Icma.az
close
up
RU
Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Süni intellektin oyunları: hər an bizi izləyir?

Icma.az bildirir, Bakivaxti saytına əsaslanaraq.

Rəqəmsal marketinq son onillikdə texnoloji inkişafın təsiri ilə sürətlə dəyişmiş və inkişaf etmiş bir sahədir.

Bu dəyişikliklər arasında süni intellekt mühüm rol oynayır. Süni intellekt rəqəmsal marketinqin təməlini təşkil edən müştəri davranışlarını anlamaq, qərar vermə proseslərini optimallaşdırmaq və marketinq strategiyalarını daha səmərəli və hədəf yönlü qurmaq üçün geniş imkanlar təqdim edir.

Bu sahədə süni intellektin ümumi rolu nədən ibarətdir?

Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi Nazim İbrahimov bildirib ki, rəqəmsal marketinqin inkişafında süni intellekt texnologiyasının rolu getdikcə daha da artır:

"Bu, marketinq mütəxəssislərinə müştəri davranışlarını daha dəqiq təhlil etmək, qərar qəbul etmək və nəticələri optimallaşdırmaq imkanı verir. Süni intellekt yalnız marketinq proseslərini avtomatlaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də müştəri ilə daha sıx əlaqə qurmaq və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim etmək imkanı yaradır. Süni intellektin tətbiq sahələri müştəri xidməti, reklam hədəfləmə, kontent yaradılması, performans ölçümü və elektron ticarət kimi geniş bir spektri əhatə edir".

Onun sözlərinə görə, süni intellektin rəqəmsal marketinqdəki ən mühüm tətbiq sahələrindən biri müştəri davranışlarını təhlil etməkdir. Mütəxəssisin dediyinə görə, bu zaman süni intellekt istifadəçilərin axtarış tarixçələrini, sosial şəbəkələrdəki fəaliyyətlərini, əvvəlki alış-verişlərini və digər məlumatları toplayaraq analiz edir:

"Bu məlumatların təhlili nəticəsində müştəri davranışları haqqında ümumi anlayışlar əldə olunur və marketoloqlar müştərilərə daha uyğun və fərdiləşdirilmiş təcrübələr təqdim edə bilirlər. Məsələn, bir müştərinin əvvəlki alış-verişinə əsaslanaraq ona uyğun məhsul və ya xidmət təklifləri təqdim edilə bilər. Bu cür fərdiləşdirmə müştəri məmnuniyyətini artırır və marka ilə daha uzunmüddətli əlaqələrin qurulmasına kömək edir".

Nazim İbrahimov: Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyir

Nazim İbrahimov qeyd edib ki, süni intellekt həm də reklamların və marketinq kampaniyalarının daha səmərəli olmasını təmin etmək üçün istifadə olunur:

"Reklam hədəf seçimi məsələsində süni intellekt alqoritmləri müştəri məlumatlarını və davranışlarını təhlil edərək ən uyğun hədəf auditoriyasını müəyyənləşdirir. Müştərilərin onlayn fəaliyyətləri, axtarış tarixləri və demoqrafik məlumatlar əsasında marketoloqlar daha doğru və effektiv reklam strategiyaları hazırlaya bilərlər. Məsələn, bir markanın reklamını yalnız məhsul və ya xidmətlə maraqlanan müştərilərə göstərməklə, reklam büdcəsi daha səmərəli istifadə olunur və daha yüksək dönüş nisbətləri əldə edilir. Bu, həm də müştərilərə daha uyğun və maraqlı reklamlar təqdim edərək onların marka ilə əlaqəsini dərinləşdirir".

Süni intellektin elektron ticarət sahəsindəki ən təsirli tətbiqlərdən biri olduğundan söz açan marketoloq elektron ticarət platformalarında süni intellektin müştərinin əvvəlki alış-verişlərinə və davranışlarına əsaslanaraq fərdi məhsul tövsiyələri təqdim etdiyini söyləyib:

"Bu sistem müştərilərin maraq dairələrini və alış-veriş vərdişlərini nəzərə alaraq onlara daha uyğun məhsullar təqdim edir, nəticədə daha yüksək satış və müştəri məmnuniyyəti təmin olunur. Məsələn, "Amazon" və "Netflix" kimi böyük platformalar istifadəçilərin keçmiş fəaliyyətlərini izləyərək onlara uyğun məhsul və ya xidmətlər təklif edir. Bu cür fərdiləşdirilmiş təkliflər müştəri təcrübəsini zənginləşdirir və onları daha çox alış-veriş etməyə təşviq edir. Süni intellekt alətləri müxtəlif məlumat mənbələrindən yığılan verilənləri analiz edərək hansı kampaniyaların daha uğurlu olduğunu və hansı sahələrdə inkişaf etdirmə lazım olduğunu müəyyənləşdirir. Bu təhlillər marketinq fəaliyyətlərinin daha effektiv şəkildə idarə olunmasına və resursların daha məqsədyönlü istifadə edilməsinə imkan verir".

Gələcəkdə süni intellektin rəqəmsal marketinqə təsirindən danışan N.İbrahimovun qənaətincə, bu sistemin marketinqə təsiri daha da artacaq:

"Yeni alqoritmlər, daha inkişaf etmiş maşın öyrənmə modelləri və daha böyük məlumat bazası sayəsində marketinq strategiyaları daha da fərdiləşdiriləcək. Süni intellekt müştəri ehtiyaclarını real vaxtda izləyərək marketinq kampaniyalarını daim optimallaşdırmağa imkan verəcək. Bundan əlavə, süni intellektin təkmilləşdirilməsi ilə müştəri ilə olan əlaqələr daha sıxlaşacaq və marka ilə uzunmüddətli əlaqələr qurulacaq".

Əli Hüseynov

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:65
embedMənbə:https://bakivaxti.az
archiveBu xəbər 13 Yanvar 2025 17:03 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Türkiyədə FETÖ əməliyyatı : 286 nəfər saxlanıldı

22 Oktyabr 2025 06:53see207

Toyuq əti və yumurta bahalaşacaq SƏBƏB BUDUR KONKRET

22 Oktyabr 2025 12:02see201

3 boksçumuz da qalib oldu

22 Oktyabr 2025 10:54see192

Qızılın bahalaşması 2026 cı ildə də davam edəcək PROQNOZ

22 Oktyabr 2025 17:09see184

Bakı Tehran: yeni etimad mərhələsi

22 Oktyabr 2025 09:59see168

NBA çempionu həbs edildi SƏBƏB KONKRET

23 Oktyabr 2025 22:41see157

Türkiyəli alim Botanika İnstitutunda elmi seminar keçirib

22 Oktyabr 2025 16:01see154

Suriya universitetlərində Türk dili və Ədəbiyyatı bölümü YARADILIB

22 Oktyabr 2025 16:35see154

Türkiyə XİN: Knessetin İordan çayının Qərb sahili ilə bağlı qərarı beynəlxalq hüquqa ziddir

22 Oktyabr 2025 23:42see140

Özünü maşın vurub öldürdü, xəbəri alan atasının da ürəyi dayandı Foto

22 Oktyabr 2025 07:17see138

VK sədri Dünya Məktəbinin şagirdləri ilə görüşüb FOTOLAR

22 Oktyabr 2025 10:52see137

Tramp etmədi, Orbanın da fikri yoxdur Putinlə bağlı məsələyə reaksiya

22 Oktyabr 2025 12:18see133

Azərbaycan Mərkəzi Bankı qızılın bahalaşmaqda davam edəcəyini gözləyir

22 Oktyabr 2025 14:42see130

170 saylı marşrutda tıxac kabusu: Daşıyıcı şirkət açıqlama verdi

22 Oktyabr 2025 23:38see129

Ştutqart la oyundan öncə Fənərbaxça da 4 itki

22 Oktyabr 2025 20:14see128

Dünyanın ən sürətli BYD superkarı yeni rekorda imza atıb...

23 Oktyabr 2025 00:16see128

İcmal büdcənin gəlirləri 36 mlrd. manata yaxınlaşıb

22 Oktyabr 2025 14:41see127

TRAMP İSRAİLİ HƏDƏLƏDİ “Mən ərəb ölkələrinə söz vermişəm...”

23 Oktyabr 2025 17:40see126

Politoloq: 2026 cı ildə sülh sazişinin reallaşması gözlənilir

22 Oktyabr 2025 17:51see125

Bürcündən məhrum uşaqlar...

22 Oktyabr 2025 14:41see125
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri