinqin inkişafında süni intellekt texnologiyasının rolu getdikcə daha da artır:

"Bu, marketinq mütəxəssislərinə müştəri davranışlarını daha dəqiq təhlil etmək, qərar qəbul etmək və nəticələri optimallaşdırmaq imkanı verir. Süni intellekt yalnız marketinq proseslərini avtomatlaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də müştəri ilə daha sıx əlaqə qurmaq və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim etmək imkanı yaradır. Süni intellektin tətbiq sahələri müştəri xidməti, reklam hədəfləmə, kontent yaradılması, performans ölçümü və elektron ticarət kimi geniş bir spektri əhatə edir".

Onun sözlərinə görə, süni intellektin rəqəmsal marketinqdəki ən mühüm tətbiq sahələrindən biri müştəri davranışlarını təhlil etməkdir. Mütəxəssisin dediyinə görə, bu zaman süni intellekt istifadəçilərin axtarış tarixçələrini, sosial şəbəkələrdəki fəaliyyətlərini, əvvəlki alış-verişlərini və digər məlumatları toplayaraq analiz edir:

"Bu məlumatların təhlili nəticəsində müştəri davranışları haqqında ümumi anlayışlar əldə olunur və marketoloqlar müştərilərə daha uyğun və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim edə bilirlər. Məsələn, bir müştərinin əvvəlki alış-verişinə əsaslanaraq ona uyğun məhsul və ya xidmət təklifləri təqdim edilə bilər. Bu cür fərdiləşdirmə müştəri məmnuniyyətini artırır və marka ilə daha uzunmüddətli əlaqələrin qurulmasına kömək edir".

Nazim İbrahimov: Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyir

Nazim İbrahimov qeyd edib ki, süni intellekt həm də reklamların və marketinq kampaniyalarının daha səmərəli olmasını təmin etmək üçün istifadə olunur:

"Reklam hədəf seçimi məsələsində süni intellekt alqoritmləri müştəri məlumatlarını və davranışlarını təhlil edərək ən uyğun hədəf auditoriyasını müəyyənləşdirir. Müştərilərin onlayn fəaliyyətləri, axtarış tarixləri və demoqrafik məlumatlar əsasında marketoloqlar daha doğru və effektiv reklam strategiyaları hazırlaya bilərlər. Məsələn, bir markanın reklamını yalnız məhsul və ya xidmətlə maraqlanan müştərilərə göstərməklə, reklam büdcəsi daha səmərəli istifadə olunur və daha yüksək dönüş nisbətləri əldə edilir. Bu, həm də müştərilərə daha uyğun və maraqlı reklamlar təqdim edərək onların marka ilə əlaqəsini dərinləşdirir".

Süni intellektin elektron ticarət sahəsindəki ən təsirli tətbiqlərdən biri olduğundan söz açan marketoloq elektron ticarət platformalarında süni intellektin müştərinin əvvəlki alış-verişlərinə və davranışlarına əsaslanaraq fərdi məhsul tövsiyələri təqdim etdiyini söyləyib:

"Bu sistem müştərilərin maraq dairələrini və alış-veriş vərdişlərini nəzərə alaraq onlara daha uyğun məhsullar təqdim edir, nəticədə daha yüksək satış və müştəri məmnuniyyəti təmin olunur. Məsələn, "Amazon" və "Netflix" kimi böyük platformalar istifadəçilərin keçmiş fəaliyyətlərini izləyərək onlara uyğun məhsul və ya xidmətlər təklif edir. Bu cür fərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri təcrübəsini zənginləşdirir və onları daha çox alış-veriş etməyə təşviq edir. Süni intellekt alətləri müxtəlif məlumat mənbələrindən yığılan verilənləri analiz edərək hansı kampaniyaların daha uğurlu olduğunu və hansı sahələrdə inkişaf etdirmə lazım olduğunu müəyyənləşdirir. Bu təhlillər marketinq fəaliyyətlərinin daha effektiv şəkildə idarə olunmasına və resursların daha məqsədyönlü istifadə edilməsinə imkan verir".

Gələcəkdə süni intellektin rəqəmsal marketinqə təsirindən danışan N.İbrahimovun qənaətincə, bu sistemin marketinqə təsiri daha da artacaq:

"Yeni alqoritmlər, daha inkişaf etmiş maşın öyrənmə modelləri və daha böyük məlumat bazası sayəsində marketinq strategiyaları daha da fərdiləşdiriləcək. Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyərək marketinq kampaniyalarını daim optimallaşdırmağa imkan verəcək. Bundan əlavə, süni intellektin təkmilləşdirilməsi ilə müştəri ilə olan əlaqələr daha sıxlaşacaq və marka ilə uzunmüddətli əlaqələr qurulacaq".

Əli Hüseynov

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:53
embedMənbə:https://bakivaxti.az
archiveBu xəbər 13 Yanvar 2025 17:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Rusiyanın Azərbaycana qarşı növbəti təzyiq mexanizmi

25 İyul 2025 00:06see579

Şörzingerin Azərbaycanca öyrəndiyi söz…

24 İyul 2025 01:29see255

Şəmkirdə 15 yaşlı qızın ehtiyatsızlığı faciə ilə nəticələndi

24 İyul 2025 01:38see247

PA nın Vətəndaş Qəbulu Mərkəzində avqust ayı üçün qəbul cədvəli AÇIQLANDI

23 İyul 2025 18:12see150

Qurban Qurbanov: Qələbəni unudub cavab oyununa ciddi hazırlaşacağıq

24 İyul 2025 01:30see145

Uşağın smartfona erkən çıxışı psixi sağlamlıq problemlərinə gətirib çıxarır

24 İyul 2025 04:25see141

BYD və “Geely”də saxtakarlıq aşkarlandı Subsidiyalar bu mexanizmlə mənimsənilir

23 İyul 2025 20:07see140

Goji berry nədir? Goji giləmeyvəsinin faydaları

24 İyul 2025 17:12see139

ABŞ da qırmızı ət qiymətləri rekord həddə çatdı

23 İyul 2025 20:13see139

Aktivlərinin həcminə görə Azərbaycan banklarının RENKİNQİ

23 İyul 2025 18:27see136

YPG Suriyada silahları təhvil verməyəcəyini açıqlayıb

24 İyul 2025 02:48see132

“Qarabağ”ın darmadağınla qələbəsi Video

24 İyul 2025 02:30see131

Bu şəhərdə 22 min abonentin qaz təchizatı dayandırılacaq

24 İyul 2025 17:01see131

Təmiz enerji dövrünü necə sürətləndirmək olar ANALİZ

24 İyul 2025 16:58see131

Avropa və ABŞ razılaşacaqlar Ticarət gərginliyi aradan qalxacaq

24 İyul 2025 17:15see131

Qız Qalasında “Vyetnam Günləri : Şərqin incə zərifliyi İçərişəhərdə FOTO

24 İyul 2025 17:07see127

Türkiyədə oxuyan bir qrup tələbə Azərbaycan universitetlərinə köçürülmə hüququndan məhrum edilib?

25 İyul 2025 01:36see124

Dondurma yeyəndə dişlərimiz niyə sızıldayır? Səbəbi

24 İyul 2025 15:59see124

Azərbaycanda reklama görə 4 blogerdən ŞİKAYƏT EDİLDİ RƏSMİ

24 İyul 2025 10:47see120

“Sumqayıt” fransalı müdafiəçi transfer etdi

24 İyul 2025 06:24see118
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri