Icma.az
close
up
RU
Sürücü və piyada məsuliyyətsizliyi: yol faciələrinin qarşısını necə alaq? TƏHLİL

Sürücü və piyada məsuliyyətsizliyi: yol faciələrinin qarşısını necə alaq? TƏHLİL

Icma.az bildirir, Avtosfer portalına istinadən.

Mütəmadi olaraq, yollarda istər sürücülər, istərsə də piyadalar tərəfindən yol hərəkəti qaydalarının pozulmasını hallarına rast gəlinir. Qayda pozuntusu əksər hallarda yol qəzalarına, sürücü, sərnişin və ya piyadanın xəsarət almasına və ya ölümünə səbəb olur. Mütəmadi maarifləndirmə kampaniyalarına baxmayaraq, istər sürücülərin, istərsə də piyadaların məsuliyyətsizliyi sonda faciələrə gətirib çıxarır. Təkcə bu ilin yanvar-sentyabr aylarında 1031 yol-nəqliyyat hadisəsi baş verib, bu hadisələr nəticəsində zərər çəkən şəxslərin sayı 1434 nəfər olub. Onlardan 520-si ölüb, 914-ü isə yaralanıb. Bu ilin 10 ayı ərzində piyadaların qaydaları pozması nəticəsində isə 23 yol qəzası olub, 9 nəfər ölüb, 15 nəfər xəsarət alıb. Bəs görəsən yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısının alınması üçün daha sərt addımlar atılmalıdırmı?

Bakı Şəhər Dövlət Yol Polis İdarəsinin Təbliğat və ictimai işlər üzrə rəisi, polis kapitanı Toğrul Nəsirli məsələ ilə bağlı deyib ki, baş verə biləcək yol-nəqliyyat hadisələrinin qarşısının alınması, eləcə də hərəkət iştirakçılarının rahat və fasiləsiz hərəkətinin təmin edilməsi istiqamətində təmsil etdiyi qurum tərəfindən mütəmadi olaraq nəzarət və profilatik tədbirlər davam etdirilir:

"Lakin təəssüflə qeyd etmək lazımdır ki, edilən xəbərdarlıqlara baxmayaraq, bu gün bəzi sürücü və piyadalar yol hərəkəti qaydalarına biganə yanaşırlar. Nəticədə yol-nəqliyyat hadisələrinin qurbanına çevrilirlər. Sürücülər tərəfindən pozulan qaydalara nəzər salsaq, əsasən, sürət həddinin aşılması, ara məsafəsinin düzgün saxlanılmaması, sükan arxasında telefondan istifadə, manevretmə və nasaz nəqliyyat vasitələrinin istismarını qeyd etmək olar". 

Piyadavurmalara gəlincə isə T.Nəsirli bildirib ki, bu hadisələr əsasən onların hərəkəti üçün nəzərdə tutulmayan yerlərdə və işıqlandırılmayan ərazilərdə daha çox qeydə alınır.

İdarə rəsmisi xatırladıb ki, cari ilin on ayı ərzində respublika ərazisində piyadaların günahı ucbatından baş vermiş 23 yol-nəqliyyat hadisəsi nəticəsində 9 nəfər həyatını itirib, 15 nəfər yaralanıb. T.Nəsirli saytımız vasitəsilə bir daha hərəkət iştirakçılarına müraciət edərək söyləyib: "Bütün qeyd olunanları nəzərə alaraq, yol hərəkəti iştirakçılarından xahişimiz odur ki, qaydalara ciddi şəkildə riayət etsinlər. Unutmaq olmaz ki, arzuolunmaz hadisələrin baş verməsinə səbəb ola bilərlər".

Məsələ ilə bağlı açıqlama verən nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Elməddin Muradlı isə piyadaların yol hərəkəti qaydalarına məsuliyyətsiz yanaşmasından və qaydaları kobud şəkildə pozmalarından danışıb. O söyləyib ki, məhz bu səhlənkarlığın ucbatından ağır qəzaların baş verməsi, ölüm hallarının qeydə alınması kimi hadisələrə rast gəlinir.

Ekspert deyir ki, əksər hallarda piyadalar yeraltı, yerüstü və eynisəviyyəli piyada keçidləri olduğu halda ondan istifadə etmirlər. O, aparılmış təhlillərə əsasən söyləyib ki, piyadaların vurulması ilə nəticələnən yol qəzalarının böyük əksəriyyəti keçidlərin yaxınlığında baş verir: "Bu isə əksər hallarda onların dünyasını dəyişmələri, yaxud da ömürlük travma almaları ilə nəticələnir. Təəssüf ki, bəzi hallarda bu cür qəzalar valideynlərin məsuliyyətsizliyi ucbatından baş verir və qəzada həm valideyn, həm də övladı qurbana çevrilə bilir".

Mütəxəssis hesab edir ki, orta məktəblərdə yol hərəkəti ilə bağlı təbliğat işlərini gücləndirmək lazımdır. Hazırda mövcud dərsliklərdə bununla bağlı qısa məlumat verildiyini xatırladan ekspert düşünür ki, bu yetərli deyil:

"Övladlarımız az da olsa, yol hərəkəti qaydalarından məlumatlıdırlar. Amma məlumatlı olmaqla yanaşı onu həyatda tətbiq etmək problemi ilə üzləşirlər. Orta məktəblərdə müəllimlər şagirdlərə təlim zamanı onların işıqforda qırmızı işıqda keçməli olmadıqlarını, piyada keçidlərindən istifadə etməli olduqlarını öyrədir. Bu yaxşı haldır. Amma dərsdən çıxdıqdan sonra müəllimin özünün qırmızı işıqda keçdiyini, piyada keçidindən istifadə etmədiyini, sükan arxasında telefonla danışdığını görəndə bu həmin şagirdələrə pis nümunə olur. Ona görə də bununla bağlı maarifləndirmə işi sırf səmimi atmosferdə qurulmalıdır. Yəni, insanların sözləri ilə əməlləri üst-üstə düşməlidir".

"Digər tərəfdən, piyada keçidlərinin azlığı və işıqlandırmanın zəif olduğunu da qeyd etmək olar. Yerüstü piyada keçidlərinin xüsusi olaraq işıqlandırılması gərəkdir. Fikrimcə, bu istiqamətdə ciddi işlər görmək lazımdır. Keçidlərin rəngləndirilməsi elə aparılır ki, bəzən bu gün vurulan rəng 3 aydan sonra yox olur. Bəzən piyada keçiddən istifadə etmək istəsə də, onu görə bilmir. Yaxud da sürücü keçidi vaxtında görərək, sürəti azalda bilmir, hətta keçidin üstündə belə piyadanı vura bilir. Hesab edirəm ki, bu məsələlərlə bağlı ciddi addımlar atılmalıdır".  

Xatırladaq ki, bu ilin yanvar-sentyabr aylarında baş vermiş yol-nəqliyyat hadisələrinin sayı ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 14,4 faiz, bu hadisələr nəticəsində zərər çəkən şəxslərin sayı isə 13,7 faiz azalıb. Yol-nəqliyyat hadisələri nəticəsində həlak olanların sayı ötən ilin müvafiq dövrünə nisbətən 16,1 faiz, yaralananların sayı isə 13,3 faiz azalıb. Bütün yol-nəqliyyat hadisələrinin 38,8 faizi bir neçə nəqliyyat vasitəsinin, 38,6 faizi nəqliyyat vasitələrinin və piyadaların, 22,6 faizi isə bir nəqliyyat vasitəsinin iştirakı ilə baş verib. Yol-nəqliyyat hadisələri nəticəsində həlak olanların 75,8 faizini, yaralananların isə 71,6 faizini kişilər təşkil edib.

Qeyd: material Azərbaycan Respublikasının Medianın İnkişafı Agentliyinin (MEDİA) maliyyə dəstəyi ilə “İnsan hüquq və azadlıqlarının müdafiəsi, vətəndaşların hüquqi, siyasi mədəniyyət səviyyəsinin yüksəldilməsi, sosial və siyasi fəallığının artırılması” istiqaməti üzrə hazırlanıb.

(iqtisadiyyat.az)

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az-ı izləyin.
seeBaxış sayı:62
embedMənbə:https://avtosfer.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

SOCAR əməkdaşları üçün sevindirici xəbər – maaş artımı və 8 Mart mükafatı gözlənilir

07 Mart 2025 19:39see4978

Avropa Ukrayna üçün Starlink sistemlərinə alternativ AXTARIR

07 Mart 2025 22:32see187

Nərgiz Əliyarovanın iştirakı ilə konsert proqramı keçirilib

07 Mart 2025 22:01see122

Mərmərə dənizində konteyner gəmisi tankerlə toqquşub

08 Mart 2025 11:41see119

Tramp Kanada ilə sərhəd müqaviləsinə yenidən baxılmasını tələb edir

07 Mart 2025 18:58see117

Bankın yarım milyon manatını mənimsəyənlərə ağır cəza tələb edildi

07 Mart 2025 15:57see115

Gürcüstan parlamentinin spikeri Baltikyanı ölkələrə Rusiyaya qarşı durmağı təklif edib

07 Mart 2025 12:08see115

“Kredit büroları haqqında” qanuna dəyişiklik birinci oxunuşda qəbul edilib

07 Mart 2025 13:10see115

Bakı Quba yolunda təmir gedir sürücülərə XƏBƏRDARLIQ

08 Mart 2025 11:10see113

Mükəmməlliyə cəhd problemlər yarada bilər Rusiyalı psixoloq perfeksionizmin zərərlərini AÇIQLADI

08 Mart 2025 05:33see113

“Ölkəmizin Qərbin yürütdüyü ikili standartlardan əziyyət çəkməsindən danışdıq...” Qüdrət Həsənquliyev

07 Mart 2025 10:59see113

Uçan maşınların kütləvi istehsalı başlayır Tarix açıqlandı

09 Mart 2025 02:22see112

Tanınmış pianoçu nazir təyin edildi

07 Mart 2025 22:37see112

Məşhur həkim xəstəni şikəst etdi VİDEO Yeni Gündəm

07 Mart 2025 09:06see111

Rusiyadan dəhşətli RAKET HÜCUMU Çox sayda ölən var VİDEO

08 Mart 2025 10:07see111

Anasının sevgilisi də Mələyə işgəncə verib dəhşətli faktlar

07 Mart 2025 08:37see111

Bu ilin fevralında Azərbaycanda 12 uşaq övladlığa verilib

08 Mart 2025 12:42see111

Beşiktaş dan əcnəbi hakimlərlə bağlı açıqlama... Bu bizim təbii haqqımızdır

07 Mart 2025 19:03see110

Faktiki hava: Küləyin sürəti...

07 Mart 2025 11:02see109

Azərbaycanın XİN rəhbəri pakistanlı həmkarı ilə görüşüb

08 Mart 2025 02:24see109
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri