Icma.az
close
up
RU
Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Icma.az bildirir, Bakivaxti saytına əsaslanaraq.

Rəqəmsal marketinq son onillikdə texnoloji inkişafın təsiri ilə sürətlə dəyişmiş və inkişaf etmiş bir sahədir.

Bu dəyişikliklər arasında süni intellekt mühüm rol oynayır. Süni intellekt rəqəmsal marketinqin təməlini təşkil edən müştəri davranışlarını anlamaq, qərar vermə proseslərini optimallaşdırmaq və marketinq strategiyalarını daha səmərəli və hədəf yönlü qurmaq üçün geniş imkanlar təqdim edir.

Bu sahədə süni intellektin ümumi rolu nədən ibarətdir?

Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi Nazim İbrahimov bildirib ki, rəqəmsal marketinqin inkişafında süni intellekt texnologiyasının rolu getdikcə daha da artır:

"Bu, marketinq mütəxəssislərinə müştəri davranışlarını daha dəqiq təhlil etmək, qərar qəbul etmək və nəticələri optimallaşdırmaq imkanı verir. Süni intellekt yalnız marketinq proseslərini avtomatlaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də müştəri ilə daha sıx əlaqə qurmaq və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim etmək imkanı yaradır. Süni intellektin tətbiq sahələri müştəri xidməti, reklam hədəfləmə, kontent yaradılması, performans ölçümü və elektron ticarət kimi geniş bir spektri əhatə edir".

Onun sözlərinə görə, süni intellektin rəqəmsal marketinqdəki ən mühüm tətbiq sahələrindən biri müştəri davranışlarını təhlil etməkdir. Mütəxəssisin dediyinə görə, bu zaman süni intellekt istifadəçilərin axtarış tarixçələrini, sosial şəbəkələrdəki fəaliyyətlərini, əvvəlki alış-verişlərini və digər məlumatları toplayaraq analiz edir:

"Bu məlumatların təhlili nəticəsində müştəri davranışları haqqında ümumi anlayışlar əldə olunur və marketoloqlar müştərilərə daha uyğun və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim edə bilirlər. Məsələn, bir müştərinin əvvəlki alış-verişinə əsaslanaraq ona uyğun məhsul və ya xidmət təklifləri təqdim edilə bilər. Bu cür fərdiləşdirmə müştəri məmnuniyyətini artırır və marka ilə daha uzunmüddətli əlaqələrin qurulmasına kömək edir".

Nazim İbrahimov: Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyir

Nazim İbrahimov qeyd edib ki, süni intellekt həm də reklamların və marketinq kampaniyalarının daha səmərəli olmasını təmin etmək üçün istifadə olunur:

"Reklam hədəf seçimi məsələsində süni intellekt alqoritmləri müştəri məlumatlarını və davranışlarını təhlil edərək ən uyğun hədəf auditoriyasını müəyyənləşdirir. Müştərilərin onlayn fəaliyyətləri, axtarış tarixləri və demoqrafik məlumatlar əsasında marketoloqlar daha doğru və effektiv reklam strategiyaları hazırlaya bilərlər. Məsələn, bir markanın reklamını yalnız məhsul və ya xidmətlə maraqlanan müştərilərə göstərməklə, reklam büdcəsi daha səmərəli istifadə olunur və daha yüksək dönüş nisbətləri əldə edilir. Bu, həm də müştərilərə daha uyğun və maraqlı reklamlar təqdim edərək onların marka ilə əlaqəsini dərinləşdirir".

Süni intellektin elektron ticarət sahəsindəki ən təsirli tətbiqlərdən biri olduğundan söz açan marketoloq elektron ticarət platformalarında süni intellektin müştərinin əvvəlki alış-verişlərinə və davranışlarına əsaslanaraq fərdi məhsul tövsiyələri təqdim etdiyini söyləyib:

"Bu sistem müştərilərin maraq dairələrini və alış-veriş vərdişlərini nəzərə alaraq onlara daha uyğun məhsullar təqdim edir, nəticədə daha yüksək satış və müştəri məmnuniyyəti təmin olunur. Məsələn, "Amazon" və "Netflix" kimi böyük platformalar istifadəçilərin keçmiş fəaliyyətlərini izləyərək onlara uyğun məhsul və ya xidmətlər təklif edir. Bu cür fərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri təcrübəsini zənginləşdirir və onları daha çox alış-veriş etməyə təşviq edir. Süni intellekt alətləri müxtəlif məlumat mənbələrindən yığılan verilənləri analiz edərək hansı kampaniyaların daha uğurlu olduğunu və hansı sahələrdə inkişaf etdirmə lazım olduğunu müəyyənləşdirir. Bu təhlillər marketinq fəaliyyətlərinin daha effektiv şəkildə idarə olunmasına və resursların daha məqsədyönlü istifadə edilməsinə imkan verir".

Gələcəkdə süni intellektin rəqəmsal marketinqə təsirindən danışan N.İbrahimovun qənaətincə, bu sistemin marketinqə təsiri daha da artacaq:

"Yeni alqoritmlər, daha inkişaf etmiş maşın öyrənmə modelləri və daha böyük məlumat bazası sayəsində marketinq strategiyaları daha da fərdiləşdiriləcək. Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyərək marketinq kampaniyalarını daim optimallaşdırmağa imkan verəcək. Bundan əlavə, süni intellektin təkmilləşdirilməsi ilə müştəri ilə olan əlaqələr daha sıxlaşacaq və marka ilə uzunmüddətli əlaqələr qurulacaq".

Əli Hüseynov

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:61
embedMənbə:https://bakivaxti.az
archiveBu xəbər 13 Yanvar 2025 17:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Hüseyn Məmmədlidən Avstriyada gümüş medal FOTO

07 Sentyabr 2025 16:50see179

Avropa Kuboku: Azərbaycan millisi Polşa ilə qarşılaşacaq

07 Sentyabr 2025 09:53see175

Türkiyə millisi İspaniya yığması ilə qarşılaşacaq KONKRET

07 Sentyabr 2025 10:54see149

119 yaşında da sağlamdırlar! Yaponların uzun ömür sirri bu reseptdə gizlənir ac qarına için

08 Sentyabr 2025 02:58see147

NTV: Türkiyə və Ermənistan rəsmiləri gələn həftə görüşəcək

07 Sentyabr 2025 10:46see146

Telefonunuzdaki proqramlar sizin intellektinizdən xəbər verir Bu 6 proqram varsa...

07 Sentyabr 2025 08:08see139

Tramp Tokayevlə telefon danışığı apardı

07 Sentyabr 2025 20:42see137

Ukraynalı futbolçu: “Azərbaycanla oyunda qələbə qazanmalıyıq”

07 Sentyabr 2025 11:07see131

Avstriya Kipr oyununda sirli qara dəlik olayı

07 Sentyabr 2025 01:43see130

Corcio Armaninin harada dəfn olunacağı məlum oldu

07 Sentyabr 2025 21:12see128

WSJ: Aİ ABŞ ticarət razılaşması iflasa uğrama riski altındadır

07 Sentyabr 2025 21:21see127

Bu muzeyə giriş bağlandı Mina TƏHLÜKƏSİ KONKRET

07 Sentyabr 2025 21:02see122

Bu içkilər saç tökülməsini sürətləndirir

08 Sentyabr 2025 01:59see120

Azərbaycan millisinin heyətində dəyişiklik Qarabağ ın forvardı oynamayacaq

07 Sentyabr 2025 11:23see119

Əl Əhli Fransa millisinin hücumçusunu transfer etdi 25 milyon avroya

07 Sentyabr 2025 09:15see116

Niderland millisinin tarixində ən çox qol vuran futbolçu oldu

07 Sentyabr 2025 21:47see114

Dəhşətli qəzada ölən “KamAZ”ın sürücüsünün Fotosu

07 Sentyabr 2025 10:32see114

Tramp Qazaxıstan prezidenti ilə danışdı

07 Sentyabr 2025 20:37see114

Patris Evra Ser Aleks Ferqyuson haqqında: Ona lazım olan yeganə şey 200 milyon idi VİDEO

07 Sentyabr 2025 18:31see113

Xasıyevlərin xas sənəti

07 Sentyabr 2025 07:41see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri